FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Doar eu cu mine
Text postat de Furdui Ioana
M-am trezit din cauza unor strigate disperate ce veneau din interiorul meu! Sufletul parca simtea sfarsitul! M-am ridicat din pat si m-am apropiat de fereastra..o stea imi tragea timid cu ochiul iar luna imi soptea de la infinita departare ca e langa mine!
Singuratatea si linistea imi erau alaturi ca intotdeauna, ele fiind defapt cele mai bune prietene ale mele. Mi-am aprins o tigara si incercam sa comunic cu fiecare fum care cauta drumul spre plamanii mei. "Ce viata!", am spus la un moment dat cu voce tare! Apoi intr-un spirit de gluma am continuat: "Ioana, ai 22 de ani,esti printre putinele persoane care in loc de un weeckend in munti te lupti sa mai faci cativa pasi singura, care atunci cand iasa din casa, in loc sa ii ceara tatei cheile de la masina, iti iei doar cheia de la interfonul propriului suflet (nu de alta dar daca pleci fara ea, nu e nimeni care sa mai poata sa-ti deschida usa).
"Ce poate fi mai cool decat sa traiesti intr-o lume in care tu ii vezi pe toti, dar pe tine nimeni? din cand in cand mai trec pe langa tine persoane trecute de prima tinerete, a doua, a treia...si le mai auzi spunand printre oftaturi:"saraca de ea! bla bla bla".
Stim cu totii ca cea mai des intrebare rostita pe Terra este: DE CE? Acum daca as insirui o lista de intrebari care sa inceapa sau sa se termine cu aceste doua cuvinte,probabil am primii cu totii un loc fruntas undeva in Guiness Book! Insa din intregul malgam de intrebari va adresez una si voua: DE CE?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE