FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
19
Text postat de George (Dumitru) Corbeanu
-Robert, chiar fac pe mine. Nu ma mai pot tine, sopti femeia strangand puternic mana barbatului de langa ea. Isi coborase picioarele de pe masa si acum statea chircita, cu genunchii apropiati. M-a apucat rau, cred ca am racit….
-Nu prea am ce sa iti fac, Anca, vorbi tot soptit barbatul. Nu stiu ce as putea face.
-Pai fac pe mine, nu glumesc, m-am tinut cat am putut, insa nu mai pot, ma lasa muschii, nu mai pot…
-Uite, ai putea face in sticla asta, spuse si scoase sticla de plastic in care fusese mai devreme o ultima gura de apa. Mai mult de atat nu cred ca putem face acum. Domnilor, adauga intorcandu-se spre mine, sper ca nu va deranjeaza, dar nu prea avem de ales.
-Imi pare rau, spuse si femeia cu privirea plecata si ochii in lacrimi. Insa suntem impreuna aici, va trebui sa trecem impreuna prin toate astea.
-Nu va facem probleme, am spus. Asta este situatia, ne descurcam cum putem.
O compatimeam in momentele acelea, in primul rand pentrru ca era femeie, cu necesitati fiziologice mai complexe decat ale noastre, ale barbatilor, cu toate ca, daca as fi fost in aceeasi situatie cu ea, lucrurile nu ar fi stat cu mult mai diferit. Probabil tot sticla ar fi fost optiunea la indemana, insa procesul ar fi fost mai usor, m-as fi intors cu spatele la ei si gata, nu ar fi trebuit sa trec prin ce trecea ea acum, retrasa intr-un colt, partial mascata de sotul ei in incercarea de a o ascunde privirilor noastre, dandu-si blugii jos pana la genunchi, apoi chilotii de dantela, punandu-se pe vine, cu sticla intre picioare, urinand lichidul galbuit. Dupa unii acest moment ar fi putut avea o anumita conotatie sexuala, mai ales pentru cei inclinati catre un anumit tip de fetish. Sau pentru cuplurile ajunse la maturitate care au consumat in timp tot ce se putea din sexul traditional si care ar cauta inovatia pentru a-si salva viata in comun, seara, dupa ce se stinge lumina, inainte sa adoarma, fiecare pe partea lui de pat, spate in spate. Insa mie nu imi inspira nimic sexual, ci doar o persoana fortata sa se injoseasca, sa coboare sub limita decentei si sa ne ofere un spectacol degradant la care am ajuns spectatori fara voie, si chiar daca am incercat sa nu privesc in directia ei, din politete, nu m-am putut abtine, am urmarit-o cum, odata terminand, isi ridica chilotii, apoi blugii, cum pune capacul sticlei de plastic sigiland parca lichidul auriu acolo, cum se pune la loc pe canapea, foindu-se rusinata, se terminase, o facuse si pe asta, oare ce ii mai rezerva viitorul iar noua odata cu ea ?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  George,

Bine ca ai revenit la povestea asta.

Bun, episodul asta are o descriere peste care, sincera sa fiu, daca era intr-o carte, nu ca l-as fi sarit, dar l-as fi privit "in diagonala", dorind sa ajung mia repede la restul povestii.

Astept urmarea!!!

V.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-09-03 23:20:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE