FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ISTORIA AGRICULTURII DE LA DECEBAL TRAIAN LA....DACIAN
Text postat de Cristi Iordache
ISTORIA AGRICULTURII DE LA DECEBAL TRAIAN LA...DACIAN

TOATE-S NOI.......

Ca întotdeauna, cei ce ne reprezintă, sunt aleși din cei mai proști negustori; cumpără scump și vând ieftin!

Întrucât au avut loc modificări privind suprafața deschisă circuitului agricol, doamna Mariann Fisher Boel, Comisar european pentru agricultură, avertizează în scrisoarea din 10 octombrie, ca APIA să remedieze deficiențele constatate, pentru a nu se ajunge în situația reducerii cu 25% a plaților către fermieri.
Ministrul Dacian Cioloș a declarat c㠓la sfârșitul săptămânii acesteia, este prevăzută livrarea ultimului modul soft pentru testare și până la data de 30 octombrie avem ca obiectiv să fie instalat în producție si testat de firma Deloitte & Touche pentru ca la începutul lui noiembrie să putem trimite Comisiei Europene rapoartele de testare“.
În ceea ce privește acțiunea de control pe teren, a fost semnat un protocol cu Agenția de Cadastru si va fi lansat㠓în procedură de urgenț㓠, licitația pentru achiziția unor GPS-uri suplimentare la Agenția de Plăți.
Că așa – i la noi, la romani;...în loc “să măsurăm de trei ori și să tăiem o dat㓅..!!!
Luni si marți, 22- 23 octombrie , ministrul Dacian Cioloș va participa împreună cu ceilalți miniștrii ai agriculturii din statele membre, la o reuniune a Consiliului Uniunii Europene, ce va avea loc la Luxemburg.
Printre alte puncte pe ordinea de zi, se va propune regulamentul privind finanțarea politicii agricole comune și ajutorul național acordat fermierilor din România și Bulgaria, ca urmare a secetei.


….ȘI VECHI SUNT TOATE

Avurăm pentru-a patra oară
un doi intr-unul “la pachet”;
pe Decebal, precum odinioară
și pe Traian cel bun și drept.
Dar cum ulciorul dacului s-a spart,
nici lui de astă dată nu i-a mers ,
căci s-a varsat palinca la Palat
și numele pe ușă i l-a șters .

Atunci veni măritul Tăricean’,
un patriot desăvârșit se pare,
să pună-n loc de Decebal Traian
un altul mai puternic și mai tare,
a cincea oară la agricultură
cu teama de ciolan și caltaboș,
o-ncrucișare plină de cultură
și de istorie; pe...Dacian Cioloș.

(art.25.10.2007.IMPACT-DAMBOVITA)


OMG – ORGANISMELE MODIFICATE GENETIC.....

În tehnologia modernă nu mai este loc decât pentru plantele de cultură rezultate din experimente de inginerie genetica (GE). Acesta va fi viitorul în agricultură; varietăți vegetale modificate genetic. Adevărat.
În natură totul este într-o continuă schimbare, dar această ameliorare se face liber, précis și direcționat, doar între specii apropiate filogenetic.
Procesul de inginerizare genetică nu controlează ținta și noua genă produsă se poate integra în mod brutal, oriunde în genomul plantei receptoare. Expresia finală a genei străine nu poate fi anticipată, deci organismele modificate pot avea efect imprevizibil atunci când sunt eliberate in mediu.
Cercetările continuă, iar argumente se aduc și pro și contra. Eu totuși, ca agricultor, trebuie să recunosc că mi-ar aduce avantaje materiale progresul acestor intervenții, însă nu pot fi de accord cu ele, căci mai presus de toate rămâne natura, viața și Unicul Creator !


....ȘI EFECTUL LOR IMPREVIZIBIL

Spunea mai zilele trecute un domn ce ne conduce destinele, că din încrucișarea catârului cu măgarul a rezultat calul .
Tot căutând un argument în favoarea domniei sale, prin biologie și filogenetică, am găsit în sfârșit, un răspuns în...literatură.
Iată pașii urmați, după părerea stimabilului în realizarea transgenică:
-prostul cel mai prost, e prostul alterat de filozofie (Lucian Blaga)
-numai prostia poate să n-aibă intermitențe (Grigore Moisil )
-un prost gasește întotdeauna unul mai prost care să-l admire (Boileau )
-să te ferească Dumnezeu de cei care au doar convingeri și nici o îndoială! ( Tudor Octavian )
-e mai bine să taci și să lași impresia că ești prost, decât să vorbești și să înlături orice dubiu.
-ca să înțelegi că ești prost trebuie să-ți meargă mintea (Georges Brassens )
-doar două lucruri sunt infinite: Universul și prostia omenească. Și nu sunt sigur în legătură cu primul (Albert Einstein )
- se spune că oamenii veseli spun prostii multe, pe când cei gravi spun puține dar mari (Tudor Octavian)

CRISTI IORDACHE
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE