FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un viitor sigur...
Text postat de Dragos-Georgian Ilie
Terra 2107, decembrie, afara sunt 45 de grade, cerul este de un verde superb, iar nori mov de SO2 acopera orasul. Agitatie mare inainte de hanuka, toti se duc sa cumpere cele necesare mesei festive. Doi aurolaci fac freestyle intr-o intersectie, al 3-lea face beatbox. Traficul este lejer, masinile tot 4 roti au si nu zboara. Manelele traditionale de hanuka rasuna puternic in tot orasul, veselia i-a cuprins pe toti.
La cimitirul eroilor se depun coroane din frunze de coca eroului nostru national Mutu Adrian, agitatie mare, nepotul fostului presedinte George Becali, Vivaldi Becali tine un discurs emotionant despre cei care si-au dat viata pentru calificare si care ar fi fost fericiti sa vada ca am castigat Mondiala anul trecut in legendarul meci impotriva Luxemburgului.
In centrul istoric al orasului, pe strada Zabrauti in fata statuii imparatului Marean Vanghelie, sute de romanales canta “o viata mea”, si depun garoafe. Puradeii plange trecerea in nefiinta a zeului lor, a omului care a adus curentul electric in lumea lor. Pe bulevardul paralel cu Zabrauti are loc defilarea anuala a armatei SUA, unde stapanii americani isi arata puterea militara, publicul este in extaz. Guvernatorul Rromaniei, Istvan Bazatu_69, tine un discurs emotionant despre drepturile romanilor -60.000 la numar- si face un apel catre etniile majoritare sa le tolereze, chiar daca eu venit de curand pe aceste meleaguri. Mig-urile rusesti survoleaza cerul deasupra ghetoului Berceni, locul unde au fost cazati romanii, soldati unguri pazesc intrarea in ghetou.
Pe bulevardul Primaverii tocmai se taie pamblica la noul Jerk-off Mall, 23 decembrie este Ziua Mondiala a L*b*i, si au loc divese petreceri private si publice unde prietenii se pot bucura de o l*ba impreuna. La intrarea in Mall scie mare “inca una si ma duc”. Ceaiul de la ora 5 a fost inlocuit cu l*ba de la ora cinci, despre acest obicei se spune ca isi are legatura in secolul trecut, dintr-un vechi program tv de la ora 5 de la un post ce a fost desfintat de fostul presedinte Becali. Grupuri de colindatori merg din usa in usa cantand manele si facandu-si l*ba intre ei, dar si gazdelor.
Pe strazi la chisocurile de ziare se vinde Click, Libertatea si CanCan, revistele de cultura si de critica politica au fost retrase de pe piata de la marea migratie a romanilor din 2050. Sapatamana asta Click are ca bonus pt cititorii sai 3 pastile de extasy iar Libertatea ofera 2 gr de cocaina. Un aurolac pufaie dintr-o tigare de canepa, ravneste sa-si ia cocaina, dar nu are bani.
Doi roboti se chinuie sa combine o grasa cu par pe picioare, la o perversiune, dar fata se respecta, umbla numai cu roboti de bani gata, nu e o usuratica, a fost miss boboc in liceu. Idealul feminin a evoluat, de la 40-50 kg, la 100-150 kg, pentru Playboy trebuie sa ai peste 120 de kg sa fi bagata in seama.
Pe o alee intunecata 2 barbati au ucis un robot, i-au luat banii din portofel si acum pleaca linistiti sa-si cumpere tigari si energizante.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE