FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PÎRLOAGA DIN CORBEANCA - SI DĂ-I, SI LUPTĂ....
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Literatura, stimbabile cu aere de guru și logică ortogonală, este o formă a culturii. Cultura înseamnă cultivare, îngrijire, creștere, asigurarea unor condiții prielnice altei dezvoltări decît cea din sălbăticie unor lucruri altfel inexistente în natură. De la agricultură pînă la cultura spirituală, totul s-a făcut creînd spații (de cultură) separate de natura brută care-și este suficientă sieși. Tocmai pentru ca această natură, viguroasă, dar rudimentară să nu poată invada țarina pe care omul cultivă ce este doar al său cu alte năzuințe și exigențe, sub alte auspicii.

Chiar și cei care îndeamnă la reîntoarcerea la natură nu au în vedere abolirea valorilor cîștigate cultural, ei doresc doar o revigorare a moleșelii produse de excesele civilizației. Or, literatura junglei, pe care o promovați fără rezerve și pentru care ați decretat pîrloaga din Corbeanca atelier literar, este o dovadă crasă a incapacității dv. de a pricepe cu ce vă faceți că vă ocupați.

Este genul de gîndire a activistului care se află în treabă și care are o singură trăsătură viguroasă prin naturelul ei. Știu că vă place să vă împăunați cu tot felul de virtuți eufemistice, dar ea, trăsătura dv. caracteristică, are un nume adevărat, chiar dacă nu e unul bun: încăpățînarea. Țineți-o tot așa și nu veți rămîne singur, veți trona de-a pururi printre bălăriile literare care cresc în voie în serele dv., la SRL Corbeanca.

*

Mai jos este o analiză poporană, făcută de Ioan Peia și invalidată de mirunica, a remarcabilului discurs academic rostit de patron înainte de a se deplasa la Universitatea din Focșani:



Si dãi si luptã!

Existã un anume tip de scorțoșenie în exprimare, un fel de variantã mai spilcuitã a limbajului de lemn, care te face sã crezi cã insul care-l practicã a înghiþit un ditamai stîlpul de beton și defileazã, astfel, pe macadamul urbei literare, cãpãtînd o mãreție „de simbol”, asemeni popii din Rudeni. Autorele ține morțiș sã demonstreze cã folosirea otova a termenilor radicali este o dovadã de mare dãșteptãciune și cã ceea ce scrijelește el, vere, este quintessentia limbajului elevat. Lucruri care, altcum, s-ar putea spune cinstit, simplu și direct, sunt trecute prin morișca sofisticatã a codificãrii neo-neo-neo-logistice și dintr-un amãrît de borș de informație iese ditamai contorsiunea extraliterarã. Bunãoarã, desele și sancrosantele ieșiri ale onorabilului domn Cristescu, sau cum s-o fi numind, care apare, episodic și triumfalnic, la rampã, cu nuielușa-i didacticã într-o mînã și „Cãrțile Legii” în cealaltã, predicînd, printr-un vocabular pompos și amportant (nazalizați, vã rog, dupã modelul franțuzo-globalist) în favoare cuminșenie, toleranșei, și, mai ales, a uzitãrii unui limbaj dode-”cacofonic”, nu așa "cacofonic" și nedus la bisericã, precum cel al nostru, carele suntem nește amãrîți de tolerați în „Domus Aurea” a domniei-sale. Ne dã, cu alte cuvinte, lecțiuni de ECO/literaturã, un termen scump Domniei-sale, pe care l-a gestat și moșit cu o afecțiune de pãrinte exemplar. Ei, și ECO asta, deci, dupã cum pricepem noi, eștia mai proști – e un fel de limbaj pur, fresh și complet aseptic, proaspãt apretat și amirosind a creier încins de savant taman globalizat. Trecem peste fãțãrnicia din spatele respectivului limbaj, cãci acesta este un lucru prea strãveziu ca sã mai poatã fi contestat de cãtre cineva, și ne oprim, cuprinși de o frenezie metafizicã fãrã egal, de-a dreptul în pogonul de neologisme pe care Luminãþia-Sa ni-l servește drept un paregzamplu al limbei rumânești de galantar. (Limbã care, desigur, nu este din aceeași familie cu cele pe care le dã pe biteș Dumnezeu, plecat la curve cu protejatul Pseudonimus al Onorabilului domn Cristescu, sau cum s-o fi numind!)

S-o luãm, deci, metodic:

În proaspãta-i bulã pe care tocmai ne-a servit-o, așa cum face Papa, periodic, din balconul sacru, dupã ce vorbește ‘mnealui, mã-nțelegi! de anume „criterii strîmbe” – și „logicã a șantajului”, evaluatã, desigur, cu dreptarul silogistic al domniei-sale; dupã ce ne mai predicã de nu mai știm ce „extremisme existențiale” pe care, firește, nu le detecteazã în ograda domniei-sale, pentru cã tocmai suferã de o anume afecțiune care, în limbaj popular, se cheam㠄orbul gãinilor”, dupã toate acestea ne toarnã, fleoșc Marițo! în urechi următoarea cogitațiune:

„De aceea valoarea se percepe antitetic și cuantificat iar Birkenau a fost constatat ca fiind holocaustian și scos în afara legii.”

Na-ți-o frîntã cã ți-am dres-o! Îți vine sã exclami în același limbaj poporan și sã încerci sã pricepi care-i legãtura logicã dintre Prefecturã și un binecunoscut instrument de comparație. Dar sã nu ne dãm bãtuți, totuși, și cu puținele noastre minți, sã încercãm a dezlega nepãtrunsul mister:

Anșea!

Deci, cum ar veni, deci: Valoarea (cu „v” mare, n.n.) ca criteriuuuu, în care se integreazã cu tot arsenalul dîn dotare, of course, Domnia-Saaa, se percepe „anti/teeetic” șî, mai ales, „cu/anti/ficaaat”, deci, adicã, observați prezența particulei „anti” în ambii termeni, deci, avem de-a face cu lupta filogeneticã acerbã și inflexibilã dintre redundanța sinteticã colportatã mimetic între douã extreme globalizante și alte douã extremisme existențiale care este. Punct. Daaaarrr, pentru cã totdeauna și mereu egzistã un darrrr, observãm cã aceste dou㠄anti” tanti, sunt, citãm (uzi de extaz intelectual): suuunt...
ho.lo.causti.ene.
Pe la gene! Deci „în afara legii”, deci... Pãi ce v-am zis!?
Uf! Ai cam dibuit care-i șmenul! Om fi noi proști, da’ cînd e vorba dã dãslușit înțelepciunili lu maestru, pãi facem moarte dã om șî tot pricepem cevașîlea!

Da’ haideți sã mai șezum oleacã la taifas și sã mai depãnãm din opera maestrului, ca sã nu ne ducem în țãrînã cu neuronii atrofiați.

Ia:

” Viața este frumoasã în diversitatea ei iar literatura în plan metafizic nu poate avea, teleologic vorbind, decât motivația bucuriei și plãcerii de a scrie și a citi.”

Deci îmi place optimismul spumos care rãzbate, deci, încã din start și, mai ales, oh! metafizica asta care ne roade fizicul, mama ei de curvã! anșea, deci optimismul sau metafizica sau... dracu știe ce! deci, are, „tele-ologic vorbind motivația plãcerii etc...”. Aoleu! Aci ne-am cam blocat! Da’ ceva-ceva tot pricepurãm: adicã, vorbind, ca ologii, la televizor te nãpãdește plãcerea și atunci, dîn preaplinu tãu sufletesc începi și scrii ca nebunu pã europeea lu dom Cristescu sau cum s-o fi numind! șî scrii șî scrii șî scrii mãi șî scrii pînã dã Pseudonimu peste tine cu chivuța lui veșnic erectã, cititoare în bobi, șî te-ai ars: cã cicã nu ai șî tu vre-o v...ã, vreun p...s, vreun c...s mai naturele, pîn poeme, ceva mai de libidou, mai spumos, mai ORGASM ESTETIC” etc...? Cãci, precum spune și Papa Cristi (nu, nu soțul...) de la Euro:

„Din pãcate nu mulți dintre cei ce se declarã iubitori de literaturã au și astfel de „orgasme estetice”. Pentru ei frigiditatea incomprehensibilitãții rãmâne intratabilã...”

Uau! Toate ca toate, da’ povestea asta cu... stați nițel sã scriu pã silabe: fri-gi-di-ta-tea in-com-pre-hen-si-bi-li-tã-ții, m-a dat pe spate! Fraaate, ce adîîîînc e spuuuus! Intratabil, ce mai! Deja este complexul pã mine cît casa! Pãi te pui! Uite, abia acuș îmi dau seama în ce hal de inculturã zãceam...
Pãi dacã suntem proști și în loc sã rimãm „vulpe” cu „pulpe” - așa cum face iubitul, stimabilul și onorabilul Pesudo – șî rimãm, dracului, cu... „hulpe”!

„Exemplul „v-u-l-p-e” „hulpe” l-am dat recent însã nu toatã lumea este dotatã mãcar standard. Prostia, la unii, depãșește standardele admise.”

Deci, nu toatã lumea e dotatã standard, deci: apãrãtoare fațã, faruri, oglinzi, airbeguri, abs... etc. Ops! Stați cã era vorba de „prostie”. Cã cicã nu toți sunt dotați standard, adicã unii-s mai proști decît alții. Sau, mã rog, mai puțin proști decît ãia proști sadea. Așa se-nțelege. Domnia-Sa în ce categorie va fi intrînd? Sau prezintã o notabilã excepție? E-n afara standardului?

Dar sã mergem mai departe și sã mai sorbim din comoara de înțelepciune a mult-stimatului...

Zice:

„Am citit recent un text de Marguerite Yourcenar care s-ar fi pretat la oarece divagații.”

E, pãi da. Magistru citește. Se cultivã. Și nu orice: Marguerite Yourcenar!! D-aia și „învârte poletica așa”, - vorba unui vecin de-al meu, cãzut în mare admirație fațã de cei de la care nu pricepe nimic, dar aude cã vorbescãrã radicalmente de ordin „n”.
Eiii, și-acum, vorba neamțului din Bulgaria: finis coronat opus!, adicã, într-o traducție liberã: ãia care se-ncontreazã cu coroana o sfîrșesc prost! Dãm citatu lu bãiatu:

„PS: Eu mã lupt pentru ecoliteraturã, de multe ori singur și, în loc sã mã sprijine, se gãsesc persoane care mã acuzã pe mine cã sunt unii care încalcã regulamentul. Și asta în spațiul așa zis ortogonal!!! Și asta în spațiul așa zis ortogonal!!! în timp ce Uniunea Scriitorilor premiazã Bãgãul iar valurile trivialitãții, obscenitãții și vulgaritãții devin tsunami. Ce lume dom’le, ce lume...”

Si dã-i si luptã si dã-i si luptã, pãi da... se și vede! Și, asta, în spațiul „ortogonal”, unde riști sã-ți cadã toate unghiurile drepte-n cap și sã faci, dracului, vreo geometritã acutã, de-ncepi sã vorbești în limbi, ca dumnezeii turnului babel, angajați de Pseudonimu pe post de bodyguarzi, ca sã-i pãzeascã extazurile lui și ale lui baby, în timp ce au blocat liftul spre a-i mãsura, din toate pozițiile și unghiurile, ortogoanele „orgasmului estetic”!!

Da, dom’le, ce lume! Azi aici, mîine-n Focșani, dupã faimã, dupã bani!...
Și ce le mai saliveazã domnilor obedienți gustativele dupã oareșce promisiuni de viitor!...
Și ce-și mai lustruiesc ei limbile...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Andrei sau Florian,
Perfidia matale subțire nu mă atacă așa cum ți-ai fi dorit. Dacă ești convins că nu greșești, situîndu-te pe această poziție, e problema domniei-tale. Afirmația pe care ai făcut-o cu seninătate despre "o jalnică tânguire a unui individ care...", dovedește, cel puțin mie, că mai ai destul de multe de învățat pe lumea asta mică și mizerabilă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-03-22 23:50:59
         
 
  Domnule Peia, am credința că ne vom revedea pe singurul site de literatură lipsit de cezură. Promit să vă fiu cititor și critic în măsură egală.
Vă aștept!
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-03-22 00:36:34
         
 
  Bună seara, domnule Peia. Nu vă înțeleg înverșunarea aceasta, gen ”singur împotiva tuturor”. Eu chiar nu vă cunosc, dar este acesta motiv de supărare? Chiar trebuia să vă cunosc? Am intrat în pagina dumneavoastră, curios, dar n-am găsit decât o jalnică tânguire a unui individ care își propunea ”să dovedească măcar un minimum elementar de prestație morală în fața unor situații socotite ca fiind inacceptabile de către instanțele seculare ale spiritului umaninacceptabile” ... dovedit prin a-și șterge textele.
Mă rog, eu consider că, dacă tot ați decis să părăsiți site-ul, bărbătesc ar fi fost să nu mai așteptați să vă roage cineva să rămâneți. Acum, ce să spun ? Că îmi pare rau că n-am avut șansa să vă cunosc? Asta e, n-am avut noroc în viață. Chestia cu sclavagismul nu-mi aparține și nu mă simt legat pe acest site ca un sclav, poate doar de anumiți useri pe care nu mă îndur să nu-i citesc de fiecare dată când postează. Unii mă amuză, alții mă încantă, iar pe alții nu-i citesc. De ce nu mai postez aici ? Cu multă vreme în urmă, un user, amic la cataramă cu ecsintescu, a făcut o delațiune pe agonia cu privire la părerile celor de pe Europeea despre manifestul lu' pește prăjit. Mă rog, chestie veche, și mi-am promis la vremea aceea, și am făcut publică promisiunea, că nu mai postez nimic până când delatorul cu pricina nu-și cere scuze în mod public pentru gestul lipsit de demnitate. Aceasta este explicația, adică am ales să-mi respect cu demnitate promisiunea aceea idioată. Constat cu plăcere că ne asemănăm într-o oarecare măsură și mă bucur că ați ales să nu mai postați aici, nu de alta , dar mă plictiseam să fiu singurul idiot care se ține de promisiuni.
Despre domnul Cristescu îmi mențin părerea că dă dovadă de mult echilibru, și crede-mă că n-am niciun interes când spun asta. Eu, în locul dânsului, v-aș fi arătat cu mult mai devreme cât de diferit v-ați născut, refăcând drumul devenirii dumneavoastră în sens invers acelor de ceasornic.
Acum, na ! dacă tot ați decis că nu mai postați, chestie de o idioțenie vădită, hai să ne dăm mâna și să fim camarazi, pâna la vremea când, doritor de notorietate cum vă dovediți, veți ceda ispitei de a posta. Uite, eu sunt primul care întinde mâna, ce ziceți?
Respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-03-21 23:47:10
         
 
  A, și nu observasem comentariul cu încurcătura!
Dom'le, Florică de la teveu, ce să-ți zic? Sunt un anonim care nu este citit fără să se știe, așa, ca matale,- geniu de culise - iar, dacă scriu, nu am avut fericirea gastrică de a fi degustat de rafinamentul critic al domniei-voastre.
Nu, nu sunt sclav, dacă asta vă interesează, și nu am fost niciodată, pen'că, ia să vezi neplăcere: eu nu am fost nicodată în solda nimănui.
Mai pe de-a dreptul: nu am mîncat, cumințel, din palma niciunui stăpîn. Mi-am cîștigat, cum ar veni, singur existența, (oferindu-ne și altora posibilitatea asta, chiar) spre deosebire de matale, și alți băgători de seamă, care haliți de la un stăpîn și sunteți nevoiți să ascultați de îndemnul interior al isaurilor de totdeauna: temeneaua decorativă.
Ce aș face eu dacă aș fi în locul lu domnu, pentru care pledați "nevinovat"? Comiteți o gravă eroare impardonabilă de data aiasta, domnu Florică. Eu nu am cum să fiu în locul lu domnu, căci m-am născut complet diferit de ceea ce eu socotesc a fi grangur cu aere de guru metafizic.

PS: Da' dacă, totuși, nu ne lăsași un semn și nouă de mare minuția scrisului matale, ce cauți p-acilea? Potcoave?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-03-21 17:53:12
         
 
 
Nu cunosc meniul, dar din stilul în care îl descrieți îi simt mirosul.

Poftă bună!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-21 17:38:39
         
 
  Oops....am incurcat postatorii
Imi cer scuze, mii de scuze, nu-l cunosc pe acest domn Peia. Sunteți doi sclavi?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-03-21 17:12:07
         
 
  Domnule Atanasiu, să presupunem că este așa cum spuneți, puteți să sintetizați, clar, pe puncte, tot ce doriți să obțineți în mod concret de la domnul Cristescu? Adică știți ce doriți de la dânsul, sau doar vă aflați în trecere ?
Din tot ce ați scris mai jos, eu n-am înțeles decât că doriți să nu vă mai exploateze ca pe Isaura, să-și înghită semeția și suficiența, să fie umil și recunoscător pentru faptul că ați decis să-i călcați pragul, cu alte cuvinte să înghită în fiecare dimineață câte o broască râioasă sau să tacă, la naiba, lucru care, în mare măsură, se și întâmplă. Spun asta pentru că nu este nimeni obligat să posteze texte pe site. Spre exemplu, eu nu am niciun text în pagina mea și n-am auzit până acum niciun reproș, de la nimeni. Cât despre semeție și suficiență, eu vă propun un exercițiu de imaginație: hai să ne închipuim, împreună, că dumneavoastră sunteți în acest caz în locul domnului Cristescu iar eu în locul dumneavoastră, adresându-vă reproșuri cu privire la semeția dumneavoastră, la autosuficiența dumneavoastră, la atitudinea de stăpân de sclavi etc. etc. Dată fiind situația ipotetică, aș dori să văd cum ați răspunde dumneavoastră în subsolul textului de mai sus, fără să mă bruscați sau să mă atingeți cumva, doar știți ce fire sensibilă am.
Eu însă bănuiesc că vă complaceți în acest rol de victimă de telenovelă, în rol de Iasura, sperând să stârniți compasiunea unor iubitori de telenovelă ca o ultimă formă de afecțiune posibilă.
PS. Dumneavoastră știți foarte bine că eu sunt plătit ca să scriu și nu invers, iar textele mele n-ar fi fost publicate de domnul Cristescu pentru că eu nu scriu ecoliteratură, deși, mulți mă citesc în fiecare zi, fără să știe măcar. Remarca dumneavoastră a fost gratuită. Cât privește remarca cealaltă, aflați că mi-ar face o deosebită placere să iau masa cu domnul Cristescu, și că aș insista să plătesc eu, dacă mi-ar permite. Rar se întâmplă să cunosc o persoană cu un echilibru atât de stabil.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-03-21 17:05:08
         
 
 
Fără să vreau, mă înteb

Ați răspuns admirabil întrebărilor pe care vi le-ați pus. Exact atît cît vă duce mintea.

De sănătatea dv. nu mă îndoiesc. Poate vă dă domnul (știți cine, nu?) o masă. Dacă tot sînteți în vizite.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-21 15:08:02
         
 
  Stimate domnule Florian,
Ceea ce uită, sau vor să uite cei ca dv, sunt cîteva lucruri esențiale:
Acest spațiu pe care îl considerați privat, este și, mai ales, nu prea este astfel. De ce? Păi ia imaginați-vă cam în ce postură ar fi un astfel de apropitar dacă și-ar trage astfel de sait și acesta ar fi populat de năluci. Ce, pardon! ar face altceva nenea proprietarul cu el decît să-l folosească în scopuri igienice? Păi, domnule, sufletul, carnea și sîngele oricărui sait de acest tip sunt userii lui. Acești așa ziși proprietari, ale căror interese sunt dosite cu abilitate, ar trebui, de fapt, nu numai să le fie recunoscători celor care-și cheltuie energia, ca fraierii, prin locația 'mnealui, dar chiar să-i și plătească. Zexe, ve-ți zice domnia-voastră, ca să păreți elegant, n-ai vrea să-ți facă și statuie! Ei bine, iaca, eu chiar o să mă mai reflectez la asta, dar, pînă atunci, să le iasă fumurile din cap acestor geambași aroganți care cred că pot restaura era sclavagistă, beneficiind în mod perfid de cuceririle minții omenești. Pînă în momentul cînd ei vor centra și tot ei vor da cu capul, adică să-și scrie și să-și citească singuri genialitățile, să învețe a-i respecta pe cei ce-și lasă sufletul prin perimetrul lui și să-și înghită semeția și suficiența, căci nu discută chiar cu orice ins umil care să le îngenunche în față numai pt că fac ei pe falșii generoși ai neamului. Ei bine, atîta vreme cît există libertate și cît genul acesta de saituri vor fi, boșimanii de acest tip avea-vor de-a face cu cei care nu vor accepta, în ruptul capului, ca niște indivizi fățarnici și neprincipiali să-și facă de cap în mod arbitrar, hotărînd ei, cu de la sine putere, în baza unei fictive proprietăți și a unor regulamente pe care le încalcă primii, cine e și cine nu dezirabil, speculînd, la modul infam, înclinația irepresibilă a omului de a-și mărturisi, în scris, - mai bine sau mai puțin bine - sentimentele care-l animă sau îl îndurerează.
Noi nu suntem negri de pe plantație iar ei nu sunt latifundiarii spiritului uman.
S-avem pardon și să-și schimbe atitudinea, dacă se mai poate, și mister Cristescu și alți ca el, de pe alte "plantații" sclavagiste...
Că mai cunosc unul la nasul căruia nu ajungi nici cu telescopica de zece metri, unul Radu Herinimeni, căruia îi mai trebuie doar puțin să-și pună slugile să-i facă pantofii, dacă nu-i și fac cumva. Căci, asta-i nenorocirea,- în orice loc și-n orice timp, dictatura unui individ nu a fost posibilă decît cu ajutorul fariseilor și al lingăilor lipsiți de coloană vertebrală.
Punct.

PS: Matale ai început, cumva, să vibrezi la ideea că vă aduce Cristescu tipografie și o să deveniți toți geniali isebenei? Ai bre, că nu e totul așa cum pare... Mai lăsați-vă limba la garderobă, totuși.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-03-21 14:20:35
         
 
  Domnule Atanasiu, am citit atât textul de mai sus cât și textul domnului Cristescu, dar, dacă din textul dânsului am putut înțelege clar ce își dorește, din textul dumneavoastră n-am înțeles decât că sunteți împotivă. Contestați dreptul proprietarului de a gestiona așa cum înțelege dânsul să dezvolte acest site. Fără să vreau, mă înteb cu ce legitimitate puteți ridica dumneavoastră pretenții de organizare a unui spațiu privat dar care, prin generozitatea proprietarului, poate intra orice amator de literatură doar prin întocmirea unui formular și prin angajamentul că va respecta regulamentul de funcționare al acestui site.
Este ca și cum v-ați duce la un amic în vizită, pentru ca apoi să-i cereți să-și schimbe nevasta pentru că este urâtă, sa-și bată progeniturile pentru că sunt obraznice, să-și schimbe frizura pentru că este ridicolă, sau, culmea, să-și schimbe autoturismul cu rolele dumneavoastră.
Revin la ideea cu care am început și vă întreb cu legitimă nedumerire: puteți rezuma textul de mai sus într-o listă de revendicări decente, eventual o listă pe puncte, fără a veni în contradicție cu năzuințele proprietarului, năzuințe exprimate într-o manieră fermă și clară, sau doar doriți să vă schimbați rolele.
Hărțuirea la adresa proprietarului (hărțuire la care apelați cu o insistență patologică), ce cu bună-credință s-a decis să deschidă larg ușile site-ului, nu vă face cinste și trădează, cel puțin, o gravă lipsă de maniere.
Nu, nu veți putea să vă rezumați pretențiile, pentru că riscați să deveniți ridicol.
Nici eu nu mă împac cu cenzura, de orice fel ar fi ea, și nu există zi de la Dumnezeu să nu mă împiedic de CNA. Asta nu înseamnă să fiu atât de idiot încât să mă postez la porțile instituției și să-i înjur, iar dacă aș fi făcut-o, sunt convins că cei de la CNA nu ar fi chemat poliția ci salvarea.
Multă sănătate ,domnule!
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-03-21 11:53:18
         
 
  Fără să vreau, mă înteb cu ce legitimitate puteți ridica dumneavoastră pretenții de organizare a unui spațiu privat dar care, prin generozitatea proprietarului, poate intra orice amator de literatură doar prin întocmirea unui formular și prin angajamentul că va respecta regulamentul de funcționare al acestui site.
Este ca și cum v-ați duce la un amic în vizită, pentru ca apoi să-i cereți să-și schimbe nevasta pentru că este urâtă, sa-și bată progeniturile pentru că sunt obraznice, să-și schimbe frizura pentru că este ridicolă, sau, culmea, să-și schimbe autoturismul cu rolele dumneavoastră.
Revin la ideea cu care am început și vă întreb cu legitimă nedumerire: puteți rezuma textul de mai sus într-o listă de revendicări decente, eventual o listă pe puncte, fără a veni în contradicție cu năzuințele proprietarului, năzuințe exprimate într-o manieră fermă și clară, sau doar doriți să vă schimbați rolele.
Hărțuirea la adresa proprietarului (hărțuire la care apelați cu o insistență patologică), ce cu bună-credință s-a decis să deschidă larg ușile site-ului, nu vă face cinste și trădează, cel puțin, o gravă lipsă de maniere.
Nu, nu veți putea să vă rezumați pretențiile, pentru că riscați să deveniți ridicol.
Nici eu nu mă împac cu cenzura, de orice fel ar fi ea, și nu există zi de la Dumnezeu să nu mă împiedic de CNA. Asta nu înseamnă să fiu atât de idiot încât să mă postez la porțile instituției și să-i înjur, iar dacă aș fi făcut-o, sunt convins că cei de la CNA nu ar fi chemat poliția ci salvarea.
Multă sănătate ,domnule!
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-03-21 11:52:29
         
 
  „Din pãcate nu mulți dintre cei ce se declarã iubitori de literaturã au și astfel de „orgasme estetice”. Pentru ei frigiditatea incomprehensibilitãții rãmâne intratabilã...”

u a u!!! drept zis... Graur, intr-un moment de ratacire prin tsunami-ul trivialitatii a spus citez ,,sa nu-i zici curului fund!`` dar uitase ca ,,Veta mea e rusinoasa``... mie-mi spui?

ura profule!
ura poete Peia!
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2008-03-21 11:41:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE