FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vă rog să-mi permiteți pentru ca să…
Text postat de Andrei Ghejan
N-am mai scris demult. N-am timp. Sunt prea preocupat să-mi păstrez echilibrul pe scara nimicniciei. Sinistră ocupație… Undeva, în sufletul tău, știi că e o chestie absolut gratuită: “n-a ști nime că m-am dus, numa m-or vedea că nu-s…“ Cânt așa ca boul, doar, doar… și tot la nimicnicie mă întorc. Mă cheamă. Îmi ofer cu dărnicie impertinența prostiei ca pe ceva ce trebuie neapărat consumat odată cu ireversibilitatea. Neconsolat, îmi adun fărâma de minte, ca pe un șirag de mărgele destrămat și pentru că n-am purtat niciodată mărgele, le arunc ca pe ceva inutil. Aș bea ceva de nervi, dar nici asta nu știu s-o fac cum trebuie, așa încât, din alocația răsfăț auto-colectată din intemperii risipite, rup cu zgârcenie o oră de intimidate cu mine. Constat cu surprindere că mi-e bine, chiar dacă nu-mi spun nimic. O hrană cu gust amar, dar măcar are gust. Pentru restul, papilele gustative știu că le-am pitit pe undeva, dar să mor dacă mai țin minte unde.
Când eram mic, obișnuiam să le pitesc printre cărți. Acum sunt mare: nu mai am nevoie de ele. De altfel, s-au mai descompletat. Mi se pare că numai joker-ii mai sunt toți…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vero
tu esti super draguta as usual. Daca ne referim la scris, in ceea ce te priveste, "as usual" il putem rupe fara probleme in doua, pastrand fara doar si poate prima parte, gasind astfel cartea care trebuie.
La randul meu, am aruncat joker'ii, nu stiu niciun joc cu ei. Da' de la macaroanele-alea sa stii ca nu m-as da in laturi (a se citi cu accent pe prima silaba:)))
Cu drag,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-08-01 16:03:02
         
 
  Tea,
nu degeaba ti-ai luat pseudonimul "Calvar".
Se pare ca suntem pe aceeasi lungime de unda, ca multi altii, nu?
Cu drag,
oricand binevenita in pagina mea.
Sper, si reciproc.
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-08-01 15:54:06
         
 
  Andrei, grozav textul tau! Si eu ascundeam gustul mancarurilor intre paginile unor carti! Si uite asa "Ion" de Rebreanu are, pe papilele mele gust de macaroane cu sos de rosii! :))))

Are dreptate Tea (cand nu are ea dreptate?), subscriu din plin la al doilea comentariu, e ca o "boala".....Esentialul e ca lectrura textelor scrise sa nu-i imbolnaveasca pe ceilalti!!!

Vot si te mai astept (da cu litere normale, ca patratele astea m-au distrus!)

VPL.



 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-08-01 15:41:53
         
 
  Singura deosebire- intre scris si toate "amaratele" de ocupatii- ar fi acea imposibilitate de a "iesi" din el..... ar fi cam ca boala aia incurabila care nici nu te omoara nici nu te lasa sa traiesti...

Dar, daca "degetele" alea pe tastatura, fie ele si bandajate, reusesc sa comita "infractiunea" dezvaluirii unor adevaruri ( chiar neadevarate) ramase cumva in umbra, merita si, sigur, chinul continua.

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-08-01 15:26:29
         
 
  Gheorghe,
mi-ai aprins becul?:))
sa nu ne vada aia din turnul de control, ca trag in noi:)
Eu ma dau "Lascarica":)
Cu drag,
pe blat!
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-08-01 11:24:44
         
 
  Ioane,
e mai mult decat un pansament, e un gard de autoaparare impotriva nimicniciei, dar pe care am invatat sa-l sarim tot noi. Stiu eu?, poate mai trebuie inaltat, poate e neterminat, poate nu ne-am facut inca ordine in ograda, poate...
Sunt atati de poate...
Una peste alta, scrisul e dureros de frumos: evadarea aia nenorocita in care de bine, de rau, sarim din textilele de detinut, desi stim ca e doar un bilet de voie.
Data "aviatoare", adu' si mie menghina aia:(, eu vin cu spirtu', sa mai diminuam riscul infectiilor, inainte de badijonare.
Cu drag,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-08-01 11:16:54
         
 
  stea,  
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2008-08-01 09:16:29
         
 
  Scrisul e o amărîtă de ocupație, ca oricare alta. E un mod de a-ți omorî timpul, așa cum bătrînii satului ies la poartă, măsoară ulița cu privirea, din stînga, în dreapta, își răsucesc o "țigară de tutun" și chitesc în sine la cele veșnice.
Orgoliul ăsta supradimensionat care ne bîntuie pe mulți, cum că am fi cine știe ce ființe superioare, în bîjbîiala noastră besmetică printre cuvinte,- alese, dragă doamne!- nu este decît o iluzie măruntă și găunoasă. Înlocuim bîrfa de la colțul străzii cu cea a pesonajelor imaginare, pe care ți le aduci în șanțul minții, ca să le ții un spici magistral de deșteptăciune. Eu, unul, de cîte ori mă apuc să bat din "deștete" pe tastatura asta, îmi vine să mi le prind în menghină, mai degrabă. Dar cum prostia nu are leac, contiunuu(i) să mă badijonez cu pansamente din astea idioate și să cred că te poți vindeca de angoase, fie și numai pentru cîteva clipe.
Eroare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-08-01 07:53:50
         
 
  Tea,
zambesc la gandul ca poate ti-am smuls un suras la "tea-ul" de dimineata.
Promit ca la urmatoarea intersectie fursecurile le aduc eu.
Cu drag,
mersi de vizita si semn.
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-08-01 05:43:45
         
 
  Cel mai bine-i ca esti "neconsolat', in felul asta ai (inca) sanse...

si daca numai te "plimbi" pe tastatura si tot dai branci "papilelor gustative" sa iasa la iveala (or fi intre carti!), sa-si aminteasca gustul, ma rog, sa te intorci.

sa spun ca sunt somnambula as minti, la mine e abia 10.30 p.m.

ma alatur Ginei,

take care!

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-08-01 05:31:24
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  m-am dus in 'profil' sa-ti vad poza: niciun 'tataita'... tot aia: 'tanar si nervos la privire'!

chestia asta-i faina:

'O hrană cu gust amar, dar măcar are gust. Pentru restul, papilele gustative știu că le-am pitit pe undeva, dar să mor dacă mai țin minte unde.
Când eram mic, obișnuiam să le pitesc printre cărți.'

regards,

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2008-08-01 05:19:13
         
 
  daca ai 'degustat' tastatura 'cu limba' e si mai bine in secolu' asta IT... nu-ti spun ceva nou... stiu!

ma bucur ca ai revenit babbba,

take care,

io.

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-08-01 05:00:27
         
 
  :)))
Daca am ajuns sa verific textul inainte sa-l postez, e deja semn clar ca e de rau. Mi-a picat limba pe tastatura in noaptea asta. Ma bucur sa regasesc somnambuli prin zona.
Mersi Gina,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-08-01 04:56:05
         
 
  babbba... ti s-a facut dor de scris... ca de viata in viata fiind ne rastignim... si da cu palma pe limba - sa dai de gust... dupa 10 ani cand mi-am intalnit fratele si am tras un poker i-am spus -rastit:

inainte sa alegi cartea, linge palma... incet - dinspre inchieietura spre degete... copilul se uita la mine nedumerit:

linge-o!... altfel nu mai jucam...

so,

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-08-01 04:49:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE