FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Dragos-Georgian Ilie
NIMÍC, (I) pron. neg., adv., (II) NIMICuri, s.n. I. 1. Pron. neg. Nici un lucru; spec. nici un cuvânt, nici un sunet, nici un zgomot;

Uite ca am ajuns si aici, nu mai sunt subiecte in media romaneasca, ce nu au fost abordate si supraabordate de genialii nostrii compatrioti ,care in drum spre biroul de recrutari au nimerit fix la asa numitele “mari ziare” din Romania. Ei asa mici si simpatici s-au apucat sa scrie despre ce vedeau in jurul lor, sau nu. Si uite asa ca in ultimii 18 ani media romaneasca s-a transformat intr-o baba obeza si suprasaturata cu informatii de toate genurile de la violuri si crime, pana la extraterestrii din Transilvania care il viziteaza pe Dracula … hmmm bizar nu credeti? In fine sa trecem peste portia de zilnica de paranoia nejustificata si sa ne gandim la singurul subiect neabordat pana acum: “NIMIC”.
NIMICul nostru cel de toate zilele, NIMICul cu care ne-am obisnuit sa traim, acel ceva care ne inconjoara, care ne genereaza actiunile cotidiene si care au ca rezultat un NIMIC si mai banal.
Doi indivizi se intalnesc: “ce faci ma?” zice primul, “ uite ma ce sa fac: NIMIC!” ii raspunse interlocutorul sau… NIMICul face parte din viata noastra, fie ca vrem fie ca nu. NIMICul a devenit o actiune de a noastra, o scuza, o stare, o viziune despre sine, altii si viata, deci cine spune ca NIMICul nu exista, este mult mai nebun decat eu in clipa asta.
Religia dar si stiinta ne invata cu mandrie ca lumea s-a format din NIMIC, deci ne tragem din NIMIC, acel NIMIC primordial care s-a impregnat in noi in modul nostru de viata, in cultura, in tot; noi ca specie suntem foarte mandrii de originile noastre stravechi si nu trece o secunda fara sa aducem un omagiu strabunului nostru, mereu incercam sa ne identificam cu el sa fim ca el sa facem ce facea si el absolut NIMIC.
Putem spune ca NIMICul suntem noi toti cu universul ce ne inconjoara, pentru ca totul, absolut totul are la baza un NIMIC ce compune fiecare actiune si fiecare om- daca iti faci o casa din piatra ea o sa aiba la baza ei piatra, nu ciment...
Suntem NIMICuri, inconjurati de NIMIC, care nu fac NIMIC…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Domnul Dragoș
Trist și periculos este că acest nimic cu vremea evoluează. Dela cei doi prieteni ce nu vorbesc sau nu fac nimic, s-a ajuns la alte mari și importante nimicuri, de exemplu: polițistul ce plutește între datorie și infracțiune, avocata care navighează între onorabilitate și victimă fatală, sau și mai trist e corăbierul sau samsarul de mașini picați pe alte scaune.
Dar și mai tristă este existența acelui nimeni care orchesrează toate aceste nimicuri, devenite peste noapte evenimente de prima pagina sau chiar editoriale.
Acest nimeni de nimic, nevăzut, necunoscut e mult mai periculos, iar noi suntem NIMICuri, inconjurati de NIMIC, care nu facem NIMIC…
Cu stimă Teo.

 
Postat de catre Teo Teofil Traven la data de 2008-01-25 23:55:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE