FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ABOMINABILA CRIMĂ DIN TRENUL CURSĂ DE PERSOANE APAHIDA - CLUJ- NAPOCA
Text postat de Liviu S. Bordas

ABOMINABILA CRIMĂ DIN TRENUL CURSĂ DE PERSOANE APAHIDA - CLUJ- NAPOCA

După o idee șugubeață a Sabinei Datcu





Știrea brută.

Corespondentul unei agenții de presă a transmis că în județul Cluj s-a produs o catastrofă. Un avion aparținînd unei companii aeriene deocamdată neidentificate s-a prăbușit peste trenul cursă de persoane Apahida – Cluj-Napoca, într-o zonă nepopulată.
Se pare că în accident și-au pierdut viața doar două persoane.



Gazeta de est (cotidian antiguvernamental, antiNATO, antiglobalizare)

Surse demne de încredere ne-au comunicat că astăzi s-a produs încă o gravă încălcare a suveranității naționale a statului român, o nerușinată și oribilă crimă împotriva unor cetățeni nevinovați. Subliniem, crimă, pentru că, așa cum vom dovedi, sunt implicate agenturile de spionaj ale unui stat străin iar actul a fost unul premeditat.

Un avion fără pilot, aparținînd CIA, s-a prăbușit astăzi, la orele 6.13 AM, peste trenul cursă de persoane Apahida – Cluj-Napoca, în urma monstruosului act pierzîndu-și viața cunoscutul om de afaceri T, avînd dublă cetățenie, și soția sa M, ale căror corpuri au fost sfîrtecate de suflul exploziei, nefiind identificate pînă la această oră.

Cei doi călătoreau singuri, alți călători nemaifiind la acea oră în tren, singurul vinovat de aceasta fiind guvernul, care, prin măsurile economice și politice antinaționale, a reușit să închidă întreprinderile care altădată făceau mîndria industriei romînești și să trimită în șomaj miile de navetiști care umpleau, de la primele ore ale dimineții, gara Clujului cu albastrul salopetelor lor.

Un fost general din serviciile secrete române, un brav oștean și patriot, ne-a pus la dispoziție documente din care rezultă că cei doi oameni de afaceri erau de multă vreme în vizorul CIA, fiind suspectați de acte de terorism și de sprijinirea unor organizații antidemocratice din Afganistan, cărora le-au furnizat armament de ultimă generație fabricat în România.

Adevărul este cu totul altul. Cei doi oameni de afaceri fiind și copreședinții unei organizații filantropice, au hotărît să doneze unor organizații similare din statul de origine al domnului T componente electronice pentru confecționarea unor dispozitive antirachetă capabile să detecteze aceste arme de distrugere în masă de la o distanță suficientă pentru alertarea la timp a copiilor din școli și a bătrînilor din azile, a bolnavilor din spitale, pentru a-i putea pune la adăpost.
Surse răuvoitoare, antinaționale, vîndute unor interese străine de cele ale poporului român, au afirmat însă că acele componente pot fi folosite și la dirijarea rachetelor și că ele au fost de fapt trimise gherilelor antiguvernamentale. Afirmații mincinoase, total nefondate. Faptul că acele donații au căzut în mîna insurgenților se datorează unor factori pe care copreședinții organizației de caritate nu puteau să-i prevadă, iar ei au declarat că regretă profund cele întîmplate.

Neputînd dovedi acuzațiile total nefondate pe care le-a adus celor doi oameni de afaceri și dorind să-i înlăture, CIA a hotărît asasinarea acestora, trimițînd în acest scop un avion fără pilot pe care l-au prăbușit asupra trenului cu care se deplasau cei doi. Mîrșavul atentat nu putea fi săvîrșit fără largul concurs al autorităților române, aceleași care sunt vinovate de tratamentul inuman aplicat prizonierilor în avioanele CIA aflate pe teritoriul țării noastre, fapt care a scandalizat la vremea respectivă o lume întreagă.

Că este vorba despre o crimă o dovedește relatarea telefonică a unui corespondent aflat întîmplător la fața locului, care a surprins totul pe viu și pe care îl cităm:

în tot acest timp un avion cu probleme se prăbușește peste trenul în mers

Relatarea dovedește că prăbușirea a fost premeditată și controlată, avionul neprăbușindu-se brusc, ci într-un timp mai îndelungat, suficient de îndelungat ca să o poată face cu precizie maximă peste trenul aflat în mișcare.

Cerem, prin urmare, arestarea reprezentanților CIA de pe teritoriul țării nostre, demisia guvernului, a președintelui, a parlamentului și organizarea grabnică a unor alegeri anticipate cinstite, în urma cărora forțele naționale și patriotice să se instaleze la putere și să scoată adevărul la lumină.

Vinovații vor da socoteală!



Gazeta de vest (cotidian proguvernamental)

Un straniu și tragic accident s-a produs în cursul acestei dimineți în apropiere de Cluj Napoca. Un aparat de zbor s-a prăbușit peste un tren aflat în mișcare. Din fericire, trenul era fără pasageri, garnitura fiind alcătuită din vagoane care urmau să fie casate la un atelier de profil.

Din relatările de la fața locului rezultă că singurele victime au fost pilotul aparatului de zbor și însoțitoarea sa, ambii cetățeni străini. Criminaliștii sosiți la fața locului au declarat că, dată fiind starea de carbonizare a celor două trupuri neînsuflețite, procedurile de identificare se vor dovedi deosebit de anevoioase.

Autoritățile au deschis o anchetă. Specialiștii caută la această oră, printre vagoanele contorsionate, cutia neagră a avionului, sperînd că datele de zbor vor conduce la elucidarea cauzelor prăbușirii.

Aparatul de zbor efectua o cursă de rutină, avînd la bord aparatura automată necesară efectuării de fotograme în cadrul Programului național de cadastru și aparține unei companii americane de specialitate, cîștigătoarea licitației privind cartografierea zonei de nord-vest a țării.

Vom reveni cu amănunte.



Spicuiri din raportul ofițerului SRI (tot din ciclul “curcile și aviara”)

………………………………………

Dat fiind faptul că aparatul de zbor nu a decolat de pe teritoriul statului roman, avînd doar acordul de tranzitare a spațiului nostru aerian pe un culoar bine determinat, pe ruta Chișinău - Belgrad, nu se pot face decît presupuneri cu privire la existența sau inexistența personalului de bord. Ofițerii noștri de legătură din Chișinău au fost deja contactați pentru amănunte.
Nici starea aparatului nu permite, în urma expertizei tehnice, să se tragă concluzii cu privire la faptul că ar fi fost un aparat cu sau fără pilot.

Analiza cutiei negre a avionului a relevant un singur crîmpei de conversație, fără a se putea determina dacă înregistrarea de pe banda magnetică este din data ultimului zbor. Nici conținutul nu este relevant, el neputînd să aducă clarificările așteptate:

…ai di mini, ...seminea fe...ațîi ...u mi-o ...cut ni...nea di cîn... ...unt io ...ilot. ...rișico, stai o le...ță cî intrî ...vionu’ ... vrii. Nu ...uni ...îna pi manșî ... aia ...u-i manșa, ...oasta dreacu’...

Cît privește posibilitatea ca cele două cadavre să fie ale celor două obiective avute în urmărire, T și M, sursele noastre de informare indică faptul că acestea ar fi fost văzute urcîndu-se în trenul în cauză, dar ofițerul de teren nu poate confirma, fiind în acel moment indisponibil în closetul gării, din cauza alimentației necorespunzătoare.



Viața ca o paradă (din memoriile unei foste și actuale femei de afaceri)

.........................................................

Dacă T ar mai fi aici, ne-am scrie memoriile împreună. N-a fost să fie așa. Se temea de CIA, de SRI, de parchet, și a hotărît că trebuie să fugim. I-am spus că nu e bine să plecăm deodată. Să plece el, să aranjeze treburile acolo cu arabii lui, să pună de-o afacere cu vechii parteneri, după care aveam să vin și eu. Iar ca să poată începe dincolo ca un adevărat om de afaceri, i-am propus să-i cos în căptușala gecii cîteva sute de mii de parai.
Săracul, ce mult m-a iubit. Și cîtă încredere avea în mine. Dacă n-ar fi fost așa, dacă nu m-ar fi privit mereu cu ochii lui ăia negri și umezi, de bou credincios, n-ar fi azi taximetrist în Beirut...
Ce-o fi fost în mintea lui cînd a descoperit în căptușala hainei tăieturile de ziar, legate cîte cincizeci, în fișicuri strîns rulate?

Ne-am despărțit la scurt timp după incidentul cu trenul. CIA era pe urmele lui, romînii la fel. Chestia cu trenul a fost ultima țeapă trasă statului. Vagoanele erau cumpărate de noi, înșirate într-un tren care le ducea la tăiat. Banii pe fierul vechi ce urma să iasă din ele erau în contul nostru din bancă. Statul mai avea de așteptat pînă să-i plătim ceea ce i se cuvenea. Nu era prima dată. S-ar fi putut învăța minte. Dar parcă începuse să-i placă... Să tot faci afaceri cu el.

I-am propus să însoțim trenul. Aveam doar un tren, al nostru, ce dracu’. Un tren numai pentru noi doi. Așa că am scăpat de coada de ne-o agățase SRI-ul și iată-ne la drum.

Bineînțeles că ne-am certat precum chiorii. Nu mai țin minte pentru ce. Parcă pentru privirile prea languroase pe care mi le aruncase unul la hotel, înainte de îmbarcare. T era gelos rău. Iar mie îmi plăcea să-l ațîț. Nu m-am gîndit că va sări din tren. Nu m-am gîndit nici că voi fi atît de nebună încît să sar după el. Mi-a spus atunci, plin de julituri și de scaieți în păr, după ce ne-am adunat oasele de pe taluzul căii ferate, că nu mai vrea să ne certăm vreodată. L-a liniștit răspunsul meu: fusese voia lui Alah. Dacă preaînțeleptul n-ar fi vrut asta, ne-am fi perpelit în flăcările ce cuprinseseră trenul la cîteva sute de metri mai încolo...

Se dusese naibii fierul nostru vechi. Acum mai aveam pe cap doi creditori neplătiți, pe lîngă zecile care stăteau la coadă. Statul și arabul care aștepta fierul din vagoane. Cu statul ne-am fi descurcat noi. Nu era prima dată. Cu arabul era ceva mai greu. Cred că așteaptă și în ziua de azi minunea...

Atunci a hotărît T că e mai bine să plecăm. Mai degrabă de spaima de coreligionarul lui decît de teama de poliție și de toate serviciile secrete care-l urmăreau. Fi-su a rămas în țară. Ca și al meu, de altfel. Hotărîsem cu T că îi voi lua cu mine. Cine-ar fi zis că un pilot moldovean, beat criță, care făcea sex oral în avion cu blonda care-i era secund, le va hotărî soarta?

Acu’ aud că se ceartă pe moștenire. Ne-au declarat morți, după un proces care a durat mai bine de patru ani, și se bat pe bruma de avere rămasă. Oricum, grosul l-am luat cu mine. E greu să trăiești prin insulele astea fără un pic de cheag.

Mă uit la mulatrul care a adormit alături, în șezlong. Și îmi aduc aminte de T. Era mai grozav la pat. Nici cu ăsta nu mi-e rușine, dar parcă prea stă pentru bani. N-are flacăra aia în priviri. Nu-i ard palmele peste sfîrcurile mele. Ce-i drept, nici eu nu mai sunt la treizeci de ani. Am cu zece ani mai mult. Și cu tot atîtea milioane mai mult în cont.
Viața ca o paradă...

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vasile, mulțumesc pentru lectură.
Am încercat și eu o echilibristică literară. Dacă seamănă mai mult cu cea a unui urs decît cu a unei feline, nu sunt eu de vină. Sabina m-a îndemnat! :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-04-14 20:02:26
         
 
  Liviule, am luat la cunostinta de imensa mediatizare pe care ai facut-o acestui tragic eveniment- via diverse fituici guv- si non guv-ernamentale, plus o carte tip "cartea de pe noptiera". Revin.  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-04-14 10:32:43
         
 
  Despre cardinalitate și "figura frumoasă" a Politicii.

Unirea (copulatio). Urziceni (Urtica urens). La 40 de ani, "viața e ca o paradă". A lui Bogdan. Stelea. Cu 10 ani mai devreme, ar fi fost Lobonț. Pentru cunoscători, există o diferență între echilibristica unui urs biciclist (Est) și a unei feline. Sălabtice (Felis silvestris).

Gustat și ironia (live & replay), dar despre asta las (tele)spectatorii să își dea cu părera; mie mi-e frică de Câini (canis dinamo).


Cu plăcerea lecturii,
Vasile Munteanu
 
Postat de catre Vasile Munteanu la data de 2008-04-14 02:31:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE