FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Adio, dar rămȃn cu voi.
Text postat de Gorun Manolescu
Stimatelor Adevărate Doamne, Domnișoare și Stimaților Adevărați Domni de pe acest sit, vă mulțumesc că unele/unii dintre Domniile Voastre ați avut bunăvoința să mă suportați; și chiar, uneori, să comentați pertinent și la obiect modestele mele ȋncercări literare.

Din nefericire pe Europeea sŹ-au oploșit cȃțiva culturnici – puțini dar extrem de virulenți . Care, ȋn «epoca de aur» ȋși făceau veacul prin căminele culturale ale socialismului multilateral dezvoltat. Și care, acum, și-au mutat locuința (fizică) ȋn blocuri dezafectate, sordide. Unde trăiesc ȋntr-o frăție la toartă cu ceea ce nu a fost (ȋncă) deratizat. Și au adus cu ei, ca să nu ȋși uite obȃrșia lor de vătafi care «culturalizau» cu frenezie gospodăriile alea colective, și cȃteva vaci costelive furate de pe acolo. Transformȃndu-le ȋn producătoare de zer literar fetid. Pompȃnd cu zel din cozile bietelor animale ȋnfometate ceea ce consideră ei a fi un nesecat flux de genialitate care să-i propulseze ȋn posteritatea mondială (ba chiar națională). Este, aici, un complex de inferioritate supra-decompensat, patologic, care le alimentează spiritul gregar de proletcultiști rămași fără obiectul muncii, fiind marcat de un infantilism rizibil (care provoacă compasiune); brend «emo», pe care l-au prins din zborul debusolării; avȃnd pretenția că fac «rivoluție» a la Candiano Popescu cȃnd cu republica aia de la Ploiești (au mai găsit și niște «coane eftimițe: ca voi, bobocilor, mai rar!»). Recurgȃnd, ȋn unele com-uri la tot soiul de abjecții mergȃnd pȃnă la atacuri la persoană, chipurile «mascate» de un așa zis «umor», coborȃnd ștacheta ȋn underground; de unde se căznesc, cu un efort considerabil, să ȋmprăștie solul ȋmproșcȃndu-l cu murdăria care le țȃșnește prin toți porii; sol care nu le-o suportă și le-o restituie, făcȃndu-i să rămȃnă mirați, ca proasta-n bȃlci; și apoi să-i apuce, cu ȋntȃrziere, o veselie dementă, arărȃndu-și unul altuia degetul ȋntr-o anumită poziție.

Studiu de caz: mai de curȃnd unul dintre ei, care se consideră «șef de gașcă», s-a apucat să ȋși pună geni(t)alitatea la lucru. Și a comis ceea ce el credea a fi o «epigramă», cu titlul "Metamorfoză cu iz de lignină ( epigramă )". «Producție» care, ȋn urma comentariilor care-l puneau la punct, l-au făcut să-i crească adrenalina demenței la cote alarmante. Dar care i-a provocat, probabil și o clipă de luciditate (se mai ȋntȃmplă), făcȃndu-l să o șteargă de pe sit, ȋmpreună cu com-urile asociate. Din nefericire nu am păstrat «eculubrațiile» (ȋn propria-i exprimare) domniei sale și nici toate com-urile. Totuși, din ȋntrȃmplare, am păstrat comentariul subsemnatului. Care - am orgoliul de a presupune - că i-a produs un fel de «atac de panică» (congenerii săi simt și ei de ce – crizele de demența ȋn grupul respectiv par a rezona). Și pentru că zisa «epigramă» ȋmi era dedicată, am să-l reproduc .

„Te-am scos rău din sărite, gheorghișorule. Pentru că scriai, la com-uri, pe textul meu «Poveste» ce-ți era dedicată ȋn calitate de cititor «captiv»:

„Mai ai două opțiuni, dacă nu suporți comentariile:
1.Să înjuri ca la ușa cortului ( așa cum te-a sfătuit o aplaudacă a eculubrațiilor pe care le scrii)
2.Să închizi caseta comentariilor”.

Văd că ai ales să aplici, cu mȃnuța mătăluță, sfatul care ȋl dădeai subsemnatului:

„1.Să înjuri ca la ușa cortului ( așa cum te-a sfătuit o aplaudacă a eculubrațiilor pe care le scrii)” (vezi „muci ȋn fasole” – citat din «producția-epigramă» ce ȋți aparține)

Ați citit bine „eculubrațiilor”.

Te anunț, așa cum am făcut-o și la „Fără fard” că mă regăsești, ca Sixtus, și pe Hermeneia, la http://www.hermeneia.com/poezie/3862 cu poezia „Trandafirul coasei” (n.b. vezi că și titlul „Fără fard” te invita să-ți pierzi prețiosul tău «tȃmp» (e typo, l-am scăpat, dar nu-l mai corectez), furȃndu-l de la producții proprii semidocte ȋn cadrul cărora le știi pe toate fără să ȋnțelegi nimic și asta, credeam, că ȋți ocupă tot timpul, dar m-am ȋnșelat),

Ȋn plus, te mai anunț că am citit cu atenție „Regulamentul” de pe acest sit și nu am văzut nicăieri că se interzic clonele. Cu o condiție implicită (de bun simț): să nu mă auto-comentez

Și, ȋn final, se dovedește că am avut dreptate cȃnd ți-am transmis:

„Premisă : recheșani se găsesc pe toate drumurile.
Marketingul : arta de a-i găsi.”

Cred că ți-am provocat suficiente insomnii și eforturi ’telectuale ca să nu te mai supun, mai departe, la asemenea delicii. Așa că ȋți promit să nu mă mai repet tot clonȃndu-mă. Dar, dacă nu te astȃmperi, nici nu știi ce te mai așteaptă. Nu e o amenințare. E doar așa, o mȃngȃiere, pe «căpșorul» matale.

Sper să te lecuiești de năravul, mă feresc să zic «masochist» (na, că am zis-o! scuzele mele!) de a-i șicana cu ceea ce crezi matale c-ar fi «umor», pe unii și alții. Dar nu-mi fac, totuși, speranțe deșarte. Pentru că «năravul din fire n-are lecuire».

Prea plecatul dumitale, Gorun Manolescu, care-ți mulțumește că-l citești cu asiduitate nemărginită. Pentru că, ȋn economia asta de piață: «clientul nostru / stăpȃnul nostru»

Te mai aștept, ȋn continuare, pe paginile mele

Manolescu Gorun / Sixtus / Ion Manole / Ionm”

Ȋn ȋncheiere, pe cei cărora l-am provocat insomnii prelungite făcȃndu-i să li se accentueze halucinațiile și delirul sistematizat, ȋi asigur că voi continua să le tulbur rarele clipe de somn care-i mai cuprinde din cȃnd ȋn cȃnd.

Mulțumesc celor care păstoresc acest sit și care au instituit o cenzură suficient de flexibilă pentru a permite fiecăruia dintre cei care hălăduiesc pe aici să spună ce au de spus (pe răspundere proprie) Ca să fie de unde alege.

A fost, pentru mine, un sejur plăcut. Voi continua. „Errare humanum est; perseverare diabolicum „.

S-auzim de bine

Manolescu Gorun

P.S. Pentru a nu mai acorda un avans nemeritat insomniacilor deliranți (care posedă un nivel de peste «10»), voi interzice comentariile la acest text. Numărul accesărilor sper să vorbească de la sine.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE