FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poveste
Text postat de Gorun Manolescu
Dedicație : cititorului meu fidel recheșan gheorghe – care-mi mărește constant « rating-ul».

Motto :
Premisă : recheșani se găsesc pe toate drumurile.
Marketingul : arta de a-i găsi.




Un nou discipol: Venerabile, am venit să mă inițiezi.
Magistrul: Stai lȃngă mine trei ani!
…..
Discipolul: Au trecut trei ani și..
M: Mai ai răbdare trei luni!
……
D: Au trecut cele trei luni…
M: Mai rezistă trei săptămȃni!
……
D: De ajuns! Plec…
M: După atȃta timp ce mai contează trei zile. Apoi poți face orice. Fiind un om de onoare, chiar și să te sinucizi….

*
Și, ȋn a treia zi, discipolul, ȋn timp ce-și făcea harakiri, s-a iluminat.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Liviule,
Hai să ne distrăm, facem un concurs: să vedem cine are mai multe typo pe text; eu aș paria pe Mocanu, că e trăpaș tînăr...
P.S: elucubrante, nu?ce typo, e bîlbă ca la televiziuni!
Gorune dacă te trage curentul la lignină, fii bun și închide mata ușa!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-23 21:32:06
         
 
  E clar: voi nu sunteți meniți să fiți amici! Da' puteți învinge ursita. :)

Gorun: știi. Așa, ca scrii. Dar bănuiesc că e doar un typo.

Gheorghe: elucubrații. Cu aceeași sinceră bănuială.

Vedeți că aveți afinități?
:))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-23 21:19:36
         
 
  Gorune,
E suficient, cu această izbucnire de orgoliu ofuscat ai spus tot...ceea ce puteai comunica inteligibil pe acest site! Mai ai două opțiuni, dacă nu suporți comentariile:
1.Să înjuri ca la ușa cortului ( așa cum te-a sfătuit o aplaudacă a eculubrațiilor pe care le scrii)
2.Să închizi caseta comentariilor

P.S. Locuțiunea cu ușa poți să o utilizezi în locuința matale, aici e totuși un site deschis tuturor
P.S.S. Clonă virtuală...hmmm tautologic bre!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-23 20:51:00
         
 
  Uite ce e, gheorghe și recheșan. Cu semidocții ca tine care le știu pe toate și nu ȋnțeleg nimic, iar asta le ocupă tot timpul, nu pot vorbi decȃt pe limba lor; așa, ca să ȋnțeleagă totuși, deși ȋnțeleg greu și uită repede. Dar, de acum ȋncolo, nu prea mai am treabă cu domnia ta. Așa că, rogu-te, ȋnchide bine ușa pe dinafară (locuțiune adverbială, dacă nu ști). Că vreau să aerisesc și apoi să pun ambipur. Iar dacă te mai văd pe aici, o să consider că este doar clona ta (și aia virtuală). Cȃt despre ce scriu eu (și mai și postez) nu am pretenția că e „literatur㔠(spre deosebire de tine care chiar crezi că ceea ce «produci» mai și este ). Ci mă iau și eu după ce se zice. Și anume, c㠄romȃnu e născut poet”. Și, din cauza asta, mai ales pe internet, se «publică» mai mult decȃt se citește. Internetul ăsta chiar suportă orice. Mai mult decȃt hȃrtia. Punct…și nu de la capăt.  
Postat de catre Gorun Manolescu la data de 2008-10-23 20:32:09
         
 
  povestea, era ea o pilda adanca
pentru cine vede si asculta,

da' chestia finala cu calul nu ti-am banuit-o!
(desi stiam bancul, subliniez)

drept pentru care te somez sa te declari raspunzator
de tresarirea vecinilor mei: "sa-ntamplat ceva...?"
"scuzati, m-am inecat" (in hohote)

:)
 
Postat de catre definitiv retras 02octombrie09 la data de 2008-10-23 18:57:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Evident, că un gorun crescut pe solul virtual al google nu putea să dezvolte decît rădăcini superficiale...și agramatisme( citez doar acel sclipitor giuvaer "i-al")și să ignore că o adaptare nu e o traducere așa cum un koan nu o "formă superioară a bancurilor"! ) pupe-te Bodiharma că glumeț mai ești!) Deci "Nimic", scormonitor trepăduș al filozofiilor orientale și occidentale, căci "Golul" sau "Vidul " e totuși o stare...
Bineînțeles că ne distrăm pe seama ambiguităților matale literare, mai mult decît îți imaginezi( apropos numele matale e real?e cel din C.I ? nu de alta dar e prea ilar chiar și pentru un pseudonim literar:Și Gorun și Manolescu!!!)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-23 18:52:30
         
 
  Uite că ai ȋnceput să te enervezi. Eu doar mă distram. Și văd că vrei să folosești «floreta» pe post de «măciucă». Chipurile, ca să mă «sinucizi» „literar...[și să faci] mizerie pe covorul albastru!”.
Hai, dom’le să ne distrăm ȋmpreună. Și lasă enervarea la o parte. Că-ți face rău. Și nu vreau să te am pe conștiință.

" Tot ce nu este se chinuie să fie", zici...Ȋmi permit, ȋn continuare (cȃtă impertinență!) să-l parafrazez pa marele clasic ȋn viaț㠄Tot ce nu este se «chiuie» să fie”…«Chiuie», reche, «chiuie», că poate-ți iese. Nu spun ce. Ghici. Dar, ca să nu te las ȋn ceața aia care te ȋnconjoară ȋn straturi groase, ȋți dau, totuși, o idee: " Golul [accentuez și nu Nimicul] iscă mai multe întrebări decât ce este limpede și stabil” (ai grijă: „Wu-Men-Kuan” nu e numele unui ȋnțelept și se scrie corect „Wu-Men Kuan” - despre ce e vorba, mai documentează-te; nu trebuie să-mi răspunzi; răspunde-ți mătăluță; ȋn plus, ȋn originalul traducerii ăleia - pe care cine știe pe unde ai găsit-o, probabil printr-una dintre cărțile d-alea de popularizare pe care le citești cu frenezie - deci acolo, ȋn original, e vorba de „emptiness” [evident, ȋn engleză; chineza n-o știu nici eu; și nici japoneza]; iar ȋntre „nothing” și „emptiness” e o cale mult mai lungă decȃt ȋntre mătăluță și koan-uri).


Și ȋncă ceva:

“Did you have anything to eat yet?”
“Yes. I’ve eaten. And I’m finished.”
“Then go wash your bowls.” (Asta ghicește de unde am luat-o)

Gherghișor, nenicule, după ce ai ȋngurgitat atȃta literatură de popularizare, ”go wash your mouth!”.

Dar, ca să nu ne distrăm, totuși, nu numai noi ci și auditoriul, am să-ți spun o poveste (sufi):

Un om avea o oaie. Oaia dispare. Trece un deal, trece o vale. Si ȋl găsește pe unul care cosea fȃnul. Ȋi povestește cum oaia a dispărut . Și ȋl ȋntreabă: „n-ai văzut oaia mea?” Cel care cosea fȃn, după ce se gȃndește profund, răspunde:” eu cosesc de aici pȃnă aici!” Văzȃnd că n-are cu cine vorbi, omul cu oaia placă mai departe. Mai trece un deal, o vale și găsește oaia care fătase un miel. Ia oaia, mielul și, la ȋntoarcere, dă peste cositorul (de fȃn). Ȋi povestește cu a dispărut oaia, cum a plecat de acasă,cum s-a ȋntȃlnit cu el, cum l-a ȋntrebat și ce i-a răspuns, cum a plecat mai departe, cum a găsit oaia cu mielul, cum s-a ȋntors și a dat iar peste el și cum, de fericire că a găsit oaia (și mielul), dorește să-i facă cadou mielul. Cel care cosea (evident, fȃn) ȋl ascultă, se gȃndește bine și-i răspunde: „eu cosesc de aici pȃnă aici!” Ȋntre timp apare Mulla Nasurddin călare. Omul cu oaia ȋi repetă, exasperat, povestea. Mulla descalecă, se scarpină-n cap, se mai gȃndește uitȃndu-se la unul și la altul și, ȋn fine, ȋi spune celui cu oaia (și mielul): „uite ce este, dacă calul e al dumitale, atunci ia-l!”

Gheorghe și recheșan (pe deasupra; cf. DOOM, nu-i vina mea – litera mică «r» recunosc că-mi aparține), dacă calul e-al tău, i-al. Că m-am plictisit de-atȃta distracție. Mai am și altă treabă.

 
Postat de catre Gorun Manolescu la data de 2008-10-23 17:08:39
         
 
  Gorune,
Dacă matale uzitezi măciuca în "duelurile" virtuale, eu prefer floreta!
... Tot ce nu este se chinuie să fie"...
Te refereai la mătăluță cumva?

Cel care încălzește o ciorbă gătită de altul nu se numește bucătar!
P.S.Te rog eu, nu te mai sinucide literar...se face mizerie pe covorul albastru!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-23 15:48:14
         
 
  îți voi răspunde, rechesan... acum plec la București, am treabă. Dacă nu voi fi prea obosită, la întorcere, vom dezgropa, cu voia ta, morții.

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-23 15:13:05
         
 
  Aștept, Elena:cine a plecat de pe europeea din cauza mea? După ce-mi precizezi numele lui, ne vom referi la domnul Kosta Vianu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-23 14:01:31
         
 
  revenind... îmi permit să citez :

"Nu stiu care este cheia succesului, dar a esecului este sa incerci sa il multumesti pe fiecare." [Bill Crosby]

și să închei cu bancul zilei pentru a mai destinde atmosfera care începe să se încingă.


Cum se roaga fiecare zodie atunci cand se afla la ananghie?

- Berbec: Oh, Doamne! Te rog frumos sa imi dai rabdare, caci am mare nevoie de ea. Si o vreau ACUM!

- Taur: Doamne, te rog frumos ajuta-ma sa invat sa accept schimbarea in viata mea. Dar nu acum, mai lasa-ma sa mai astept un pic.

- Gemeni: Doamne, am si eu o rugaminte. Am o mica intrebare pentru tine, daca ai timp. Cine esti? Ce exact esti? Unde te afli? Cati sunteti acolo, esti unul singur? Nu pot sa imi dau seama.

- Rac: Doamne, pentru mine esti ca un tata. Vreau sa ma pot baza pe tine, sa imi dai siguranta, mai ales acum in momente grele cand mama este atat de departe de mine.

- Leu: Tatal nostru al tuturor, cred ca esti mandru sa ai un fiu ca mine.

- Fecioara: Doamne, fa lumea un loc mai bun si te rog mult nu repeta greseala de ultima data, ca uite ce-a iesit.

- Balanta: Doamne, stiu ca ar trebui sa iau deciziile de una singura. Dar, pe de alta parte, tu ce crezi ca ar trebui sa fac? Astept un sfat din partea ta, un semn, orice.

- Scorpion: Doamne, ajuta-ma sa imi iert dusmanii, macar pe cei vechi de 10-15 ani, chiar daca nenorocitii nu merita.

- Sagetator: Oh atotputernicule, atotstiutorule, atotiubitorule, omniprezentule, vesnicule Dumnezeu, te rog inca o data: ajuta-ma sa nu mai exagerez.

- Capricorn: Doamne, voiam sa mă rog, dar am realizat ca trebuie sa imi dau seama singur care este solutia pentru problemele mele si sa ma descurc singur. Mersi oricum.

- Varsator: Buna, Doamne. Unii spun ca esti barbat. Altii spun ca esti femeie. Eu spun ca fiecare dintre noi este Dumnezeul său. Asa ca, de ce sa ne rugam? Hai sa petrecem mai bine!

- Pesti: Dumnezeule atotputernic, in timp ce beau ultimii 50 ml de Whisky din paharul meu pentru a-mi ineca durerea si nefericire, fie ca starea mea de ebrietate sa fie pentru onoarea si gloria ta.
................ cred ca cineva e nativ ultima zodie

colegial

ET


 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-23 13:50:30
         
 
  Elena,
Mistificatoare mică și colportoare de conspirații fictive numește te rog pe cei care au plecat de pe site din cauza comentariilor mele!( pe cea care n-are ușă la cort o știm toți!)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-23 13:48:01
         
 
  Gorun... ești abia la începutul începutului, prins în colimator, se va ține de capul tău. urmează povestea orientală cu numarul 1, apoi 2... și tot așa, până te face ori să pleci de pe site, ori să-l înjuri ca la ușa cortului.

are don rechesan o psihoză, de cine prinde drag... nu se lasă. mă înțelegi tu.

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-23 13:39:21
         
 
  cititorului meu fidel recheșan gheorghe – care-mi mărește constant « rating-ul».
" Nimicul iscă mai multe întrebări decît ce este limpede și stabil ( Wu-Men-Kuan)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-23 13:38:11
         
 
  " Tot ce nu este se chinuie să fie"...
Te refereai la mătăluță cumva?
Tine-o tot așa. Ce-ți spuneam? «Rating-ul» ăla crește. Văzȃnd cu ochii. Ne mai distrăm și noi. Ce să facem? Te mai aștept.
 
Postat de catre Gorun Manolescu la data de 2008-10-23 12:56:34
         
 
  typo:Discipole!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-23 11:00:59
         
 
  Disipole iată un koan pe gustul tău:
" Tot ce nu este se chinuie să fie"...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-23 11:00:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE