FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Adio, dar rămȃn cu voi: Reloaded.
Text postat de Gorun Manolescu
Prolog

Iată cȃteva spicuiri din com-uri de la http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=30738.

„dacă îmi urmăriți încercările cu iz de pamflet, puteți admite că nu duc lipsă de idei sau de flexibilitate în abordare;”
Rechesan 2008-10-26 23:51:00

Păi, dacă e vorba de pamflet, atunci pamflet să fie. Că de la «Baroane» Arghezi citire, ȋn pamflet se pot spune o «mulțime infint numărabilă» de lucruri (dacă știi ce-i aia și n-ai lipsit la lecția asta care, oricum, la Ștefan Gheorghiu, nu se preda….). Minus ȋnjurături (vezi «eructezi» care cam seamănă a așa ceva). Și, ȋn plus, nici nu pot fi acuzat că nu respect Regulamentul sit-ului.
Gorun Manolescu la data de 2008-10-27 19:02:25


NOTA 1: ȋn cadrul unui comentariu la textul de la adresa http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=30738, am scris cele ce urmează.

Pamfletul unu (Dacă-i bal, bal să fie).

Se dedică lui Gheorghe și Liviu

Bănuiam că sunt ȋncă cȃțiva, ȋn afară de voi, puțini, dar extrem de virulenți. De aceea am dat cu piciorul ȋn mușuroi. Pȃnă acum nu ați ieșit la iveală decȃt voi. Licitația e deschisă. Dar numai pȃnă mȃine. Mai au și alții ca voi, la dispoziție, o noapte de insomnie. Cercul se va ȋnchide. Transformȃndu-se ȋntr-un punct. Ȋn spatele căruia nu mai există decȃt adevăratul NIMIC. Ȋn jurul căruia vă veți cicla ȋntocmai ca un Do While fără ieșire. Pentru că paranoismul vostru va suferi un switch ireversibil. Vă va transforma din niște jalnici dictatori de operetă care se uită ȋn oglindă și se văd de zeci, sute, sute de mii de ori mai mari decȃt sunt (niște pitici) ȋn reversul, tot paranoic, al complexului de inferioritate. Pentru că majoritatea celor sănătoși vă vor ȋnchide, treptat, ȋn nas, ușile paginilor lor. Lucru care am observat că ȋncepuse să se ȋntȃmple chiar ȋn momentul cȃnd m-am apucat, de curiozitate, să mă uit ce se petrece pe sit-ul acesta, ȋnainte de a porni să postez pe el. Vă vor mai rămȃne, totuși, cel puțin două categorii pe care le veți putea „vizita” ȋn continuare. Și anume categoria celor pe care nu-i puteți atinge decȃt lingȃndu-i pentru că sunt infinit mai sus decȃt voi și cea a unora prea naivi (ȋncă). Vă urez o nouă noapte de nesomn «creator». Și apoi vă promit solemn că voi asista (sub formă de clonă și virtuală), distrȃndu-mă, cum veți organiza ȋn doi, trei, patru, cel mult cinci, o ședință de partid, ca pe vremuri, pentru a mă exclude din MAN (Marea Adunare Națională) ȋn care ați rămas singuri să vă distrați, rzȃnd unii de alții. Pentru că năravul din fire (i.e. prostia frustraților) nu are lecuire. Un prost suficient de deștept ca să-și dea seama că e cum e, nu mai e cum e (ceea ce nu e cazul vostru n.m. G.M.), zicea unul de-l chema Gide. Dacă nu ați auzit de cartea aia a lui care se numea „Falsificatorii de bani”, v-o ofer. Citită gata. Ca să nu vă mai obosiți.

Delir (sistematizat) plăcut vă dorește

Gorun Manolescu

P.S. Dacă am postat com-ul ăsta ultim aici, am făcut-o ca să vă cresc «ratingu-l» și să vadă cȃt mai mulți cu cine au de-a face.

NOTA 2: Pentru că la acest comentariu n-am mai primit nici un răspuns, postez ȋn continuare, cele de mai jos.

Pamfletul al doilea (daca-i bal, bal să fie)

Dedicat, de data asta, lui Liviu Nechezică pentru că formați un singur trup monstruos, bicefalic.

Ce se ȋntȃmplă cu voi, pigmeilor? Circoteca e (ȋncă) deschisă. Vi s-a blocat imaginația aia deviantă din mințile voastre crețe? V-au fugit toți șobolăneii de pe corabia care ia apă intens? Și ați rămas doar voi doi, bravi căpitănei (cu schimbul) la timonă să vă scufundați, glorios, o dată cu «vampiorul»? L-am avertizat, din timp, pe Nechezică. Repet acum, mȃngȃindu-vă părintește «căpșoarele» voastre pătrate care se tot chinuie să calculeze quadratura cercului, rămasă nerezolvată de la caldeeni și pȃnă ȋn zilele noastre, NICI NU ȘTIȚI CE VĂ MAI AȘTEAPTĂ (dacă nu vă potoliți)! Să nu vă ȋnchipuiți că sunt chiar dus cu pluta și molipsit de la voi și de la mulți alții ȋnaintea voastră, de paranoism. Și că fac pe justițiarul (las asta ȋn grija «rudotelilor» noștri din politică). Dar, parcă, trebuia să se ocupe cineva pe aici să facă puțină curațenie dacă primăria a uitat să-și facă datoria deratizării. E vorba doar de o curățenie ȋn fugă. Dar, văd - rapidă și eficientă. Vor mai veni și alții după mine să o continue, dacă nu vă ajunge și nu vă veți astȃmpăra.

Ȋn altă ordine de idei. Cȃnd scriu și eu cȃte ceva care să semene a «literatură», evident: cred ȋn ce scriu (altfel de ce aș mai face-o?). Asta nu ȋnseamnă că, după ce termin treaba, nu am suficientă luciditate să mă compar cu alții și să mă pun la locul ce mi se cuvine (oricȃt de nefavorabil, pentru mine, ar fi).

Revin. Cunosc sigur un puișor de șobolan, mic, mic de tot (neȋnțărcat) care ȋncepuse să mișune tropăind ca să-l băgați ȋn seamă, veselnic nevoie mare, printre picioarele voastre puturoase. Mă așteptam să scoată, măcar el, capul la lumină. Probabil că instinctul de supraviețuire l-a făcut să urmeze ceata subțirică (dar mai mare decȃt mulțimea voastră cu doar două elemente plus al treilea „Ø” care este inclusă [nu vă bucurați de dezacordul gramatical că nu știți de ce], tot ca element, ȋn orice mulțime). Dacă o să am chef, o să-l scot la iveală. Cum, tot așa, dacă veți scăpa din naufragiu, mă voi ȋngriji să torn apă ȋncălzită bine ȋn găurile ȋn care vă veți ascunde (nu vă speriați, nu va fi chiar clocotită; dar suficient de fierbinte ca să vă facă să ieșiți amețiți afară). Și vă voi apuca de cozile voatre infecte să vă arăt lumii ȋn toată splendoarea abjecției voastre.

Oi fi eu creștin dar nu m-am tȃmpit suficient ca atunci cȃnd cineva mă lovește peste un obraz să-l ȋntind și pe celălalt. Că n-am ajuns (ȋncă) «sfȃnt». De fapt, v-ați făcut-o cu mȃna voastră. Adică cu impulsivitatea dementă care vă caracterizează. Eu n-am făcut nimic altceva decȃt s-o ȋntorc, cu nesfȃrșită compasiune, (bumerang) ȋmpotriva voastră. Pentru că mare e grădina Domnului. Și suntem, cu toții, ȋn ea.

Vă asigur, ȋn continuare, de compasiune.

Gorun Manolescu.




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE