FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Favoruri literare
Text postat de Furdui Ioana
Postez de ceva vreme pe europeea...si cu siguranta nu fac nici cat unghia de la degetul mic in fata unor talente greu de prins din urma. Insa imi asum riscul de a posta o opinie strict proprie si personala despre "filmul europeic".
Pentru inceput recunosc stadiul probabil minim de exprimare in rime sau cuvinte stufoase care, "mea-culpa" daca nu au stofa de poet (aici bineinteles ca ma refer la mine!)

Totodata voi face "public" si motivul care ma facut sa incep postarea propriilor ganduri pe saituri de literatura, si probabil putini vor crede. La inceput principalul motiv a fost singuratatea in care ma afundam zilnic, cautam "imbratisari virtuale" care sa ma faca sa mai cred in ceva..daca in mine, la momentul respectiv era imposibil sa mai cred.

Imi recunosc bineinteles lipsa ritmului, rimei sau greselilor gramaticale, insa nu pot sa nu observ faptul ca "prieteniile" de pe sait sunt cam singurele care apar in "lumina reflectoarelor".

E chiar atat de important pseudonimul aparut in dreptul textelor postate?
Oare "cuvantul" cere vreun statut de "rang superior" celui ce vrea sa il foloseasca?
Nu vreau ca acest text sa deranjeze pe nimeni din "marea familie europeica", am un respect deosebit pentru toti cei care prin versuri sau nu, impartasesc si altora un strop de magie din sufletul propriu.

Vreau spre final sa multumesc pentru "imbratisarea virtuala" primita din partea Elenei Toma!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ioana, cred că la început e necesar să-ți clarifici ideile.
Apoi să le exprimi cât mai limpede posibil.
Urmează un coffee break.
In fine, recitirea textului și corectarea eventualelor greșeli de ortografie.
Cu această ocazie, poți descoperi că tăcerea e uneori preferabilă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-06-07 22:20:01
         
 
  Nu,
"prieteniile" nu sunt singurele care apar în "lumina reflectoarelor".
Am primit critici și aprecieri din partea tuturor autorilor(sau aproape), ceea ce mă face să cred că în cele din urmă, cuvântul, mesajul lăsat aici este cel ce ne aduce sau nu, confortul.
Apoi să nu uităm că ce postăm aici, sunt involuntar, dezgoliri metaforice ale propriului caracter, iar cititorii sunt fini psihologi, judecându-ne și dpdv cognitiv.
Nu trebuie să ne mire!
Sunt textele noastre.
Suntem noi.
Nimeni și nimic nu se va lăsa cucerit.
Inima este puțin, mentalul de asemenea; trebuie să le cucerim pe-amandouă luptând cu tot ce-avem mai nobil: perseverența, ințelepciune, altruism, onoare, iubire.
Cine cade și nu merge mai departe de trei ori mai puternic, va rămâne supus eșecului.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-06-07 21:30:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE