FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Salcamul vietii
Text postat de Furdui Ioana
V-ati intrebat oare ce mai scrie azi in Cartea Cartilor? Oare ce mai aduce nou Inspiratia Divina astazi, acum! De ce oare am uitat ce inseamna SIMPLITATEA? Am uitat sa zambim, sa ne bucuram de un cer senin, sau de un curcubeu, de tabloul scump al naturii in care pictorul ne-a incadrat pe fiecare dintre noi!
Ne-am facut din viata un cavou in care se pare ca multi am "adormit" inainte de vreme. Ne-am transformat in zombii care se pierd zilnic in trafic pentru a ajunge la timp la servici. In cutiile postale nu au mai stat demult scrisori sau carti postale, insa stau lejer facturile "fierbinti" ale lunii curente! Ce trist e ca a ajuns caldura fiecarui element al caloriferelor din case mai importanta decat caldura infinita din sufletele noastre! Am ajuns sa ne mintim, sa fugim dincolo de mari, tari doar cu gandul ca "vom traii mai bine!"
Am uitat zilele din calendar din cauza ca suntem ocupati sa ne infundam zilnic in monotonie si atat..iar in putinul timp liber ne uitam la Reality Show-uri pentru a vedea cu ce se lauda altii, sau facem Ratting unor posturi de televiziune pentru ca adormim incercand sa aflam daca au aparut unii disparuti(care au ajuns vedete)! Nimeni nu mai cumpara flori, dar in schimb cumpara lemne pentru iarna viitoare!
Ne amintim ca pana si Marin Preda l-a facut pe Moromete sa renunte la Salcam tot pentru biruri(ce coincidenta).
Doamne,ce frumos era in copilarie,cand inocenta si setea de cunoastere erau singurele noastre preocupari,nu...?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE