FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Atenție la postarea textelor. In atentia webmaster!
Text postat de Marinela Preoteasa
Am constatat în lista textelor mele texte care nu-mi aparțin,precum: " arbitraj. miza - curățarea site-ului

Text postat de Marinela Preoteasa " iar textele mele, destul de multe, dispărute! sau și le-a însușit cineva care are acces ,deși nu bănui cum s-ar realiza acest acces la inversarea de postări sau mai știu eu ce minune tehnică!(probabil apar pe lista altui autor!) și propun ca glume precum cea a lui GEORGE SAVU( că el aș fi eu, Marinela Preoteasa!) să nu fie permise, produc confuzie și nu numai!
Totuși, deși se scriu și se postează epigrame care dau o bună dispoziție cititorului, anunțuri de acest gen (precum cel al lui G.S) nu este corect să fie permise!Am așteptat ca G.S. să revină asupra anunțului și să repare! dar,...
Mulțumesc pentru înțelegere!
Marinela Preoteasa
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Retractare
Am afirmat ieri că sînt cine nu sînt. Sau că cine nu este George Savu sînt eu. RETRACTEZ!
Eu sînt, de fapt, Presvitera Olimbiada și am comis acel fapt reprobabil (dar nu cu sensul de puțin probabil), din răzbunare. Pentru că persoana în cauză, mi-a luat, prin mașinațiuni specifice, postul de educatoare la nivel de grupa mică, mie rămînîndu-mi doar jumătate de normă la catedra de religie, și numai în zilele cînd lipsește părintele Bulbuc, ocupat cu construirea noii biserici, căreia el îi zice Catedrala Neamurilor Sale. Să se consemneze că nu am aplicat ștampila, deci afirmația nu este valabilă. Nu vreau să mor torturat, în chinuri groaznice și condamnat la lectură veșnică.
Sper că această nouă substituire de persoană nu lezează sobrietatea și frumusețea aprigei postatoare. Îi urez DĂRUIRE totală.
 
Postat de catre george savu la data de 2008-06-09 19:59:16
         
 
  Marinela, până una-alta cumpără-i un miel d-lui ''Sava'', pentru că îl cheamă Savu.
Apoi studiază în amănunt un manual de topică și sintaxă a limbii romane. Acest efort îți va fi răsplătit, fără îndoială, peste câțiva ani, când vei reuși scoaterea lui Caragiale în afara legii, și condamnarea d-lui George Savu la moarte, (obligat să-ți citească opera în întregime, cu voce tare, și scobitori la ochi).
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-09 16:09:01
         
 
  Adriane,
În calitate de lighioană(fam.viperidae)surprinsă cu pixu-n gheare, fac propunerea să dăm un anunț la mica publicitate,ca să o ajutăm pe M.P.;ceva în genul:
"Pierdut texte "impresionabil de reușite" pe saitu Evropa,care eu nu bănui cum ar fi prin ce minune tehnică și nu numai! Ofer recompensă una bucată limbă de lemn producție 1989 cu furnir de arțag, plus Cuvîntarea tov.Suzana Gâdea la plenara pe țară cu scriitorii."
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-09 14:07:53
         
 
  ..."care eu nu bănui cum ar putea fi"; etc, ș.a.m.d

...Tanti Preoteasa, fă bine de învață mai întâi regulile elementare ale limbii române și, apoi, cele ale punctuației. Eventual însușiți-vă claritatea exprimări, ordinea ideilor, așezarea în pagină... apoi puneți mâna pe-un manual literar ceva mai avansat și garantez că veți reuși să încroptiți un mediocru text chiar reușit.

...După aceasta, poate puteți purcede cu satârul literar către țestele lighioanelor ce-au pixu-n gheare și, pe acest temei, au acuta nesimțire de-a posta proză în spațiul poeziei, și invers.

...În ceea ce privește intrinsecul literaturii, aș fi fericit să vă pot recomanda vreo carte, însă pentru a deprinde tainele acestei probleme, ar trebui să vă mai nașteți o dată și să aveți baftă ca ursitoarea lirei să vă dea mai multă atenție.

A.A.A


pi punct es: știu, știu... nu răspundeți...
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-06-09 13:53:48
         
 
  Da, de dragul formei cu care te exprimi dumneata,în acest anunț!Cît despre obiceiurile "viperei ce se încălzește la soare" nu am eu cuvinte,probabil că vă extrageți cunoștiințele pseudozoologice, din manualul de științele naturii din clasa a IV a!Poate că totuși mă uit la deal ca să nu mă inunde "ploile zeești" și la vale ca să văd "frumusețea și dăinuirea cum se dau de-a dura!Cît despre reușitele sau nereușitele mele mi le asum cu seninătate; noroc că mai sunt și alți useri pe europeea, care au alte păreri și la care simțul umorului nu a fost extirpat în brigăzile de agitație artistică...
P.S.Ce înțelegeți prin "impresionabil de reușit"?
P.S.S. Adjectivul ACTIV are grade de comparație?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-09 13:19:06
         
 
  Domnule Ghe.R, dumneata mereu provoci, împroști aiurea, la plezneală, fără fond, de dragul formei! Așa îți place să te bagi în seamă, de n-am cuvinte!
Probabil de aceea nu-ți găsești timp și pentru creație literară, că prea te tot uiți la deal și la vale, ca o viperă ce se încălzește la soare! ... dar mai și scrie ceva impresionabil de reușit, domnule!
O zi mai activă decât până în acest moment,
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2008-06-09 12:48:23
         
 
  O mică eroare tov.M.P.în loc de "nu răspund la provocări" era mai nimerit:NU RĂSPUND DECÎT ÎN FAȚA MARII ADUNĂRI NAȚIONALE!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-09 12:47:07
         
 
  Iată un text și un comentariu al autoarei de o valoare inestimabilă pentru istoria culturii!Nu știu cîte stenograme s-or fi păstrat de cînd era Suzana Gâdea ministra culturii și ținea ședințe cu scriitorii...Da tovarășa Preoteasa, am înțeles!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-06-09 12:41:04
         
 
  Nu răspund la provocări!...
Cât despre acel "virus" s-ar putea să ai dreptate! Recunosc că n-am mai fost de ceva vreme pe aici, dar nu este treaba domniei voastre să știți și motivul!
Aș ruga să nu fie confundată gluma, cu tragerea de timp! Sunt persoane care intră aici numai să fie băgate în seamă, iar dacă nu le bagă nimeni în seamă se bagă singure!(...) sau unii care "n-au nici în clin nici în mânecă" cu poezia, dar își fac de "gargară" ca să-i considere lumea că se ocupă și ei cu ceva!
Uită rolul acestor comentarii, pe text!
Mulțumesc pentru lămuriri,
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2008-06-09 12:37:49
         
 
  Textul care a virusat saitul a aparut de foarte mult timp in paginile de autor.Asa multa vacanta ai avut?
Cat despre textul lui gheorghe rechesan si gluma lui george sava,ele produc dificultati de intelegere numai in mintile melcilor....ceilalti useri poftesc umor...
Mai bine erai mai atenta matale ce numar erau ochelarii cu care ai postat textul,ca sunt multe invalmaseli in el...
P.S.S-au mai desteptat si hotii in ziua de azi, nu-si mai "insusesc"orice lucru de nimic:))
 
Postat de catre Bun Tare la data de 2008-06-09 11:33:23
         
 
  Anunțul făcut de GEORGE SAVU, fără știrea și permisiunea mea, se află printre comentariile la " Ihtyologică a la Buridan, Text postat de gheorghe rechesan ", de altfel și alte comentarii de acolo, din păcate, nu seamănă deloc a critică literară!Iar pe Ghe. R. l-aș ruga să fie mai serios și să facă întradevăr critică literară, să nu mai exprime păreri care nu sunt demne spre a fi discutate pe un site de creație literară, este o rugăminte, dumnealui sper să înțeleagă acest lucru și să nu mai facă atâta caz de punctaje acordate aici și să fie mai atent în exprimare și felul cum postează și la ceea ce postează,... nu suntem la o agapă literară, unde să vorbească fiecare ca să vorbească ceva, să nu-l sară rândul,...
Multumesc pentru înțelegere,
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2008-06-09 11:25:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE