FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
CĂCĂREZE PORNO
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu

Cel mai trist lucru din lume este măscăriciul cabotin. Cel care, știindu-se lipsit de talent, afectat și înfumurat, se dă în spectacol neîncetat și fără pic de rușine.

Figurant submediocru, obișnuit cu succesele ușoare și ieftine, colindînd site-urile de provincie și producîndu-se în cîrciumi de mahalala suspectă, el reiterează neobosit aceleași mijloace facile, fumate, de un prost gust țipător.

Nici huiduielile, nici ouăle clocite și roșiile putrede zdrobite peste fardul lui strident nu-l descurajează. Rezistă cu un eroism de paiață pălmuită copios din convingerea confuză că publicul îl adoră și îi deschide pretutindeni, nonstop cluburi doldora de fani în delir.

În spectacolul recent, la colțul străzii, jucînd rolul unui cocoș jumulit, cabotinul, uitînd că din cloaca lui nu pot ieși asemenea produse, își expune pe post de ouă căcărezele poleite. Și asta cu obișnuitele fiorituri de papagal în călduri.




Bubico, fă frumos la nenea!

Photobucket

Și scrie la Țiganiada dacă vrei s-ajungi Ioan Buhai Beleanu.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Nu am avut ocazia să văd comentariile despre care faceți vorbire. Sînt însă convins că ele proveneau doar din doxa testiculară a claponului în cauză. Sub-texte suburbane.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-20 11:43:01
         
 
  Nici comentariile acestea nu au ce căuta aici. Inteligență textuală ecsintescu, nu acuze la persoană. Rog un editor să le scoată.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-03-20 06:06:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE