FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
liberarbitru&co
Text postat de sorin despoT
mă trezesc în 601 la amiază cu tîmpla lipită de geam. oameni și trotuare fac surf pe lîngă autobuz în viteză. scaunele pe care nu stai tu sînt goale. nu mă aștept să fiu coerent. trecem de cișmigiu și tot ce văd e o plimbare în parc fără tine, copaci pe sub care oamenii trec fără tine și fără să le pese de asta. îi invidiez. uneori mă întorc brusc cu un rînjet disperat pe față pentru că îți simt respirația în ceafă. te găsesc prin pat dar te pierd dimineața. îmi spun că te-ai trezit mai devreme și ai plecat la nuștiuce întîlnire importantă. sau îmi spun că ai murit. asta doare mai puțin decît să te știu fericită fără mine. știu că e egoist. știu că nu e frumos. mă întreb dacă mai sînt capabil de așa ceva... frumos... nu mai știu ce înseamnă. sau vreau să mor (ce clișeu!). pentru că regret. pentru că mi-e scîrbă. pentru că sînt un om infect și mi-e silă de mine. pentru că am senzația că tot ce-a rămas din noi doi este doar trupul și mintea mea bolnavă. din noi a rămas doar denunțul unei persoane de tot rahatul: eu. nu am nimic. nu mi-a rămas nimic. mi-e rușine cu mine, cu minciunile mele, cu zîmbetele false, cu burta mea și cu părul meu. mi-e rușine de lacrimi și de condiția mea departe de cea a unui bărbat. aș vrea să mă trezesc mîine un bărbat frumos. nu pot suporta anumite idei. gîndurile astea sînt niște puștoaice meschine care și-au înfipt în creierul și stomacul meu paie de la kfc prin care sug cu poftă fiecare picătură de liniște. "e cu altcineva, pielea ei iubește altă piele, mănîncă, zîmbește cu altcineva, altcineva îi atinge vaginul și pleoapele, părul ei gîdilă nasul altcuiva, picioarele ei reci se încălzesc lîngă picioarele altuia... lolec și bolec... mi-e dor de ei, mi-e dor..." și ăsta nu e nici măcar vîrful icebergului. mă simt vinovat pentru mintea mea. cred cu tărie că natura mea e alterată într-un sens aproape alimentar. în loc de materie cenușie am o supă de ouă stricate, muște și viermi. am un gol în interiorul meu și golul ăsta e atît de adîncit în mine încît "marianele îmi par un pahar cu apă"... iar golul ăsta, iume, are o formă anume. indiferent ce aș arunca în el, nimic nu îl umple pentru că un singur obiect se poate mula pe pereții mei interiori. sau nu e gol. e vid. nu mai contează. pentru că sînt obsedat. nu iubesc. nu e nimic de care să mă pot agăța. mă otrăvesc cu pielea alteia. mă răzbun. există oameni care nu suferă din cauza celuilalt. îi urăsc pe oamenii ăștia. te-aș dezbrăca de orgoliu o clipă. mi-aș deschide pieptul într-un dreptunghi imaculat și te-aș pune pe scaun în fața mea. vizionare plăcută! e tîrziu însă pentru așa ceva. liberarbitru&co. ești un om puternic și te urăsc pentru asta. mi-ai arătat că pot fi mai mult decît o supă stricată apoi m-ai văduvit de iluzii. vreau să am ceva care să-mi pună picioare în fața picioarelor în fața picioarelor. vreau să mă tîrîi prin viață doar pentru a apuca să văd ce se întîmplă cu tine. vreau să te văd an de an și să resimt evoluția ta impecabilă ca pe o apocalipsă perpetuă.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sorin, mie imi place textul asta doar pentru curajul cu care te expui.
Si chiar imi place. Atat de mult incat de data asta o sa ma abtin sa subliniez cu rosu prin unele locuri.

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-09-27 01:45:18
         
 
  Bine scris, Sorin, tensiune ascendenta, forfecata ici -colo de sovaeli, inerente cand ne clatina viata.

vot.

calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-09-26 19:50:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mulțumesc frumos, Linea. sincer, nu mă așteptam să provoace reacții. e un text pe care simțeam nevoia să-l împărtășesc... însă nu realizez ce valoare are. are o încărcătură personală mare, asta știu.

(pentru admin)
aș dori, dacă se poate, să îmi primesc nivelul de acces înapoi (200 parcă). nu am făcut nimic greșit. mulțumesc frumos.
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2008-09-26 19:24:50
         
 
  in ciuda aparentelor, acest personaj tinde spre ascensiune si e cat se poate de curat. aici stai fata in fata cu o constiinta de sine care te intreaba:
" citind acest text, stii ca il citesti, stii ca ideile pe care le trezeste lectura sunt ale tale, stii ca senzatiile pe care ti le provoaca citirea sunt ale tale, stii ca ceea ce vezi e vazut de tine. ce este deci constiinta de sine?"

biologia emotiilor..
ratiunea nu poate fi posibila fara ele..
nici o stiinta nu poate explica si cunoaste ceea ce traieste un om atunci cand realizeaza ca a pierdut si se poate salva doar prin propria constiinta de sine..

instelez acest poem in proza. e frumos de tot ce e aici.

Linea
 
Postat de catre Dana Stefan la data de 2008-09-26 19:05:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE