FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
VOI LIPSI
Text postat de Emanuel Cristescu
Sper ca linia site-ului să se mențină în perioada cât voi lipsi 4-17 august.
Nu știu cum funcționează netul pe unde voi fi (Turcia) astfel că, dacă vor fi probleme, pot fi contactat telefonic.

Vă doresc tuturor succes, creații valoroase, polemici decente și TEXTE ECOLITERARE.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  typo: intelept !

pana si cuvantul refuza sa te mai caracterizeze:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-06 13:19:35
         
 
  Peia, celor care mi se adreseaza malitios le tai macaroana. e mai intepelt, prea multa familiaritate duce la dispret !

Mi-a facut placere sa comunic cu tine, cat timp ti-ai amintit sa fii civilizat, cuviincios.

De azi, ai ignore !

Nu-=mi raspunde, te rog !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-06 13:18:45
         
 
  Elena Toma,
Ție nu ți se oprește niciodată boilerul?
Apoi,
A pomeni de altcineva care nu e prezent, pentru a-l lua drept aliat, mie, cel puțin (nu știu dacă și celui celui citat...) mi se pare o mică măgărie.
Nici măcar nu știi dacă acela chiar a intenționat să te apere pe tine sau să mă atingă pe mine.
Așa că, sonorul mai mic, pls!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-08-06 12:15:56
         
 
  simina, vorba poeziei mele, mor de curiozitate !

singur/a m-ai bagat in nedumeriri, ba esti femeie, ba esti barbat, de la tine citire:)

daca Peia crede in tine, esti barbat. nu-l vad intr-atat de credul, sa mai creada in femei:))

asa se explica, iti urmeaza sfaturile fara cracnire :), oh ! ce naspa suna:)

dar... poate esti o madama, din alea, stie el:)), i-ai smuls increderea:)

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-06 11:51:20
         
 
  Elena Toma, revin cu rugamintea:
NU imi mai pomeni si stalci numele prin diverse comentarii si pe sub diverse texte.
Eu nu mi-am permis sa fac asta. Ti-am respectat numele si nu l-am pomenit pe nicaieri altundeva decat acolo unde eram in dialog ''direct'' cu tine
Ok.?
Te rog
 
Postat de catre . retras la data de 2008-08-06 11:20:28
         
 
  Peia, multumesc ! Cuvantul meu, nu conteaza pentru tine ! E nevoie de Liviu Bordas, care te-a atentionat sa iesi din ridicol, e nevoie de aceasta clona, simina, care sta pe urmele mele si-mi numara si dumicatii si-mi tine conul:))

mai are s ama intrebe cu cine fac dragoste si de ce :)))

siminel, siminico, poate ma lasi !:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-06 10:46:38
         
 
  Dar văd că a început să semene din ce în ce mai mult cu spiritul musculiței bețive.
Ca să vezi! Legea aia a adaptării, care face ca un cameleon să ia culoarea nisipului în care-și duce veacul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-08-06 10:44:45
         
 
  Așa să fie.  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-08-06 10:42:47
         
 
  Ioan, am vrut sa-ti scriu aseara dar...
Crede-ma, comentariul e scris de Elena Toma. Tu ai avut intotdeauna incredere in mine... chiar daca acum folosesc un alt nume:)

De data asta te inseli
S
 
Postat de catre . retras la data de 2008-08-06 09:36:04
         
 
  Peia, mai mult, verifică toate comentariile mele de ieri, ora 5 dimineață. La această oră, mulți fac dragoste, duș după partide de amor, alții încă dorm. Eu m-am trezit așa matinal pentră că am avut de scris pentru un documentar și am intrat, cât am băut o cafea, și pe Europeea. Și aseară, m-am retras devreme, eram epuizată, după o zi încărcată de emoții și de aceea nu am mai răspuns acuzelor tale.  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-06 09:26:42
         
 
  typo: caut !

uite și tu, Peia, cum mă emoționez când sunt acuzată pe nedrept. Am nevoie de un climat special pentru a nu mai comite greșeli.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-06 09:23:13
         
 
  Peia, omule ! Scrisul de mai jos este al meu, da ! JUR !

Jur ! nu am dat nimanui contul meu, nici nu și-a permis cineva să mi-l ceară.
Ce îți pare nefiresc în textul amintit ?
Discuția despre cum pastișează unii și alții, nu mai nominalizez, este cunoscută din perioada în care tu ai lipsit.

Peia, dacă te-aș fi crezut prost, sincer, nu aș fi schimbat cu tine niciun cuvânt.
Nu-mi plac proștii, crede-mă !
Știindu-mă proastă, cuat și eu pe cei mai învățați. Doresc să evoluez, în această viață târfă !

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-06 09:21:45
         
 
  Elena Toma,
Tu ne crezi proști?
Eu sunt un om acre miros cuvîntul din aer, precum copoii, și sunt în stare a recunoaște, cale de-o poștă, stilul cuiva. Scrisul de mai jos nu este al tău, cum nu sunt eu Turnul dibn Pisa.

Iacătă-l:

D-le Cristescu, nostalgicii, deh ! Ce să scrie și ei ? Învățați, pastișează ecoliterar. Vorba dvs: o carte se scrie din alte cărți, mare lucru ! Ideea îmbrăcată în zorzoane, trasă, ca un mare fâsssss, de marele Troian :)

Cam matinală ora la care vă scriu, dar mă încearcă o teamă ! Promit să fiu cuminte, până veniți. Pe aici, deja flutură miresme beligerante. :)

ET
Postat de catre Elena Toma la data de 2008-08-05 05:24:13

N-o să pricepi în veci, că a fi de partea cuvîntului, înseamnă, întîi de toate, a respecta și normele care stau în spatele lui.
Ca și atîția alții, dealtfel.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-08-05 22:16:57
         
 
  Se postează cu nerușinare și lipsă totală de respect, de pe toate conturile celor dispuși a le pune la dispoziție..
Sfidare, măgărie, dispreț jegos pentru orice normă.
Elena Toma, să-ți fie rușine, dacă, prin forța întîmplării, cunoști conținutul noțiunii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-08-05 22:11:46
         
 
  Peia, eu nu am pus contul meu la dispoziția nimănui. Nici nu știu cum s-ar putea așa ceva și mie nu are cine-mi cere acest serviciu. La ce te referi ? Abia încetasem cu ostilitățile, care e problema ?  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-05 22:01:12
         
 
  Peia, există o explicație ?

Chiar nu știu la ce te referi, ce am făcut ?
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-05 21:55:50
         
 
  Se postează cu nerușinare și lipsă totală de respect, de pe toate conturile celor dispuși a le pune la dispoziție..
Sfidare, măgărie, dispreț jegos pentru orice normă.
Elena Toma, să-ți fie rușine, dacă, prin forța întîmplării, cunoști conținutul noțiunii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-08-05 21:53:36
         
 
  Rechesan, poate mă inviți la dans !:)

http://www.youtube.com/watch?v=wlDmslyGmGI&feature=related

colegial :)

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-05 21:39:36
         
 
  D-le Cristescu,
Îmi cer scuze pentru deturnarea discuției și afirmațiile unor colegi:
" Pe aici, deja flutură miresme beligerante. :)"
De o fi ca la Troia măcar să fie evident care-i sămînța de scandal!Adică vorba franțuzului:"Cherchez la femme".
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-08-05 10:57:58
         
 
  D-le Cristescu, nostalgicii, deh ! Ce să scrie și ei ? Învățați, pastișează ecoliterar. Vorba dvs: o carte se scrie din alte cărți, mare lucru ! Ideea îmbrăcată în zorzoane, trasă, ca un mare fâsssss, de marele Troian :)

Cam matinală ora la care vă scriu, dar mă încearcă o teamă ! Promit să fiu cuminte, până veniți. Pe aici, deja flutură miresme beligerante. :)

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-05 05:24:13
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu,
Dacă treceți prin Troia, aduceți-ne un fulg din pana lui Homer, ori barem un smoc de talaș din coada Troianului; dacă vă abateți prin Efes, un tăciune de la Herostrates,iar dacă vă plimbați prin Halicarnas( Bodrum) măcar o șuviță din barba lui Herodot!
Cu sinceritate,drum bun!
nostalgicSADE
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-08-04 20:22:01
         
 
  Domnule Corbu, poate treceti si prin Izmir, am de luat de acolo 1000 $, va dau numarul de tel. Cred in dvs. Poate mi/i puteti aduce, eu nu mai am cum ajunge acolo:). Daca reusiti, fac cinste :))

Sa veniti sanatos acasa, va asteptam. Suntem cuminti !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-04 19:42:01
         
 
  ecsintescu am uitat sa semnez sorry tot din cauza gurii lui nu am cont viabil  
Postat de catre I BG la data de 2008-08-04 19:38:42
         
 
  Domnule Cristescu, cat lipsiti va rog sa-l rugati pe ,,editorul'' eco-literar Ioan Peia cu numele de scena ,,batranul chitaroz'' sa ne inveseleasca meloman cu serenade. Chiar daca stam la parter aici la 2 mai, promitem ca nu mai amintim nimic de paracioasele cele mici. Il poftim la niste midii si peste spada.  
Postat de catre I BG la data de 2008-08-04 19:37:45
         
 
  Vasiliki psi mu,
Lasă gastronomia pour le chefs de cuisine...poți să te dai cu mașinuțele la Eurodisneyland și să zici că ești la Le MANS...dar știi doar că toți marii bucătari sunt bărbați!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-08-04 18:41:44
         
 
  De ce nu se poate posta? Lipseste partea din dreapta cu logarea si adaugarea de texte. Problema e doar la mine?  
Postat de catre Tania Ramon la data de 2008-08-04 17:48:08
         
 
  Vasilica... eu nu m-am razboit cu nimeni, altii au incercat sa se razboiasca :))

habar nu am cine cu cine si de ce:)

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-04 17:22:55
         
 
  Te du-n concediu - facem față…
suntem maturi – Drum bun!
și de-o rămâne vreunu-n viață
promit c-am să te sunt!
 
Postat de catre Pavel Popescu la data de 2008-08-04 14:30:26
         
 
  Kalimera Vasilika,
Războiul Troiei se amînă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-08-04 13:41:56
         
 
  Radu, merci, crezi ca...!



Gheorghita, este adevarat ca laureatii Grand-Prix-ului de Formula 1(ce am vazut si eu) sunt incununati cu aceste coronite facuta din frunze de dafin, dar eu te sfatuiesc sa nu mai folosesti in retetele tale condimentele pe care le-ai enuntat, ci aceste frunze de dafin care sunt foarte bune impotriva tuturor relelor satanice ce pot salaslui in oameni...asa ca poti lecui atatea suflete omenesti...


Elena, cred ca esti satula de razboaiele pe care le-ai purtat...chiar nu vrei sa "scapi" niciunul?
cu grija colegiala, Vali
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-08-04 12:33:34
         
 
  Vasilica, a fost vreun razboi pe Europeea? :)
Oh ! Am lipsit !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-04 12:12:41
         
 
  Greșești Vasilica,
Laurus nobilis este pentru coronițele învingătorilor europeici(vezi Homer,olimpiadele,etc.)! La rețetele din pagina culinară pentru condimentare se utilizează preponderent urzica, rostopasca, iarba ciorii, leurda, mătrăguna...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-08-04 11:33:56
         
 
  ai fost ingrozitor de ironica, Vasilica

probabil esti o natura cu potential conflictogen, altfel nu-mi explic
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-08-04 08:59:09
         
 
  Turcii când vă vor vedea
Sabia or să-și ascută
Deci primiți din partea mea
Drum bun și cale bătută!

Salutări, domnule profesor!

Toma
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2008-08-04 07:06:34
         
 
  Vacanta placuta domnule Cristescu, lasati grijile si simtiti-va bine; atata vreme cat pe cerul Europeei s-a instalat pacea si este senin, speram ca si vacanta dv. sa fie in ton.
Sa va intoarceti sanatos, cu forte proaspete si daca va duceti in Antalya, am si eu o mare rugaminte; sa aduceti niste foi de dafin pentru domnul Rechesan (acolo si gardurile vii sunt din Laurus nobilis) sa aiba de pus in retetele lui speciale pe care ni le pregateste...
P.S. Va rog sa luati cele de mai sus ca pe o gluma,(mai putin prima fraza) ma scuzati daca credeti ca mi-am permis sa fiu ironica:))
Va doresc numai bine!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-08-04 07:04:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE