FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ce e iubirea?
Text postat de Furdui Ioana
Cuvintele se pierd atunci cand ca inima iti zvacneste si ochii se impaianjenesc... atunci cand fericirea iti iese in cale.
Sa fie ora adevarului relevat in care descoperi ca viata pe care o traiesti merita sa fie simtita pe deplin? Sau sa fie vorba de o iubire tainica plamadita din dragoste si bucurie? Oare ce rana poate fi aceia care iti arde ca un foc incandescent sarmanu-ti suflet si iti usuca buzele fiind insetat dupa un cald sarut primavaratic?
De ce trebuie sa te nasti oare, apoi sa cresti si intr-o buna zi sa intalnesti pe un drum umbros o comoara tainuita din veacuri care sa-ti aprinda sufletul si sa-ti lumineze ochii negri?
Ce e iubirea? si ce adevaruri face sa-ti rascoleasca trupul pe care il simti purtat pe aripile dragostei nemarginite. Ce poate insemna regretul atunci cand pierzi increderea in dragostea eterna si in omul iubit? Ce inseamna resemnarea? Momentul cand crezi ca nu are rost sa pierzi lacrimile ridate facandu-te ca peste paru-ti negru sa se abata o ninsoare cu diamante sclipicioase!
Indiferent ce esti tu iubire...eu sunt dispusa sa te descopar asa cum savantii descopera antidoturi!
Antidoduri ce dainuiesc vesnic!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  multumesc Loredana pt ajutorul de a definii in doar cateva firmituri de cuvinte iubirea, si de asemenea multumesc pt vot!  
Postat de catre Furdui Ioana la data de 2008-06-08 23:55:05
         
 
  cred ca e ingredientul necesar prelungirii vietii

mai cred ca sta la baza intregii Creatii:) mai cred ca e conditia unica a pepetuarii speciei... si singul element necesar vietii:)

vot, ai!

Lory
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2008-06-08 15:38:18
         
 
  http://www.trilulilu.ro/LucasFolk/ab038087fa54ef  
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-06-07 20:03:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ''ora adevarului relevat'' - poate ''revelat'' e mai bine
''o iubire tainica plamadita din dragoste'' - fara comentarii
''foc incandescent'' - la fel
''o comoara tainuita din veacuri'' - poate ''de veacuri''
facandu-te ca peste paru-ti negru - nu e mai bine ''facand ca ... '' , etc?
lacrimile ridate, diamante sclipicioase - hm

Antidoduri ce dainuiesc vesnic! - e un typo aici
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-07 20:03:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE