FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Lucia Popescu
câteodatã mã uit pe lângã mine
când nu mã gãsesc e posibil sã fi luat-o
pe jos sã nu mai aºtept alþi nori sã mã poarte
nu mai vreau poate doar albi cu
chip de porumbel
timpul îºi curge venele pe faþa mea
prin trup îmi curg ale tale
mi-eºti
atemporal...
câteodatã mã uit pe lângã tine sã mã gãsesc

de când eram copil te desenez spiralã

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  :)
Pot sã numesc mai multe persoane care se cred aºa..
Punctul? Punctul sunt eu.. ºi mã miºc pe axa timpului.. ªi tu eºti un punct, toºi suntem niºte punctuleþe mititele ºi luminoase... niºte.. licurici mici, mici.. :)
Ia uitã-te de sus, din spaþiu! Ne vezi cât de punctuleþe luminoase suntem? :) Unele sunt singure.. mai departe de celelalte..
 
Postat de catre Lucia Popescu la data de 2006-01-05 15:26:56
         
 
  Licurici, cine este normal 100%? Numeste o persoana. Toti suntem mai mult sau mai putin anormali... Da, am priceput cum este cu spirala. Eu ma gandeam la altceva, ramasesem la un punct si nu puteam depasi momentul :)

Posteaza inainte te rog.
st
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-05 15:13:22
         
 
  Sorin, spirala o vãd în spaþiu dar ºi în timp, de aceea „atemporal”, nu ºtiu dacã existã un timp real, al tuturor, nu cred cã voi afla vreodatã adevãrul, nu ºtiu când a început exact existenþa mea, sigur, ºtiu când m-am nãscut în aceastã viaþã .. ºi ºtiu puþin despre aceastã viaþã, pentru cã sunt sigurã cã se întâmplã mult mai multe decât putem vedea noi.. Mã tot gândesc la cât de puþin din creier suntem capabili sã folosim... spirala este continuã, nu are început, nu are sfârºit, spuneam cã îmi place sã cred cã mã miºc aºa, pentru cã eu cred cã aºa ne miºcãm de fapt cu toþii.. Este, desigur, o stare a mea de dispoziþie pe care o simt uneori, ºi o simt puternic...
Dacã e bine sau e rãu, nu m-am întrebat niciodatã, ºi nu simt sã îmi facã rãu... Mã îndepãrteazã de oamenii „ cu capul pe umeri” ? Ups, iar am folosit ghilimele... Cine este de fapt cu capul pe umeri?:)
Nu-i nimic, de multe ori e mai bine aºa. Mã retrag de atâtea ori, pentru cã nu suport sã vãd prea multe din ceea ce fac niºte oameni normali...
Sunt.. anormalã…
 
Postat de catre Lucia Popescu la data de 2006-01-05 14:36:59
         
 
  A te mista in spirala - e bine oare? Poate daca pornesti de la un punct cu o destinatie speciala. Destinatia: punct superior. Sau poate spirala doar ameteste, doar te arunca in visare.

E bine sa visezi in versuri? In proza? E bine sau e daunator? Uneori pare in detrimentul autorului. Asa cred.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-05 09:51:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Sorin, atemporalul m-a fascinat dintotdeauna. Mã miºc în spiralã, cu punctul meu cu tot.. sau cel puþin aºa îmi place sã cred.. :)
Mersi mult!
 
Postat de catre Lucia Popescu la data de 2006-01-05 09:45:27
         
 
  Pornind de la punct se poate merge inainte, cand esti hotarat, sau poti devia un pic dreapta si apoi stanga cand esti nehotarat, sau poti pur si simplu sa te opresti la stadiu de punct. Cred ca cel mai periculos este sa stai in loc. Chiar de viata nu-i tocmai simpla e bine sa inaintezi macar spirala, mangaidu-te cu nori albi sau cu porumbei veseli. Atemporal.  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-04 16:24:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE