FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ȘTIU
Text postat de Emanuel Cristescu
Știu că măsura luată împotriva lui ecsintescu este corectă circumstanțial.

Știu că ar mai fi trebuit luate măsuri, poate, și împotriva altora care sunt la limita regulamentului ori chiar l-au încălcat.

Știu că provocările și un posibil fond „nenatural ființei umane” pot constitui circumstanțe atenuante. În Italia, de pildă, crimele pasionale, adică acelea care au ca motivație o mare iubire sau o mare gelozie, se pare că beneficiază de astfel de circumstanțe. Uneori alcoolul, mânia, etc. de asemenea pot constitui circumstanțe atenuante. Alteori agravante. Creștinii au ca ideologie îndreptarea păcătosului și nu moartea lui.

Știu că dacă toate acuzele aduse lui ecsintescu ar fi adevărate noi cei considerați normali ar fi trebuit să-i dăm o mână de ajutor nu să-l provocăm, fie cu plan subțire fie cu unul diabolic, să-și pună în evidenț㠄tarele”. Eu, care m-am luptat multă vreme singur cu „limbajul ecsintescian” eram și sunt oarecum mulțumit de progresele pe care acesta le făcuse în exprimările pe Europeea, cu excepția situațiilor când, inexplicabil, „scăpa caii”. Îmi asum poate un excesiv sentiment al trufiei care mă ducea cu gândul undeva în zona higginsiană!. Fac mea culpa, ca un exercițiu de umilință, și prezint scuze. Oricum intenția mea a fost și este una sincera de a-l ajuta să-și pună în valoare talentul în direcția pe care eu o consider corectă. Nu știu dacă am și dreptate. Poate da, poate nu! Pentru mine însă este O OPȚIUNE SINCERĂ. Evident poate fi interpretată ca trufie încercarea de a o impune și altora. De aceea am ales calea adeziunii voluntare de către toți aceia care sunt interesați, către, ceea ce eu denumesc, direcția ecoliterară.

Mai știu că deși în plan regulamentar toți aceia care au reușit „victoria” împotriva lui ecsintescu au dreptate în plan moral își pot reproșa multe: de la a-l provoca, până la a-i răspunde în același fel de limbaj, ba chiar mai mult. Cert este că el a fost, în planul stăpânirii de sine, veriga slabă și aplicarea regulamentului l-a găsit descoperit. Cineva mi-a transmis un mesaj telefonic invitându-mă să văd ce „troneaz㔠pe Europeea. Fără nici umbră de îndoială am procedat în consecință. I-am redus nivelul și am invalidat textele și comentariile respective.

Știu de asemenea că reducerea nivelului nu înseamnă imposibilitatea de a publica pe Europeea.

ȘTIU CU SIGURANȚĂ că misiunea Europeei nu o reprezintă certurile, anchetele, sancțiunile, etc. ci OPERELE VALOROASE.

Așadar vă invit să creați OPERE VALOROASE, indiferent cum vă numiți.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vis-a-vis!

Ea e Mița Nefertiti,
Și ca Titi s-o adore,
Îi tot dă să bea lu' Titi
Din agheazma lu' Grigore!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-22 23:05:01
         
 
  Vis

De aș putea să strâng în pumni Sahara,
Atât de tare, s-o prefac în stâncă,
Și-acolo unde-i bolta mai adâncă
Să o ridic și-apoi să îi iau scara,

Dezlănțuind în albii însetate
Izvoarele curgându-și apa vie
Prin șipote-n scântei de feerie
Din cheia ce-am topit-o nestemate,

Iar din culori ce triluri se coboară,
Un pat aș împleti viselor tale
Cu așternut și perne de petale
Din baobabii-n floare, prima oară,

Unde pe seară, sub aceeași Lună,
Am reîncepe-o nouă epopee,
Eu singur om, tu unică femeie,
O lume mai cuminte și mai bună.

Valeriu Cercel
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2008-07-22 19:10:17
         
 
  vai de mine ce balacarealaaaaaa
nici la mine la tara, intre vecinii care de obicei sfarsesc sa isi dea cu sapa in cap nu e asa.
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-07-22 16:42:33
         
 
  editor dm, daca tot ai invalidat comm:

"o stim si noi pe user persoana respectiva. se trezeste din lesin doar cand o musti de dos. abil.

bine, ud-o!",

invalideaza-l si comm:

"ma refer la "noi, familia". o stiti si "voi, familia"? ar cam fi cazul. :)

somn usor"

altfel, nu are noima si se strica bunatate de logica a replicii. trebuia sa-l lasi si pe cel al lui peia in care imi spunea ca mi se duce desteptaciunea din cauza batranetii.:))))))))))

elena, lasa-l pe caragea. el traieste in lumea lui... i-am cunoscut ex-coechipierul la t-ghiol. lume de lume, viata de viata. nu te poti supara pe el, indiferent cate si cum zice. ma bucur ca ne vezi atat de romantici@eterici. sa ramana asa, atunci, caci da bine online :)

multumesc
 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-22 14:35:27
         
 
  "Barac este o femeie periculoasa. Sa mai aduc aminte colaborarile danseia cu Megopiashul? Sa mai aduc aminte cazurile Spirit Silence si Stefanescu? Ii place sa asmuta si sa controleze. Si-a gasit un aliat la fel de de diabolic in Ecsintescu, cei doi mananca cipsuri, sparg seminte, beau bere, isi miros ciorapii si se distreaza atacand poetii pe net. "
Postat de Ionut Caragea...

Ionuț, nu am putut răspunde întrebărilor tale, plecată fiind cu treburi, se înțelege.
Nu comentez caracterizarea făcută de tine Ioanei. Ceea ce tu nu știi, m-am întâlnit și cu Ioana și cu ecsintescu. Nici acum nu am mult timp la dispoziție, dar te pot asigura:

sunt doi oameni minunați, plini de șarm, inteligenți. am văzut în ochii lor omenia, dragostea care le motivează relația și nu numai.
Ionuț, amintește-ți, pe Agonia, am primit aceleași șuturi pentru că am sărit în apărarea mai multor autori, acolo unde am simțit nedreptatea, fapt pentru care am fost determinată, într-un sfârșit, să plec de pe acel site.

nu sunt deloc diabolici, sunt frumoși, le stă bine împreună. inteligenți, firi deschise, o plăcere să-i asculți, să-i privești dedicați unul altuia. îi prețuiesc, îi admir și toată această lupta a unora de a-i discredita arată încă o dată neputința de a-i înțelege, regretul că nu puteți avea o relație atât de frumoasă, ca a lor.

și asta pentru că iubirea adevărată nu are vărstă, greutate, înălțime, este adevărata frumusețe, spirit ce dăinuie, care nu este la îndemana oricui.

acuzându-i, blamându-i, nu faceți altceva decât a vă arăta limitele întunecate ale orgoliilor rănite.

sandra filimon, te iubesc, ești o scumpă, pe bune !

:)))

trebuie sa plec, revin.


ioana, ecsi, mi/e dor de voi, abia astept sa va revad.

colegial



revin, trebuie să plec.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-22 10:41:41
         
 
  ma refer la "noi, familia". o stiti si "voi, familia"? ar cam fi cazul. :)

somn usor
 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-22 03:56:46
         
 
  daca stii sigur, deci fara urma de tagada, tu fiind moral si familist inseamna ca ....sau poate cainele...Dulau...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-07-22 00:30:14
         
 
  "..dar sa nu O UZI! arat te rugam :))))))" (IBG)

Aștept instrucțiuni de la cineva care, știu sigur, are abilitatea asta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-21 21:52:42
         
 
  sandra, ai grija ca iar ai gresit cu datorita ala:

nu se zice "că în relația homosexuală a celor doi, domnul Lubov ar avea oarecare "frustrări" sexuale datorită potenței scăzute a domnului Peia, care nu mai este la prima tinerețe."

dar...

că în relația homosexuală a celor doi, domnul Lubov ar avea oarecare "frustrări" sexuale din cauza potenței scăzute a domnului Peia, care nu mai este la prima tinerețe."

RETINE:

DATORITA E DE BINE
DIN CAUZA E DE RAU

nu e prima data cand iti fac observatie. rusinica!

:))))))))))))))))
 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 21:17:41
         
 
  URMATORUL MEU TEXT PE EUROPEEA VA FI DEDICAT EDITORULUI SANDRA FILIMON, THE BEST ACROSS THE NATIONS. :))))))))))))

aduceti sampania!

...

viata e frumoasa
 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 21:12:08
         
 
  editor sandra filimon, ne-ai luminat seara cu analiza ta :))))))))))
era o vreme in care te consideram aliat userului ioan peia. l-ai facut praf :)))))))

ioan peia, omule, esti depasit de evenimente. multumeste sandrei pentru analiza, inca si inca o data. :)))))))))

in ceea ce priveste comentariul la care se face referire, mi se parea inreresant sa fie postat tot, ca sa il citeasca doru lubov in intregime:

Domnule Doru,
Va rog sa precizati unde am afirmat ca nickul Doru Lubov face dragoste cu nick Ioan Peia.

Va aduc la cunostiinta ca a fi homosexual nu este o insulta sau o calomnie in conditiile abrogarii articolului 200.

Eu sunt heterosexual dar nu fac discriminari, vorba lui Eugen Barbu sa dea dumnezeu sa fie cati mai multi homosexuali ptr ca femeile frumoase sa ne ramana noua celorlalti...

Domnule Doru Lubov nu ma intereseaza orientarea dumneavoastra sexuala, nu ma intereseaza daca sunteti amantul/amanta batranului, cu toate ca varsta conteaza aici. Este dreptul dumneavoastra sa iubiti si sa fiti iubit.

V-am amenintat eu cu judecata in momentul in care mi-ati facut acel abject portret psihologic pe Europeea? Va provocasem in vreun fel? Sau credeti ca acel foarte lung comm al dvs nu mai exista?


sandra filimon, esti the best :))))))))))))

domnule Corbu, nu mai doresc sa i se scxada nivelul lui ioan peia, ca se supara si pleaca si sunt multi care vor suferi.

eu si traian il rugam sa ramana pe europeea si ii intindem mana, prieteneste. a invins. recunoastem :))))))))))))))))))))))



semnat: "Doi securiști împuțiți din șleahta aia mare, șleahtă care-și face și acum de cap, - călăi mîrșavi, cu metodelor lor criminale, cu tot!... Așa au deturnat istoria acestei țări, așa i-au atrofiat cugetul, așa i-au distrus spiritul. Sper să nu mai aud de voi pănă la Judecata de Apoi!" (Ioan PEIA)

..dar sa nu O UZI! arat te rugam :))))))

CARAGEA, TU VALEA!




 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 21:09:36
         
 
  Felicitări pentru analiză!
Așa este. Așa a procedat tot timpul, crezînd că va ține chestia asta la infinit. În fapt, încerca să se ascundă după degețelul subțire al dășteptăciunii lui infailibile. Pînă cînd a căzut în plasă. De fapt, insul este diabolic. Nu spun de ce...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-21 20:12:41
         
 
  "Doi securiști împuțiți din șleahta aia mare, șleahtă care-și face și acum de cap, - călăi mîrșavi, cu metodelor lor criminale, cu tot!... Așa au deturnat istoria acestei țări, așa i-au atrofiat cugetul, așa i-au distrus spiritul. Sper să nu mai aud de voi pănă la Judecata de Apoi!" (Ioan PEIA)

Acesta este un citat al unui com de-al meu.
Mă dixtrez teribil!! Iar ai căzut în capcană, Exintescule!! Nu ai minte deloc...
Sper că ai remarcat că nu am pomenit nici un nume în com, și, hop! săriși de colo, ca și cum acesta v-ar fi avut pe voi doi drept țintă!!!
Va-i identificat, dargilor?!! A?!!
Da' eu nu vorbeam despre voi. Acuma, însă, dacă tot ați recunoscut, fără să vi se ceară!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-21 19:49:54
         
 
  erata: subînțelegându-se  
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-07-21 19:49:16
         
 
 
Există în subsolul acestui text un comentariu pe care eu nu l-aș fi validat. Comentariul a fost validat de domnul Cristescu, prin urmare nu am căderea să trec peste decizia domniei sale. Acel comentariu, postat de Ecsintescu Virtual, ar fi fost perfect regulamentar dacă n-ar fi conținut următorul pasaj:

"Domnule Doru Lubov nu ma intereseaza orientarea dumneavoastra sexuala, nu ma intereseaza daca sunteti amantul/amanta batranului, cu toate ca varsta conteaza aici. Este dreptul dumneavoastra sa iubiti si sa fiti iubit. "

Acest pasaj, aparent nevinovat, conține atacuri atât la persoana domnului Lubov cât și la adresa domnului Peia. Să mă explic.
a) "Domnule Doru Lubov nu ma intereseaza orientarea dumneavoastra sexuala" lasă să se întrevadă posibilitatea ca cel în cauză să fie homosexual, dar că asta, cică, nu ar avea vreo importanță. Ipoteză susținută și prin menționarea anterioară a art.200 CP.
b) Confirmarea neechivocă urmează în continuare: "nu ma intereseaza daca sunteti amantul/amanta batranului". Nici năcar nu lasă vreo umbra de incertitudine, așa cum ar fi fost, de pildă, exprimarea nu ma intereseaza daca sunteti sau nu amantul/amanta batranului... prin urmare, acuza de homosexualitate este pe față. La fel, nu uită să se adreseze d-lui Peia la modul deja binecunoscut, adică "batrânul". În continuare, sugerează prin afirmația "cu toate ca varsta conteaza aici" că în relația homosexuală a celor doi, domnul Lubov ar avea oarecare "frustrări" sexuale datorită potenței scăzute a domnului Peia, care nu mai este la prima tinerețe.
c) Încheierea pune capac acuzelor printr-o ironie față de orientarea sexuală a d-lui Lubov: "Este dreptul dumneavoastra sa iubiti si sa fiti iubit" ... subânțelegându-se aici relația cu d-l Peia. Cu alte cuvinte: dragilor, aveți tot dreptul să vă iubiți, că nici măcar legea penală nu vă va incrimina.

Este pentru ultima dată când dau explicații asupra motivelor pentru care fie am invalidat, fie aș fi invalidat un anumit text sau comentariu.

Domnule Cristescu, dacă după interpretarea pasajului respectiv veți considera comentariul lui Ecsintescu ca fiind neregulamentar, vă rog să invalidați și analiza mea pe text. Mulțumesc.

PS: îmi cer scuze domnilor Lubov și Peia pentru modul dur în care am analizat pasajul respectiv și îi asigur pe amândoi de toată stima mea.
 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-07-21 19:42:13
         
 
  typo: "încercînd, prin această manevră, inducerea sugestiei că ar fi simple calomnii!"  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-21 19:40:04
         
 
  Cît adevăr în cele scrise de Ionuț Caragea! O extraordinară radiografie a situației. O parte din acestea le-am auzit din gura autorei. Gafa de a reaminti aceste lucruri, chiar de către ea, este incredibilă. A crezut că face o mișcare inteligentă, repostînd cele scris de ionuț caragea, în acest context, pentru a le reduce la derizoriu și a le descalifica, inducerea sugestiei că ar fi calomnii!! Ha!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-21 19:38:45
         
 
  Am informatii cum ca Dan Diaconescu este pregatit sa preia comentariile de pe acest site si sa le foloseasca intr-o mega-productie intitulata "pe urmele Elodiei". In direct, desigur!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-07-21 18:57:50
         
 
  user ionut caragea, "a doua salutare" este dedicata aceluiasi Cristescu la care faceai referire in acest text, cu niste luni in urma?

Mesaj de atenționare către toți userii Europeei
Text postat de ionut caragea
Ia sa ne jucam un pic de-a polemica. Cercul interesant este Cristescu-Barac-Ecsintescu.

Numele Traian a fost aruncat la plezneala prima oara de Barac. Pregatitor. Pentru ca la interventia lui Ioan Peia, Cristescu stia ca nu ar putea sa fie corect si sa ia o masura. De aceea Ecsintescu s-a deconspirat, protejandu-l pe cel care de fapt il teleghideaza. Traian Voicu este o inventie. Numarul de telefon poate fi adevarat. Insa la capatul firului poate fi oricine. A da un numar de mobil de pe care nu se poate verifica adresa si a da un nume la plezneala, nu inseamna ca s-a dezvaluit un pseudonim, inseamna o bataie de joc pusa la cale de un maniac.
Sa va spun de ce Barac este o ceea ce este. Pe Barac o stiu de pe vremea cand barfea pe toata lumea de pe agonia. Le afla adresele, ii cauta la telefoane, ii tragea de limba pe toti si scria cu toti texte in jam session. A incercat si cu mine dar m-am prins la timp ca este o ceea ce este. Barac cica a stat in Canada, Montreal. Cica a fost urmarita de unii in niste costume pentru nu stiu ce probleme. Barba-su o tinea sub cheie. A ramas cu traume dupa ce a parasit Canada si s-a reintors in Romania. A inceput sa bea si sa se ingrase. S-a refugiat in scris unde a facut aliante bizare. Stie ca a esuat in viata dar stie ca prin intermediul aliantei cu Ecsintescu, se poate razbuna pe cei ca mine, care au tratat-o cu flit. Pe Barac am prins-o purtand vorbe. Discutiile cu mine au ajuns la Tosa. Pe Tosa l-am prins dand un copy-paste pe Agonia din discutia mea cu Barac.
Barac este o femeie periculoasa. Sa mai aduc aminte colaborarile danseia cu Megopiashul? Sa mai aduc aminte cazurile Spirit Silence si Stefanescu? Ii place sa asmuta si sa controleze. Si-a gasit un aliat la fel de de diabolic in Ecsintescu, cei doi mananca cipsuri, sparg seminte, beau bere, isi miros ciorapii si se distreaza atacand poetii pe net.
Cristescu este un caz deosebit. Este un om care se face cunoscut doar pe Europeea. In domeniul literaturii nu are nicio recomandare. Este ciudata relatia intre cei 3, de fapt putand fi doar 2. Si mai este si Agonia, ei stiu ca acolo nu mai pot ataca in acest fel, au gasit Europeea un loc deosebit in care-si fac de cap. Nu degeaba i-a venit lui Cristescu ideea de a face Europeea. In grupul acesta de aliati mai fac parte Bordas, Gina Goia si cativa sonetisti. Unii sunt manipulati, altii sunt de buna credinta. Barac, inca mai am numerele alea de telefon. Inca pot verifica daca mai ai marfa in tranzit. Inca mai pot verifica daca mai esti cautata. Inca mai lucrezi la televiziune, o poveste ar fi interesanta. Ecsintescu te cunoaste cu adevarat? Stie ca ai fost cautata? Stie de ce ai fugit din Canada?
Va protejati bine intre voi, insa problema este ca Barac are brese. S-ar putea ca acest Ecsintescun sa fie acelasi Megopiashul, dezaxatul care turba candva pe Agonia si a fost exmatriculat. Tipul era din Mangalia. Atacurile asupra mea pe Agonia au fost facute din Mangalia, ip-urile mi-au fost confirmate de P.B. Pe Europeea, numai seful cel mare si adminul stiu ip-urile. Editorii habar nu au pe ce lume se afla, sunt niste marionete. Editorii au fost alesi ca sa fie marionete. Habar nu au in ce s-au bagat.
Tripla alianta stie ca stiu lucruri grave si le este frica de mine. Ma vor afara de pe site pentru ca le stric jocurile. Europeea se vrea un experiment dezgustator. Imi este mila de cei care se straduiesc sa scrie poezie, cat si de editorii care depun un efort teribil. Si cel mai grav, imi este mila de cei care si-au dat adresele, numerele de telefon, emailurile. Sa va explic de ce.
Probabil Barac este familiarizata cu notiunea furt de identitate. Stie ca un email are un ip, ca se poate afla o locatie. Stie ca un telefon se poate urmari. Stie ca un cont in banca se poate face cu toate aceste date, stie ca poate face transfer bancar. Voi dragilor nu stiti in ce va bagati. Aveti adresele date, telefoanele, emailurile, se stie totul despre voi. Europeea este un paravan.
Dragilor, joaca s-a terminat. Barac, oamenii in costume inca mai exista. A fost o vreme cand nu ai iesit afara din casa de frica lor. Am incadrat acest text la polemica. Nu poezie si nu sub pseudonim. Barac, ai puterea sa faci ceea ce trebuie sa faci. Sa indrepti niste lucruri. Sa stii ca motarzii exista peste tot.



oare ce nu e in regula aici? sa fie un atac "3 dintr-o lovitura"? cred ca isi amintesc toti ca acesta este textul de la care s-a pornit razboiul peia-ecsintescu. manipulezi bine, caragea ionut. dar e si usor de manipulat...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 18:28:25
         
 
  domnule Corbu, solicitarea mea ERA IN CONTRAPARTIDA, dupa cum ati sesizat. daca nu ar fi fost scazut nivelul userului ecsintescu virtal nu as fi cerut scaderea nivelului userului ioan peia, cu toate afronturile aduse mie si familiei mele de catre dumnealui. dealtfel, dupa cum stiti, ma retrasesem de pe site pana la momentul victoriei repurtate de acesta importiva lui ecsintescu virtual, intr-un mod atat de belicos (puteti verifica prin ora si data mail in care va rugam sa-mi stergeti comentariile). nu m-a interesat nivelul acestui domn niciodata si nici nivelul altora. nu cred sa va fi facut vreodata vreo remarca la adresa vreunui user, indiferent de reactia acestora la adresa mea.

ce doresc eu e simplu, clar si corect:

restabilirea nivelului userului ecsintescu virtual la 100, atat timp cat nivelul userului ioan peia este tot la 100. practic, cer sa judecati cu aceeasi masura, tinand cont ca incidentele peia-ecsintescu reprezinta exact "o situatie anterioara" momentului ZERO.

sau scaderea nivelului userului ioan peia din cauza atacurilor repetate la adresa membrilor europeea (in speta, a mea).

nu e nevoie sa-mi acordati circumstante atenunate, domnule Corbu. atacurile userului ioan peia au fost cu precadere la femei si nu vad sa se fi luat vreodata masuri impotriva dumnealui. nu imi place sa arunc cu vorbe. imi cantaresc bine afirmatiile.

multumesc
 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 17:51:02
         
 
  si sa-mi las si eu ultimul com si sa ma intorc la treburi serioase.

momentul zero a sosit. userii europeici vor posta texte mai mult sau mai putin valoroase fara sa incalce regulementul. felicitari.

se vor si comentarii care sa faca referire la text si nu la autor. comentariile pot fi chiar nimicitoare, sunt sigur ca nimeni nu se va supara.

doua saluturi calduroase

poetului Ioan Peia, urandu-i succes in ceea ce priveste creatiile dansului

administratorului Cristescu, pentru luarea in sfarsit a unor masuri necesare

 
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-07-21 17:32:41
         
 
  Comentariul postat la 2008-07-21 17:12:55 se adresează I BG în mod special iar paragraful "Pentru aici am făcut o propunere, spun eu, rezonabilă: pacea se face între dușmani. Să considerăm data de astăzi un moment ZERO. Cine încalcă regulamentul suportă consecințele. Invocarea oricăror situații anterioare nu va fi luată în considerație." tuturor userilor.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-07-21 17:14:41
         
 
  A sosit într-un moment nefericit. Pare un fel de contrapartidă. Sau o capcană în care eu refuz să cad.

Am explicat: "comentariile lui ecsintescu" au fost sesizate și le-am constatat în timp real.

Am explicat: nu am mijloace și timp să analizez ceea ce reclami acum. Ai la dispoziție justiția.

Pentru aici am făcut o propunere, spun eu, rezonabilă: pacea se face între dușmani. Să considerăm data de astăzi un moment ZERO. Cine încalcă regulamentul suportă consecințele. Invocarea oricăror situații anterioare nu va fi luată în considerație. (dacă aș crea un atfel de precedent ar trebui să mă ocup numai de astfel de războaie până la sfârșitul vieții!)

Cât privește misoginismul meu... îți acord circumstanțe atenuante. Cred că ai spus-o la mânie. Iar eu nu sunt deloc misogin. Așa că nu mă supăr.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-07-21 17:12:55
         
 
  Ioana Barac, zi si mie: accesul europeic te face un autor mai valoros? Nu poti posta si din ipostaza unui acces zero asa cum o fac eu? Sunt sigur ca textele tale valoroase vor fi apreciate de editori.

Cat despre Ecsintescu, nu crezi ca ar trebui sa confirme statutul de user valoros, prin texte deosebite si fara atacuri, inainte sa aiba pretentia de a avea un nou acces de 100?

Sau ce, nivelul ala e bun doar pentru a arunca cu noroi?

Repet, maturizati-va.
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-07-21 17:04:39
         
 
  nu incalca regulamentul, el arata evident cum tu intri de pe contul iubitei tale si arunci cu mizerii. asta pentru ca nivelul de acces mai mare al ioanei iti permite sa postezi direct. nu amestecati conturile europeice asa cum va amestecati fiintele. ocupati-va de literatura, terminati cu mojiciile. aratati ca aveti bun simt si valoare. demonstrati ca va puteti controla si ca sunteti homo sapiens. chiar este nevoie sa va zica oamenii de nenumarate ori sa va comportanti decent?
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-07-21 16:59:20
         
 
  domnule Corbu, indiferent de animozitati si/sau parerile subiective fata de membri site-ului, va consider o persoana care puteti lucra cu, concepte si adevaruri general valabile. nu vreau sa cred ca sunteti misogin sau faceti altfel de discriminari.

sunt un membru europeea care va adresam o rugaminte clara, in numele regulamentului site-ului pe care il pastoriti. nu va ceream favoruri. aceasta:

Domnule Corbu,
Text postat de I BG
Solicit reducerea nivelui de acces pe www.europeea.ro a ID-ului ioan peia din cauza atacurilor repetate la adresa mea (ID: ioana barac grigore si IBG) si a familiei mele. Daca este necesar sa adaug acestei solicitari toate comentariile dumnealui copiate si fotografiate (si martori) o pot face, cum am tot facut-o, in decursul timpului, sau vi le pot trimite pe mail. Daca veti considera ca va trebui sa am si eu nivelul scazut pentru replica: "ba peio, du-te ba draculuin de porc batran. daca mai vii cu insinuari la mine ala esti. iti promit solemn, rahatule" sau pentru ca as fi jignit sau atacat in vreun fel, vreodata, pe cineva de pe acest site voi intelege ca este respectata politica site-ului si voi fi de acord. Fac specificatia ca am hotarat sa nu preiau functia de editor, neconsiderandu-ma, inca, suficient de obiectiva fata de comportamentul de pe site al ID-ului ioan peia. Multumesc aici tuturor celor care au fost pro la rugamintea mea initiala, catre dumneavoastra, aceea de a ma accepta ca editor pe www.europeea.ro.

A DOUA SOLICITARE ESTE ACEEA DE A I SE REDA NIVELUL 100 ID-ULUI ECSINTESCU VIRTUAL, ATATA TIMP CAT ID-ULUI IOAN PEIA I S-A MENTINUT NIVELUL 100 IN TIMPUL SI DUPA ATACUL LA MEMBRII SITE WWW.EUROPEEA.RO SI FAMILIILE LOR. POT PROBA TOATE AFIRMATIILE SI SOLICITARILE MELE. ASTEPT SA FIE CERUTE.

La solicitarea dumneavoastra, pot afisa toate comentariile la care ma refer ale ID-ului ioan peia.

cu multumiri


atat timp cat poate fi redus nivelul cuiva in numele regulamentului (ecsintescu virtual), de ce acest lucru nu se poate aplica la ceilati membri www.europeea.ro, respectiv ioan peia, pentru afirmatii cu mult mai grave facutre la adresa mea? vreti sa va reimprospatez memoria si cu celelalte atacuri ale dumnealui la ceilalti membri ai site-ului. ii stiti doar.

multumesc
 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 16:54:47
         
 
  Ioana Barac, IBG, ce faci mama, iti lasi contul europeic pe mana iubitelului? Nu esti in stare sa iti schimbi parola si sa ii interzici iubitelului sa mai atace la persoana? Mai oameni, ce aveti in inimi, in suflete? De ce sunteti asa plini de rautate? La cat de frumos va iubiti, ar trebui sa radiati de bucurie si sa-i molipsiti cu karma voastra pe toti cei din jur.
Maturizarea dragilor.

Acest comm a fost postat de Ionut Caragea...
Incalca sau nu regulamentul?

Dar acesta?

Doi securiști împuțiți din șleahta aia mare, șleahtă care-și face și acum de cap, - călăi mîrșavi, cu metodelor lor criminale, cu tot!... Așa au deturnat istoria acestei țări, așa i-au atrofiat cugetul, așa i-au distrus spiritul. Sper să nu mai aud de voi pănă la Judecata de Apoi!

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-07-21 16:42:09
         
 
  I BG Comentariul postat la 2008-07-21 16:20:59 nu te viza. Probabil a fost scris în același timp cu al tău. Apoi am vazut comentariul tău și ți-am răspuns punctual.

Cât privește plecarea sau rămânerea de pe site, am mai spus-o, este o opțiune exclusiv personală a oricărui user.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-07-21 16:38:50
         
 
  domnule Corbu, abia acum am inteles. trebuia sa-mi spuneti clar, nu sa-mi sugerati. ma voi retrage definitv dupa site. oricum, imi pare rau ca nu ati lasat comentariul-raspuns la ionut caragea. sau sandra filimon, ma rog...

cu tot respectul

...



 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 16:31:27
         
 
  I BG

Eu și Europeea nu avem ce căuta în războaie ca acela pe care îl invoci.

Nu am timpul nici logistica necesară să fac anchete și să văd cine are dreptate. Sunt așa de multe acuze reciproce că nici ONU nu ar putea descifra ce s-a întâmplat, cine a provocat, cine a recționat, cine este mai vinovat, etc.
Eu pot recomanda instituirea unei păci ori măcar a unui armistițiu și pot considera începând de astăzi momentul ZERO pentru comportamentul oricui. Așadar semnalați abaterile de la regulament de acum înainte.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-07-21 16:30:53
         
 
  Așadar vă invit să creați OPERE VALOROASE, indiferent cum vă numiți.

Instigat sau nu, ecsintescu a încălcat grav regulamentul și, pentru a-l ajuta să nu-l mai încalce, i s-a redus nivelul.

Am explicat care este misiunea Europeei. Eu nu administrez justiția, nu am timp de anchete, nu am timp de pierdut în comentarii sterile. Cu atât mai mult nu pot fi implicat în a vă rezolva eu problemele personale și interpersonale. Vă rog să dați dovadă de mai multă decență.

Nerespectarea regulamentului va avea consecințe indiferent numele celui care îl va încălca.

Nu am cedat și nu voi ceda niciodată niciunui șantaj.

Sunt persoane care sunt tolerate să mai publice pe Europeea din spirit democratic și atât. Altfel ei nu ar fi calificați să publice aici. Lipsa de valoare textuală și lipsa deontologiei îi face inapți. Ca să-și permită să mai dea și sfaturi este excesiv.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-07-21 16:20:59
         
 
  Domnule Doru,
Va rog sa precizati unde am afirmat ca nickul Doru Lubov face dragoste cu nick Ioan Peia.

Va aduc la cunostiinta ca a fi homosexual nu este o insulta sau o calomnie in conditiile abrogarii articolului 200.

Eu sunt heterosexual dar nu fac discriminari, vorba lui Eugen Barbu sa dea dumnezeu sa fie cati mai multi homosexuali ptr ca femeile frumoase sa ne ramana noua celorlalti...

Domnule Doru Lubov nu ma intereseaza orientarea dumneavoastra sexuala, nu ma intereseaza daca sunteti amantul/amanta batranului, cu toate ca varsta conteaza aici. Este dreptul dumneavoastra sa iubiti si sa fiti iubit.

V-am amenintat eu cu judecata in momentul in care mi-ati facut acel abject portret psihologic pe Europeea? Va provocasem in vreun fel? Sau credeti ca acel foarte lung comm al dvs nu mai exista?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-07-21 16:14:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  domnule Corbu, vad ca nivelul ID ioan peia este tot 100. sa inteleg ca onoarea mea este mai prejos decat a dumnealui? repet: m-a atacat in repetate randuri fara sa fie provocat in prealabil, dupa cum zice si caragea ionut.

multumesc elena. ma gandeam ca vor interveni si ceilalti care au fost atacati de ioan peia. chiar fiind plecati de pe site unii dintre ei, sunt convinsa ca mai citesc europeea (mi-au parvenit si comentariile referitoare la ei, pe acest site, cu8 data si tot, chiar daca unele sunt ceva mai vechi). deasemenea, mi-ar fi placut sa intervina si cei care in particular sunt oripilati de prestatia "acida" a lui ioan peia impotriva mea si care, acum, vad ca se tin deoparte.

va multumesc

domnule Corbu, cate pagini de comentarii abjecte, marca ioan peia, este nevoie sa va trimit ca sa puteti lua o hotarare? accept cu toata onestitatea dovezile dumnealui in ceea ce priveste modul in care l-am provocat sau i-am adus injurii de orice fel.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 16:08:25
         
 
  Nu ar fi normal ca Emanuel Cristescu sa-i scada accesul si lui IBG? Mai evident de atat nici ca nu se poate.

mama mama batranule chitaroz....o furi de n-ai aer ba tragicule
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 00:57:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior Text urmator


--------------------------------------------------------------------------------

vesnica ta pomenire lirica batrane chitaroz....

ecsintescu
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 00:55:06


--------------------------------------------------------------------------------

batranul chitaroz se retrage????? Parca era editor???? Il rog, eu Ecsintescu virtual sa ramana aici. Sa scrie. Sa publice ecoliterar. Iti dau bani pentru isbn-ul urmator. Ramai prieten drag. Batrane chitaroz.
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 00:52:04
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-07-21 12:50:18
         
 
  Ecsintescu este un tip esuat in propriul eu care acum arata ca o bila de paint-ball zdrobita de zid.

Doar pare ca poate crea ceva cu adevarat valoros in directia prozei, in realitate nu poate iesi din cercul vicios al alergarii dupa coada de care e legata cutia de conserve plina cu pietre care intruchipeaza, in viziunea lui, relatiile interumane.

 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-07-21 08:17:10
         
 
  Si inca ceva. Incercati prin texte valoroase sa va faceti cunoscuti, lasati prostiile astea care nu va aduc niciun beneficiu. Creati ceva durabil, ceva prin care puteti face pe cineva fericit, creati-va prieteni de valoare. Incercati sa va autodepasiti nu prin mojicii, ci prin acte de respect si ajutor reciproc. Ce naiba e asa de greu?
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-07-21 06:43:26
         
 
  Doamna Elena Toma, sunteti o fiinta tare schimbatoare. Dumneavoastra nu intelegeti ca Ecsintescu este mereu cel care ataca primul si mai apoi discutiile degenereaza? De ce ii luati partea?
Si-a cerut vreodata Ecsintescu scuze, la modul sincer si fara sa persifleze? A stiut vreodata Ecsintescu sa faca altceva in afara de texte vulgare si cu atac la persoana?
S-a luat Peia vreodata de Ioana Barac sau de Ecsintescu fara sa fie provocat in prelabil? L-ati vazut pe Ioan Peia sa injure ca la usa cortului, doar din motivul ca Ecsintescu are piatra la rinichi sau ca e un tanar alcoolic?
Doamna Elena Toma, mi se pare ca tineti foarte mult la accesul de pe Europeea.
Unde erati doamna Elena Toma cand subsemnatul a fost atacat virulent de catre numitul Ecsintescu?

Ce nu-mi plac oamenii astia care isi schimba principiile dupa cum bate vantul. Sunt dezamagit de atitudinea dumneavoastra.

Haideti sa va spun ceva interesant. Nu stiu daca sunteti la cunostinta, dar o gramada de lume buna se uita la balciul europeic si se amuza, probabil, nefiind literatura, acest spectacol atrage prin josnicia si caracterul hilar al unor oameni cu pretentii chipurile literare.
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-07-21 06:34:01
         
 
  ecsintescu nu este protejatul meu, dimpotriva, au fost momente cand am avut conflicte cu ecsi. aici este vorba de principii. fiecare face ce vrea cu viata lui, fiecare are dreptul sa iubeasca pe cine vrea. cine esti, tu, Ioan Peia sa intri cu bocancii in sufletul acestor oameni care se iubesc, se respecta ? cine iti da tie dreptul s/o denigrezi pe Ioana, cui ii pasa de viata ei, familia ei, sa-ti permiti tu sa-i jignesti rudele ?

chiar nu ai obosit, de cand tot te jelesti pe aici, ai facut obsesie pentru Ioana, nu incetezi odata ? daca ecsi este un tanar fara minte, da tu dovada de intelepciune, la anii tai, te complaci in acesta situatie ?

ecsi isi apara femeia iubita, e firesc, orice barbat adevarat isi apara dragostea. de ce nu renunti tu, esti om in toata firea, nu esti nebun, ca mine, ca ecsi. de ce nu-=l ignori, de ce raspunzi atacurilor ? de ce te complaci in aceasta disputa, inceteaza !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-21 01:22:49
         
 
  auzi Cristi, de ce ai fi tu un mai bun editor decat mine?
Argumente ?
 
Postat de catre I BG la data de 2008-07-21 01:01:42
         
 
  Corecte opiniile lui Andrei Florian și ale Veronicai Pavel. NU i s-a întâmplat nicio tragedie lui Ecsintescu! NU i s-a interzis să publice în Europeea (dimpotriva este în continuare așteptat cu alte creații valoroase)! NU a fost pedepsit ba chiar a beneficiat de foarte multă indulgență (poate chiar prea multă)! Nivelul nu indică potența literară. Doar că de acum încolo ceilalți cititori nu vor mai fi nevoiți să citească blitzkrieg-uri cu înjurături sub efectul alcolului sau tristeții postcoitale. Textele lui Ecsi vor apare pe europeea după ce un editor le va citi în prealabil. Dacă aș fi răutăcios aș spune că va avea astfel cel puțin un cititor, fie și din obligație profesională! Glumesc desigur fiindcă știm cu toții că textele lui atrag f. mulți cititori. :)
Suntem cu toșii convinși că Dl Ioan Peia l-a instigat dar asta nu are nici o importanță; trebuia păstrată o minimă decență deoarece saitul europeea nu a ajuns un loc de spălat rufele murdare.

Cristi

PS Sper să nu mai fiu nevoit să citesc alte mizerii pe sait de acum încolo...

PS2 Rog pe cei implicați contra Ecsi să nu jubileze și pe cei pro Ecsi să nu se mai dea în spectatol inutil...
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-07-21 00:51:01
         
 
  Dacă tu, Elena Toma, pui un semn de egalitate între manifestările tarate ale protejatului tău și inflexibilitatea mea, e drept, destul de acidă, dar care vizează adevăruri mai evidente decît propria-ți existență, e pentru că încă nu ai aflat că ai grave probleme de percepție și evaluare.
Și cu asta, basta! Te rog să dai o ultimă și firavă dovadă de decență și să nu mi te mai adresezi în nici un mod, și să nu-mi mai poemenești numele în nici un context. Pentru mine nu mai exiști.
Punct.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-20 23:42:51
         
 
  Părerea mea:
Aș interzice orice comentarii legate de autori, etnia lor, familia, religia, relațiile particulare, inclusiv comentarii de tipul "acest text a fost scris la beție".
Să fie acceptate exclusiv comentariile legate de texte și invalidate cele privind pe autori!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-07-20 23:12:12
         
 
  Draga Andrei,

Nu e vorba de discriminare: TOTI cei care au venit pe Europeea au avut, la inceput, nivelul 10. E vorba de o ETAPA, pana cand persoana cere nivel superior si i se admite pe baza activitatii si a faptului ca e persoana de incredre.

Cand cuiva mai vechi, care a depasit nivelul de incepator si i-a fost deja marit acest nivel, i se retrage nivelul superior, pentru el este o SANCTIUNE, el revine la statutul in care nu se mai poate autovalida. E un pas inapoi, de aceea am numit-o "sanctiune".

Am vrut sa subliniez si ca nu e vorba de talentul literar, ci de regulament, asta-i tot!

Cat despre tine, mi-a placut reactia ta si ma bucur ca am putut, cu aceasta ocazie, sa clarific (sper) intentia pe care am avut-o cand am scris.

PS: Vasile Munteanu, un mare poet, care nu mai posteaza din pacate pe Europeea, a avut nivelul minim si nici nu a vrut nivel superior, nu i-a trebuit....

Cu toata pretuirea,
VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-07-20 23:04:03
         
 
  DISCRIMINAREEEEE!!!
Eu nu vad de ce toata lumea considera ca a avea un nivel redus, pe Europeea, este o rusine, o penitenta, sau o situatie dezonoranta. Daca judecam dupa acest principu, orice nou venit pe acest site este un rau famat, un individ lipsit de responsabilitate, sau, in cel mai rau caz, un posibil subiect posesor de un „nenatural ființei umane” stanjenitor.
Eu am trait cu senzatia ca intre un user cu un nivel redus si un altul cu un nivel ridicat nu exista decat o diverenta de intentie, sau de disponibilitate de a suna la cine trebuie.
Propunerile si atitudinea Dnei Veronica Pavel ma fac sa ma simt discriminat, avand in vedere ca "sanctiunea" de a avea un nivel redus pe termen nelimitat, in cazul meu, printr-o logica deductiva, ma fac responsabil de ipotetice abateri mai grave decat cele ale Dlui ecsintescu.
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-07-20 22:45:26
         
 
  Stiti, dar mai aveti indoieli. Si resentimente. Si regrete. Omenesti, poate, dar inexplicabile. De la un om de valoarea dumneavoastra, chiar slab si partinitor, ma asteptam la mai multa fermitate.
Evident, nu asteptarile mele ar trebui sa va preocupe. Dar nici in ceasul acesta, ultim, cand toata vulgaritatea individului a iesit la iveala nu credeti in faptul ca oameni normali la cap i-au depistat din timp devierile grave de comportament. Continuati sa aveti regrete si remuscari. E treaba si dreptul dumneavoastra, dar n-ar trebui sa uitati ca ati pornit aceasta aventura numita Europeea, la care unii din noi chiar tinem si nu ne este indiferent ca nume pe care le pretuiti ii festelesc imaginea fara ca pe dumneavoastra sa va fi preocupat suficient de tare acest lucru. E si imaginea dumneavoastra. Eu, de exemplu, mi-am facut in mare parte o parere destul de nefavorabila dvs numai pentru faptul ca v-ati alaturat numele de al acestor insi, doi-trei, in special EV si ET, persoane despre care sunt gata sa afirm in fata unui pluton de executie, chiar, ca nu sunt normale la cap. Faceti ce vreti cu acest comentariu. Stiu ca interventiile mele v-au devenit odioase, mi-ati sters sau ati dispus sa mi se stearga multe si pentru asta nu va iert. Dar, pentru numele lui Dumnezeu, nu va mai manjiti imaginea, domnule Corbu, sau Cristescu, sau cum va mai zice. Ce interes aveti sa sustineti pana in panzele albe indivizi care va pateaza imaginea, la modul propriu, intr-un mod constant si evident? Va repet, eu pot pleca oricand fara regrete de aici, daca imi veti cere asta personal, dar e pacat de munca dvs de pana acum. Reveniti-va! Chiar nu sunt dusmanul Europeei. Pe cuvant de onoare! K.
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-07-20 21:53:51
         
 
  Domnule Ioan Peia, s/o luăm pe îndelete. Dvs. spuneți :

"Aș fi întrebat-o cum ar fi reacționat dacă ar fi fost victima scabroasei deversări viscerale de borhot a micuțului ei protejat.

Borfașul este un înger care acuză lipsa condamnabilă de înțelegere a comunității, drept care gestul lui este o firească reacție de compensare psihică.

Nu poți dialoga cu mințile complet lipsite de luciditate. Ar fi o aberație subconceptuală. "

..............

chiar și aici continuați, stimate Ioan Peia !
întâmplara fericită a făcut să-i întâlnesc pe Ioana Barac și pe ecsintescu, am petrecut împreună o după amiază întreagă. nu-mi permit să comentez motivul care v-a determinat să declanșați acest război împotriva Ioanei.

nu-mi permit să spun ce părere mi-am făcut auzind alte autoare de poezie (pe care "le-ați îndrumat") povestind, scîrbite, cum decurgeau întâlnirile programate pe mess, comportamentul libidinos al preadistinsului Ioan Peia, etc.

Domnule Ioan Peia, nu am de ce sta între pereții camerei mele copleșită de rușine. Dimpotrivă. Prin toate acțiunile mele, am fost alături de semeni, am ajutat, am răspuns violențelor dvs. pe acest site cu bun simț, și, recunosc, nu-mi stă în caracter limbajul de mahala care vă caracterizează atunci când vă pierdeți cu firea.

Vă rog, stimate Ioan Peia, abțineți-vă să vă mai compromiteți proferând injurii și trivialități la adresa mea. Până să invadați cu invective paginile mele, nu-mi amintesc să vă fi deranjat.

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-20 21:09:35
         
 
  Singura reacție a unui om normal, în fața acestei situații, nu poate fi decît o perplexitatea totală! Orice tip de argumentație și orice tip judecată sunt complet inutile. Nu poți decît să rămîi complet dezarmat, ca în fața luptei cu fantoma lui Barbă Albastră.
Mi-o închipuiam, spre pildă, pe Elena Toma stînd între pereții camerei sale, copleșită de rușine. Ei bine, nu !!! Elena Toma nu mai are nici o șansă de a percepe realitate în toată nuditatea ei stupefiantă. Aș fi întrebat-o cum ar fi reacționat dacă ar fi fost victima scabroasei deversări viscerale de borhot a micuțului ei protejat. Nu mai are nici un sens, căci, după cît se vede, logica ei funcționează după principiul: victima e vinovată! Ce a căutat în calea cuțitului din mîna criminală. Victima e vinovată că există. Elena Toma face apel la înțelegere, susținînd că cineva, oricare ar fi acela, mai poate avea vreo opinie pertinentă. Borfașul este un înger care acuză lipsa condamnabilă de înțelegere a comunității, drept care gestul lui este o firească reacție de compensare psihică. Dar nu o mai întreb nimic. Nu poți dialoga cu mințile complet lipsite de luciditate. Ar fi o aberație subconceptuală.
Despre tipul de discurs al magistrului Corbu, deasemenea, nu se mai poate spune nimic.
Nu poți decît să încrucișezi mîinile în sîn și să rămîi împietrit, ca în fața unei teorii în care se postulează ideea că dincolo de limita absurdului nu acționează entropia absolută. Nu cred că mai sunt mulți care să aibă dubii de caz.
Singura întrebare pe care mi-o mai pun este: de ce Dumnezeu îmi mai cheltui eu energia pe aici? Chiar că am alte lucruri mult mai bune de făcut!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-07-20 20:34:20
         
 
  cititi, aici, integral, comentariul lui ecsintescu, sunt sigura ca nu stiti si opinia lui.



http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=28660


va multumesc

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-20 19:47:34
         
 
  Domnule Ion Corbu, revin cu o parte a comentariului făcut de ecsintescu pe pagina Ioanei Barac, în ideea că nu ați citit. Vă dau și link

"In ciuda limbajului neaos, care nu ma caracterizeaza nici in dialoguri dar nici in scris( toate textele mele ,,licentioase’’ avand o poetica aparte a limbajului erotic, dupa cum s-au exprimat foarte multi scriitori si editori de la mai multe edituri. ) fac precizarea ca userul Ioan Peia a primit ceea ce merita. La provocarile sale fetide s-a raspuns la fel de fetid.
Acest personaj, om intelept si in varsta, tragic si nefericit, poet al deznadejdii varstei in raport cu scriitura care apriori este lipsita de varsta, m-a jignit in repetate randuri. L-am ascultat cu umor si condescendenta. Sunt prea harsiit in campanii electorale ca sa ma simt frustrat de afirmatii belicoase ale unor no name-uri. ,,Betiv, limbric, putulache, fiu de lichea de securist’’, toate acestea m-au amuzat peste masura sau ,,asupra de masura’’ cum spune idolul muieretului virtual. I-am replicat cu aceasi moneda, fara ura viscerala ( nu am urat pe nimeni in viata mea) dintr-o pornire ludica si sarcastica. Eu chiar am mila fata de batrani mai ales daca ei sufera de vreo afectiune, fereasca dumnezeu. Cred ca nu-I dadeam decat importanta pe care o merita, adica il tratatm cu indiferenta pe ingsinifiantul batran, daca nu, acesta nu se transforma viagral in balaurul eros, atacand-o infam pe prietena, colaboratoarea si sefa mea cu ursulet, Ioana. Nu numai asta dar i-a atacat familia intr-un mod mult mai jegos decat limbajul dialogului din noaptea precedenta. "

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-20 19:42:14
         
 
  Domnule Cristescu, în data de 13.07.2008, în subsolul textului Urlet către haită de Gheorghe Recheșan, am avut un schimb de replici cu domnul Ioan Peia, acesta cerându-mi dreptul de a publica un citat care îmi aparține ca motto al următorului său volum de versuri. Eu am acceptat. Asta a fost tot.

Persoana care își spune Ecsintescu a profitat de ocazie ca să mă acuze că sunt homosexual, adică amantul domnului Peia. Eu văd această acuzație nefondată ca fiind o gravă atingere a imaginii mele publice. O calomnie urâtă, vulgară, prin care am fost înjosit de persoana care se ascunde sub pseudonimul de Ecsintescu. Atacurile acestui individ au continuat și în subsolurile altor texte, zile la rând. Am fost în continuare acuzat că întrețin relații homosexuale cu domnul Peia, în condițiile în care eu nu l-am văzut niciodată în realitate pe domnul Peia.

Deoarece comentariile denigratoare ale individului care își spune Ecsintescu au rămas publice, validate de editori, și nu au fost șterse nici azi, mă văd nevoit să mă adresez Justiției pentru a mi se face dreptate.
Mă gândesc că mâine aș putea contacta un avocat pentru a-mi cunoaște drepturile, și apoi aș putea depune o reclamație la Poliție în care să detaliez întregul caz. Dacă acțiunea mea se poate susține, prin intermediul Poliției voi fi nevoit să vă cer datele personale ale individului care se ascunde sub numele de Ecsintescu pentru a-l putea chema la Tribunal.

Cred că aceste acuzații nefondate de homosexualitate nu au nicio legătură cu activitatea literară de pe un site de cultură și deschidere europeană. Dumneavoastră ce părere aveți, domnule Cristescu?

Citez mai jos câteva afirmații ale lui Ecsintescu, prin care sunt acuzat de homosexualitate:

Nelu e batran. Dar fericit. Lubliu i-a dat plin de marinimie citatul. Care e prea gay pentru gustul meu. Daca eram la englezi va uram casa de piatra.

Vezi ca te liubliu pe mess pupincuratul. Eu te-am chemat pe Europeea unde ti-ai gasit alinarea pupandu-l pe Libliu.

Batrane esti gelos???? Mama dar tu chiar iubesti. Il iubesti pe Liubliov. Tragedia ta este ca esti pe invers...decat lumea civilizata. Paracioasa mica.

Ma Nelule dar chiar ca te pierzi ca o fetita. Liubliu sa ai grija de el, te rog.

Daca este liublu, citatul e slab. E de gay. Argumentez cand vrei tu. Batranule. Ai scapat sapunul pe jos, aluneca paracioasa

Esti indragostit de liubliu rau de tot.

Citatul e de gay. Vi se potriveste. Sa fiti iubiti. Daca ti se potriveste sa faci odiseea iubirii tale cu isbn platit iti doresc succes. Fa PR in WC publice si o sa se vanda.

Scatofil vad ca tu liubliu pe-acilea.
Ai copiat modelul si il curtezi pe Liubliu.

Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-07-13 02:41:23
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=28463
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2008-07-20 19:30:46
         
 
  typo: aceleași sancțiuni  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-20 18:54:40
         
 
  D-le Corbu, ar trebui aplicate aceleași sanțiuni tuturor celor implicati. Este nedrept ca numai ecsintescu să fie pedepsit, având în vedere că, permanent, este provocat de Ioan Peia, care nu mai sfârșește cu atacurile la adresa Ioanei Barac. Nu ne interesează poveștile denigratoare ale domnului Ioan Peia, lamentările domniei sale, jignirile aduse Ioanei, situație ce pare fără sfârșit. În repetate rânduri, Ioana Barac l-a rugat pe Ioan Peia să înceteze, atrăgând atenția că viața ei privată nu interesează pe nimeni, aici suntem pe un site literar, cui pasă pe cine și de ce iubește Ioana ? Ce îl îndreptățește pe Ioan Peia să o jignească, să o calomnieze, să o defăimeze și ecsintescu să fie obligat să accepte toate aceste atacuri la adresa unui om pe care-l respectă, îl iubește, cum rar mi-a fost dat să întâlnesc ?

Toate au o limită, știu că ecsintescu nu i s-a adresat domnului Peia cu răutate, a fost determinat să-l atenționeze, făcând apel la calm, rugându-l chiar și el pe Ioan Peia să se împace, să se întâlnească, să discute, ca între oameni maturi. Zadarnic, încercările lui au fost neluate în seamă. Cât să mai rabde și ecsintescu și pentru ce ?

Domnule Ion Corbu, vă știu un om corect. Ori amândoi să fie sancționați, ori amandoi să aibă același nivel. Așa este corect.

Nu-mi permit să spun câte insulte și jigniri am îndurat și eu din partea domnului Ioan Peia, care, până să afle că m-am întâlnit cu Ioana Barac și cu ecsintescu, nu a intrat măcar o dată pe pagina mea. Dintr-o dată, mă trezesc cu domnia sa pe paginile mele plin de ură, folosind expresii incalificabile. Și pentru ce, domnule Ion Corbu ? Nu mi-am permis să vă deranjez pentru a vă arată ce poate scrie pe pagina mea Ioan Peia. Din băbăciune, Toma Alimoașa, sclerozată, demnă de azil, etc. nu m-a scos. Numai ironii, răutăți și la adresa mea.

Domnule Ion Corbu, fac apel la înțelegerea dvs. ecsintescu a fost provocat, a rezistat săptămâni întregi, sub privirile tuturor pe acest site, glumind, încercând să amelioreze furia lui IOan Peia. Nu merită să fie numai el sancționat.


 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-07-20 18:52:42
         
 
  Domnule Corbu,

Am scris ieri un comentariu, dar mi s-a intrerupt conectia si n-am mai revenit.

Spuneam ieri urmatoarele:

Intamplator am asistat la acel neplacut si violent duel verbal. Asta pentru ca, pe continentul american e inca seara cand in Romania e 3 dimineatza. Deci, inevitabil, userii situatii in alte parti ale lumii au putut citi si fi socati de ceea ce au citit.

Eu propuneam ca regulamentul sa prevada o micsorare TEMPORARA (de exemplu trei saptamani) a nivelului TUTUROR celor care au avut momente de lipsa de autocontrol.

As vedea reducerea de nivel nu ca pe o SANCTIUNE, ci pur si simplu ca mijloc de a intrerupe acest fel de schimburi de cuvinte intre cei care, eventual, nu se pot controla, evitand neplacerea cititorilor.

Un editor ar putea invalida aceste comentarii pentru cele trei saptamani, vreme in care userii in chestiune si-ar recapata calmul. Iar daca dialogul s-ar petrece noaptea (in Romania), cum a fost cazul de fatza, el s-ar intrerupe de la sine, nefiind editori care sa valideze.

Nu vorbesc aici despre talentul literar al celor ce s-au implicat in dialogul respectiv, ci de cuvintele oribile pe care le-au folosit, evident necontrolat.

In acest sens cred, D-le Corbu, ca regulamentul (daca ar exista asa cum l-am propus)ar trebui aplicat in acelasi fel tuturor celor implicati. Altfel iarasi vor iesi discutii.

In rest, aveti perfecta dreptate in ceea ce spuneti.

Cu deosebita stima,

VPL.


 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-07-20 18:25:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE