FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lupi
Text postat de Marinela Preoteasa

Lupi

Fața monedei e albă, ca
un an bisect cu multă zăpadă;
lupii mușcă pe toate muchiile

... au greșit (ano)timpul
în care să-și facă de cap!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cred că este vina ta,autosuficientă poetă(cu P mare bineînțeles)că ne duci în beznă....haosul e simbol al neputinței de a crea ceva comprehensibil!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-13 07:46:29
         
 
  Ai dreptate Gh. R, nu ai nici o "ieșire"! defilezi tot prin întuneric!...  
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2008-06-13 01:43:47
         
 
  Nu merită nici un comentariu, nu e nici o "ieșire", e mult zgomot pentru nimic!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-12 22:55:32
         
 
  Ioan Peia, gheorghe rechesan, poemul următor, "Ieșire", este răspuns la comentariile voastre de aici și nu numai,...
Vi-l transcriu aici, că poate nu l-ați obsrevat.

Ieșire

Ne frângem aripile în lanul de grâu,
din păduri răsar cerbi hăituiți,
lupii își ascut dinții în toiul verii

... cu un gest repetitiv
dăm la o parte noaptea,

...să ieșim din întuneric!
Mulțumesc de trecere,
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2008-06-12 20:16:06
         
 
  Sunt uimit d-le Peia că nu știi cine este M.P.! Este o somitate a acestui site, o mare teoreticiană a liricii, o poetă cu P mare!E drept din aceste 5 rînduri sărăcuțe nu prea îți poți da seama, dumneaei este stufoasă și concretă doar cînd dă sfaturi colegilor cu nivel de acces inferior:"Iartă-mă că trebuie să ți-o spun, dar constat că dumneata nu știi de fapt ce este și cum arată o poezie!”Nu vi se pare că acest citat se potrivește aici?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-12 16:21:57
         
 
  Nu șiu cine ești, preoteaso, dar simbolistica asta hibernală, înșirată pe aici suferă de lipsă de coerență. Chiar așa? Deții un set de observații statistice în care se spune că anii bisecții sunt doldora de zăpadă? Și dacă o ditamai haita de lupi umblă de colo-colo, prin pîntecele iernii, ce fel de "muchii" sunt alea din care "mușcă". Muchiile patului? Ale cubului? Ale universului? Care?... că rămăserăm blocați în hermeneutică și nu mai știm cum să ieșim din ea.
Și cum ar putea lupii să-și facă de cap? Prin transfer parapsihic? Adoptînd, adică, fără o explicație rațională, obiceiurile omenești?

Vezi, nici măcar nu putem să ghicim ce vrusăși a spune, dar să mai și interpretăm obscura-ți simbolistică.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-06-12 12:38:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE