FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DIVERSE
Text postat de Emanuel Cristescu
1. Un cartonas galben pentru Emil Fanache. A ales cea mai proastă soluție. Blocarea unui punct de vedere!!!! Exprimat potrivit regulamentului. Că avea alt punct de vedere o putea spune argumentat și sec.
Apreciez modul în care și-a asumat responsabilitatea.
Se va rezolva problema apărută.

2. Nicolae, am invalidat textul din motive de protectie a site-ului. Dacă tu crezi în acel text și respecți regulile poți să-l repui. Eu îți prezint scuze.

3. Tot sunt în faza de reproiectare. Dacă sunt useri cu aptitudini de hackeri vă rog atacați site-ul. Să-i vedem toate vulnerabilitățile.

4. Aștept sugestii de natură tehnio-informatică pentru viitorul site.

5. Pentru neprietenii Europeea: să presupunem că veți reuși să distrugeți site-ul. (Acum oricum este găzduit pe serverul nostru,se fac salvări multiple, etc. Sper să aibă siguranță 100%) De a doua zi voi trece la reconstrucția lui!!!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vă reamintesc faptul că începând cu 01.06.2008 membrii care nu vor respecta exigențele site-ului Europeea fie vor pleca fie vor deveni PERSONA NON GRATA PE ACEST SITE.
Nu am timp să fac anchete, iar invocarea precedentelor nu va scuza încălcarea regulilor.
01.06. 2008 va fi un nou început, un NOU MOMENT ZERO.

(Emanuel Cristescu)



Ințeleg că toate comentariile de mai jos sunt eco, din moment ce zac ore (zile) întregi pe site.

Era vorba de 1 iunie 2008, domnule Corbu? Ziua noastră, am înțeles, dar poate ați greșit anul.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-26 18:19:34
         
 
  bine v-am regăsit, mi-ați lipsit !
tare dor mi-a fost de voi.
don Corbu, titlul acesta : Diverse e preamortal. îl văd ca pe un boboc de floare. se deschide și se deschide și se tot deschide, pe măsură ce comentariile curg, ploaie de cuvinte, peste bietul boboc.

IGB, ecsintescu, felicitări, bre. mă bucur de reușita voastră. un pârdalnic de preinfarct m-a ținut departe de voi, de cuvinte.
n-am mai avut nici curajul să citesc ce se mai scrie pe aici. mi-a lipsit Radu Ștefănescu, de don Ioan Peia nu mai zic cât i-am dus dorul. caterincă la greu, ecoliterară, hi,hi !

o lume mirobolantă ! simt că numai alături de voi zbor spre înalt. fără aripi, vă dați seama.

:)


 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-06-26 11:51:51
         
 
  Zexe,

blogul lui oprescu a rupt. Ioana si cu mine am avut mai multi unici decat Ciutacu si Zoso. Si retine am avut liber la articole.

Fireste ca voluntar. Asteptam berea de la BOR.


Peio, hai fugi si culca-te. Esti depasit.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-26 03:07:29
         
 
  Zexe,

blogul lui oprescu a rupt. Ioana si cu mine am avut mai multi unici decat Ciutacu si Zoso. Si retine am avut liber la articole.

Fireste ca voluntar. Asteptam berea de la BOR.


Peio, hai fugi si culca-te. Esti depasit.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-26 03:05:08
         
 
  Judecînd după entuziasmul cam lăbărțat cu care au irumpt, e clar că au luat și ei o căciulă de orzoaică, acolo, cît să-și astîmpere setea pe vreo lună! După care, vor mai inventa o campanie electorală pe undeva, prin piața Obor, pe unde vînd puradeii lalele!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 21:36:23
         
 
  Ecsintescu, te citez" Domnule Andrei Florian, eu si Ioana tocmai am castigat o campanie pe internet".
Poti sa-mi spui cat ati castigat? sau, precum spune IBG, a fost o campanie voluntara?
Daca a fost voluntariat, ma indoiesc ca ati castigat-o voi, iar daca faceti parte din staful de campanie, am o surpriza pentru voi.
Acum sa recapitulam. Ori sustii ca ai fost sustinatorul doctorului, facand voluntariat virtual de campanie si atunci te felicit, ori ati castigat si voi ceva din chestia asta, si ma refer strict la bani, caz in care nu vad nimic spectaculos de remarcat. E ca si cum, daca ai fi fost ospatar, ai spune, dupa ce servesti un domn generos, "doamne cat de bine am servit la masa". Oricum, expresia prin care ma anunti ca ati castigat o campanie, tu si Ioana, ma amuza prin naivitatea ei.
Sa te felicit?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-06-25 21:06:53
         
 
  nene genu,
individul are alergie la lapte natural. nu și la lapți. dar, mai ales, la lăptișor de matcă! altcineva îi varsă ingredientul în castronul cu păsat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 20:56:27
         
 
  1. cacofonia este intenționată. ești cam euforică și citești printre virgule!
2. mai sunt și muște care nu trag la kkt!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 20:53:52
         
 
  PS: Poți să-mi iei și praful de pe tobă, musiu Corbu, pe aici nu voi mai călca în veci!
(Ioan Peia)

Ioane,
Te implor nu face gestul asta. De ce sa-i versi laptele in pasat lui Ecsintescu? Tu nu observi ca provocatornicul, acrit de zarul pe care i l-a dat Suel dealungul nesfarsitelor nopti petrecute in vila lui de arhitectura maura(laptele si branza le tine pentru el miselul fiindca a invatat repede proverbul cu *frate-frate dar branza e pe bani*), asta vrea? Si la noi nu te gandesti? Ca daca pleaca unul fara nici un Dumnezeu (nu o lua ca insulta, mi-ai spus cu gura ta ca esti ateu) si ne lasa pe cap cu un altul ce nu are nici un Dumnezeu, va fii vai de cozonacul nostru.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-06-25 20:40:54
         
 
  Nu–i mai pomenisem pseudonumele odios, uitasem și că există și, totuși, el apare și iar apare, ca un bîzîit flămînd de muscă caprofilă…

so, ''musca caprofila''
trecand peste typo (se zice ''coprofil'') este un pleonasm caofonic

1. ''musca__caprofila'', de aici cacofonia
2. ''musca'' este coprofila, oricum, de aici pleonasmul

e ca si cum ai spune ''capra ierbivora'', daca tot vorbim de caprofilie...

mincinosule

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-06-25 20:35:46
         
 
  "3. Incercarea de a ma face pe mine responsabil de propriile voastre relatii interpersonale tradeaza carente de logica." (Cristescu)

eu nu-mi pot imagina o mai mare ipocrizie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 20:20:39
         
 
  hai, la reventinde-o!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 20:18:49
         
 
  copro... în fine, probabil că și acum mă iei la icre!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 20:17:16
         
 
  corpofil (adj.) (despre insecte) care trăiește pe materii fecale. - Dicț. de neologisme.
Prin urmare: unele insecte - musca, în cazul de față - degeaba o mai scalzi în logici mărunțele. am scris caprofil, tot așa cum ai scris tu "cOprofile"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 20:16:11
         
 
  mincinosule peia, nu toate insectele iubesc kk, deci nu toate sunt cOprofile, dar toate mustele se hranesc cu kk. TU ai scris ''musca caprofila'', nu eu. explicatia ta nu este decat sofisticaraie de giurgiu, cu accente maloase.

durule, te rugam nu pleca
nu-ti fie teama, nu-ti facem niciun rau. am venit cu oglinjoara.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-06-25 20:09:33
         
 
  1. ecsintescu, asa cum te-am avertizat am invalidat comentariul pentru fraza cu pricina.

2. Ioan Peia am invalidat un comentariu care era noneco.

3. Incercarea de a ma face pe mine responsabil de propriile voastre relatii interpersonale tradeaza carente de logica.

4. Europeea nu opreste pe nimeni sa posteze daca respecta regulamentul si nu retine pe nimeni cu forta ori rugaminti. Aveti cu totii libertate absoluta de decizie. Eu stiu ca am procedat corect si onest si nu ma ating insultele ori procesele de intentie.

5. Scriu de undeva din Colentina. Merge super. De la facultate la fel. Pe laptopul de acasa abia se incarca. Imi da cineva o idee, un help un indiciu ? Multumesc atat pentru "da" cat si pentru "nu".
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-06-25 20:09:32
         
 
  sictir! trag obloanele...  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 20:03:56
         
 
  peio, tot shmeckerash de province ai ramas. ia, spune-ne! e bine pe dupa cires, mincinosule?

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-06-25 20:02:13
         
 
  zexe, vreau sa-ti spun ca buldogul de plus danseaza tiganeste pe flota romaniei aflata in port la oradea  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-25 19:50:03
         
 
  Domnule Andrei Florian, eu si Ioana tocmai am castigat o campanie pe internet. In 20 de zile blogul Sorin Oprescu a avut peste 180 de mii de unici vizitatori. Din punctul asta de vedere am fost benefici bucurestenilor. Eu fiind constantean si Ioana fiind sefa mea cu ursulet.

Nelule, stiam ca ai probleme renale, daca te astupi de draci ca o capusa fugi la psihanalist.

de celelalte...amintirile te chinuiesc...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-25 19:48:43
         
 
  Domnule Andrei Florian, eu si Ioana tocmai am castigat o campanie pe internet. In 20 de zile blogul Sorin Oprescu a avut peste 180 de mii de unici vizitatori. Din punctul asta de vedere am fost benefici bucurestenilor. Eu fiind constantean si Ioana fiind sefa mea cu ursulet.

Nelule, stiam ca ai probleme renale, daca te astupi de draci ca o capusa fugi la psihanalist.

de celelalte...amintirile te chinuiesc...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-25 19:46:01
         
 
  păi! e... coprolefic! sări, grămătico!..  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 19:39:06
         
 
  păi! e... coprolefic! sări, grămătico!..  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 19:39:03
         
 
  ecsintescu, esti malefic!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-06-25 19:31:19
         
 
  eu zic ca voi amîmdoi să-mi faceți ceva cu două dește!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 19:27:34
         
 
  tu cine mai ești?
pentru corecta ta informare:
1. corect era coprofil, da. presupun că e greu să admiți că e doar un typo, apoi,
2. coprofil = insectă iubitoare de materii fecale.
aci era nevoie să precizez că e vorba de o muscă. nu toate insectele sunt muște. nu toți grămăticii sunt deștepți, așa, ca tine. dacă e cacofonie, apoi mi se pare absolut corect... stilistic. "pleonasm cacofonic" !... băi, da' dăștepți mai sunteți, frate! e, uite că eu zic că e... cacofonie apleonastică! e bine? sau crezi că nu am remarcat asta? ai luat-o și tu ca savantul nicolaE, care vînează purici în piscină, iar pe el umblă landră vietățile în cauză! mai bine i-ai corecta pe agramații de lîngă tine! ca să nu creadă "copii ăia" că aperi analfabetismul...

ofticos? ooof! cine dracu vorbește!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 19:26:43
         
 
  Ioan Peia, uite eu iti spun pe numele tau incriptat ISBN-eic.

Ioan Peia, s-a demonstrat stintiific: namolul de Techirghiol face bine afectiunilor urinare. Eu am instalatia perfecta. Daca ai o simbolistica gay in prozodia propriei tale vieti o poti incerca si din dos. Adica incognito. Adica ca la Paris. Ela, de... Adica sticla de namol.

Barde, fiind victoriosi cu Oprescu te asteptam sa ne faci o cantare cu chitara in spatele blocului. Daca nu ai bani de benzina venim noi la vila ta din ,,tziganie''.

Ai putea, vorbesc acum cu Ioana, sa fii mascota noului partid creat de Sorin Oprescu. Filiala Giurgiu normal. Uite, ai nevoie de un control...Te iubesc omule, hai sa fim umani fara asupra de masura....

este ca te oftici....

hi hi hi hi

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-25 19:24:15
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  peia, fireste ca isi ia zborul cand se termina vacanta celui mai cel, celei mai mari...
in sfarsit, ai avut si tu de-a face cu CEL MAI. felicitari!

ce e ''caprofil''? unul care iubeste caprele? ''musca coprofila'' este un pleonasm cacofonic. mariana fulger avea dreptate intr-un comment trecut in care iti explica faptul ca sunt si tineri, si copii care citesc pe site. daca esti shmeker si vorbesti shmekereste, specifica! altfel, vor crede toti ca asa e corect, pentru ca marele maestru peia, ''leul'' poeziei europeice (am citit si commentul ala in care il luai in tarbaca pe NicolaE; commul ala in care el era un fraier si tu un leu; amuzant comm; ai luat-o pe urmele lui caragea, prietene) asa scrie. vad ca ''malversatie'' ai scris bine. se pare ca te pricepi la malversatii...

nu esti deloc ecoliterat, maestre bard. si urasti al naibii de mult. ofticos rau, nu?!

...

 
Postat de catre I BG la data de 2008-06-25 19:09:56
         
 
  Mosule, chiar esti depasit de toate evenimentele.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-25 18:28:42
         
 
  Nelule, ne-ai plictisit pe toti cu ,,asupra de masura''. Ai citit si tu intr-o carte si acum de innebunesti. O viata intreaga te-ai laudat ca esti copil de taran de la Malu si ai umblat prin tarina si namol. Acu, ca ti-ai facut vila in ,,tiganie'' ( asa cum afirmi pe site) ai uitat de namol. Acolo unde ti-ai petrecut cei 7 ani de-acasa. In tigori-me.

hai pa. esti depasit. Vb colegilor de site.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-25 18:25:56
         
 
  „Maestre Peia am revenit. Si ti-am adus si o sticla de namol. Nu pentru batraneti. Ti l-am adus sa te balacesti in el, doar asa ca sa te simti in mediul in care ai trait. Ala mai tuciuriu asa.” (ecsintescu, rasa bazna)

Către editori sau cine o mai răspunde de bunul-simț al acestei incinte:

Domnilor,
Dacă eu l-aș numi pe acest individ cu mintea veșnic turmentată, care nu a făcut în viața lui nimic serios și nici nu va face, - unii se nasc ratați ca exemplare umane, așa cum se nasc javrele, javre și păduchii, păduchi ! – dacă eu l-aș numi secătură ordinară, ați considera că este un atac la persoană, mai atac la persoană decît atacul lui la persoana mea? Care se repetă cu o constanță dementă. Se duce pe unde se duce, se tîrăște pe unde se tîrăște, din bodegă-n șanț, din șanț în tractir, se întoarce iar și iar, și tot cu aceeași obsesie înfiptă în creierul lui de moluscă bețivă se întoarce. Nu–i mai pomenisem pseudonumele odios, uitasem și că există și, totuși, el apare și iar apare, ca un bîzîit flămînd de muscă caprofilă…
Cu toate acestea, hotărîsem să nu mai spun nimic, să las secătura să-și consume urdorile, dar iată că…
stimatul și neprețuitul domn Corbu,
consideră o stratagemă super-inteligentă repostarea mizeriei boschetarului din cloaca deltei, repostare făcută, pare-se, trecînd peste voința unui editor care o radiase de două ori. De ce aceasta? Păi pentru a „demonstra”, chipurile! – cum nu trebuie scris un text … eco...fliterar? Cîtă malversație de proastă calitate!

Așa încît, toate aceste și altele cu asupra de măsură, mă fac să cred că în incinta corturarilor nu va fi niciodată, nimic serios și adevărat. Flecăreală, mediocritate, mărunțiș. Au plecat destui, vor mai pleca și cei cîțiva care mai sunt cu capul pe umeri și veți rămîne să-i dați, pe rînd, biberonul cu narcotice celei mai mari secături din cîte mi-a fost dat să citesc că există…

PS: Poți să-mi iei și praful de pe tobă, musiu Corbu, pe aici nu voi mai călca în veci! Această conjurație ordinară de papugii mă face doar să scuip în lături, atunci cînd îmi mai pot permite să pierd timpul cu producții de joasă extracție gitănească!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-25 18:03:58
         
 
  Radule... stii vorba aia "Ce dai mah Sibica, tu nu mai stii sa injuri ?" (Caporal Comanda -Batalionul Disciplinar - InDart).

Ma trimiti direct la Vasilica, nu se poate in iad ?
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-06-25 16:43:11
         
 
  Ialin nu trebuie să scape nepedepsit: propun inchiderea lui timp de 24h intr-un cenaclu literar feminist prezidat de Vasilica. Fără dopuri in urechi. Eventual, nud (dacă recidivează). Ialin, nu cenaclul, Doamne ferește.

Nicolae Tudor, m-aș simti onorat să-mi comentezi un text, și nu aș face in nici un caz ce ai scris mai jos. Fara glumă. Dar probabil nu sunt suficient de bun ca să merit efortul. O să mai aștept.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-25 16:29:01
         
 
  "Ti l-am adus sa te balacesti in el, doar asa ca sa te simti in mediul in care ai trait."

Editorul care l-a scos l-a scos probabil pentru fraza de mai sus. Dacă nu îl scotea un editor și mi-l reclama cineva îl scoteam eu. Il las ca să inteleagă lumea despre ce este vorba dar apoi îl voi invalida. Este excesivă pretenția ta de a face aici judecări de natură etică privind viața cuiva. Sau de a vă rezolva conflictele interpersonale pe Europeea.

Europeea este și trebuie să rămână un spațiu al ideilor. Pentru oameni capabili să acceadă la idei.

Ecsintescu, bine ai revenit. Am vazut o campanie inteligenta si non vulgara. Deci se poate. Insist ca pe Europeea să scrii si să comentezi texte.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-06-25 15:44:38
         
 
  Carentele siteului... de-asta trebuie refacut !  
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-06-25 14:10:10
         
 
  Emil, mulțumesc de colaborare. La urma urmelor a fost bine că s-a întâmplat, pentru că astfel se va mai astupa o "gaură" de securitate. Din păcate comentariul care conține scriptul nu potate fi accesat de editori, ba mai mult, în editură nu apar nici comentariile anterioare acestuia. De asta am propus ștergerea textului.  
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-06-25 14:04:18
         
 
  erata: stergerea VA rezolva problema  
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-06-25 13:53:51
         
 
  Am trimis scriptul pe [email protected]. Arhiva atasata validare.rar. Pentru orice nelamuriri... stiti unde sa ma gasiti !

Da acel lucru va rezolva sigur problema, dar si stergerea fizica a comentariilor mele din baza de date, nu doar invalidarea lor, vor rezolva problema !

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-06-25 13:53:16
         
 
  Ialin, ți-aș sugera să trimiți scriptul pe mail domnului Corbu. Ar scuti persoana care se ocupă de partea IT să mai "cotrobăie" prin bazele de date.

Nicolae, este posibil ca ștergerea textului cu pricina din pagina ta de autor să rezolve problema, deoarece se vor șterge și comentariile atașate acestuia. Nu știu sigur că va avea un efect benefic, dar merită încercat. Mulțumesc.
 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-06-25 13:48:39
         
 
  acum am picat si eu. nu mai e textul? duca-se, nu vreau sa sufere europeea. nu tin neaparat sa-l postez, nu vreau sa fiu impotriva lui ialin, eu am muncit mult sa fac o analiza a creatiei sale, am vrut sa-l ajut. stiu, anumite puncte de vedere puteau fi atacate fiind poate prea personale, poate ca am tras prea repede concluzii generale... dar puteam discuta.
ma gandesc ce scandal ar iesi daca as analiza creatia domnilor peia sau stefanescu. din tigan nu m-ar mai scoate.

 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2008-06-25 13:29:46
         
 
  Ialine, Ialine, intuitia mea nu ma inseala! Oare cum se numeste greaseala ta:TERIBILISM?  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-06-25 12:51:35
         
 
  Dap... greseala mea. Imi cer scuze fata de dumneavoastra, Nicolae Tudor si restul userilor !

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-06-25 12:41:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE