FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
APROAPE CAZ PENAL! (replica la parodia lui Cristian Vasiliu)
Text postat de Mirela Lungu
Așa-i, din sictireală și lipsă de idei,
În pragul primăverii, agonizând fatal,
Am scos cu versul magic, pe un maestru al
Jonglării de cuvinte. Dar nu-nțeleg ce vrei

Când îmi arunci ironic acel suav ‘halal’!
Noi nu ne tragem oare, cu toții, din… cercei?!
De nu mă crezi, întreabă pe draci sau Dumnezei
Cum este cu sindromul (să-i zic, pre-menstrual?!)

Îți spun în două rime de ce în ochii mei
Tu vei rămâne veșnic un acrobat brutal
Ce sare și ia plasă! Aproape caz penal,
Să facem dintr-o glumă?! Exagerat ești, hei!

Replica la http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=25482

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  D-le Ion Corbu, rog editorul care mi-a sters comentariul facut textului colegei Mirela Lungu sa-l reposteze. Astept ! Va multumesc !
Elena Toma

p.s nu este prima data cand un comentariu dispare. s-a mai intamplat sa-mi fie modificat chiar titlul unei poezii pe care am postat-o.
mi se pare prea mult, avand in vedere dreptul la exprimare pe care-l avem intr-um atelier literar.

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-02-27 15:04:42
         
 
  Am intrat cu puțin timp în urmă la textul Mirelei și am citit și comentariile, însă acum, reintrând, cum de obicei procedez, observ că, comentariul Elenei Toma a dispărut!
De ce oare?!
Ce s-a întâmplat?!
...
Aș putea să primesc un răspuns în această privință?
Vă mulțumesc!


 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2008-02-27 14:58:15
         
 
  http://www.trilulilu.ro/adeleene/431dec49dec757

Nu cred ca cineva...artist ori ba, poate considera ca fiind valoare o parodie de gen. Un banc, o aluzie, un misto...facute adesea pe banda rulanta de niste cunoscatori in ale cuvintelor...sunt cantece la frunza sub clar de astru nocturn. Pe de alta parte contabilizarea stelutelor unui Radu, unui Adrian, unui Cristi..miroase a invidie de Scaparici. Si ce daca? spune cantecul...ce daca am ras un pic azi? Ce daca exista viata in parodii? Ce daca atunci cand ne punem cerceii la urechi si ne privim gales in oglinjoara...ne amintim de Stratan..si facem abstractie de haine? Ce daca suntem anonimi? Ce daca nu suntem? Ce daca orice roman priveste nostalgic spre Moldova macar din doua considerente...(talent literar si curve)..? De ce sa avem bun simt? Doar pentru a recunoste complicitatile virtuale? Apa de ploaie.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-02-27 12:50:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mirela, repet, nu am nimic cu tine, nu am nimic cu radu stefanescu, nu am nimic de impartit cu nimeni. dar ritmul, melodismul, sonoritatea, cantabilitatea, (na,:) le-am insirat cam pe toate din punct de vedere al muzicalitatii, segment care nu ma poate insela:)atat textul "Sunt toata un sictir" cat si acesta, ma fac sa cred ca le-ai scris cu ajutorul lui radu stefanescu. la cat sunteti voi de bine intentionati, in privinta parodiei, desigur, parca va vad discutand si "punand/o la cale de o gluma mica":).

"Sunt toata un sictir", urmata de parodia raduliana, agheorghesiana si vasiliana ( singura adevarata mi-a parut cea agheorghesiana, scrisa in maniera caracteristica A.A.A.), nu a facut decat sa va mai dati si voi cateva stelute intre voi, luandu-ne de fraieri pe care care va citesc, refuzand sa credeti ca cineva ar avea curajul sa va bata obrazul.
- nu am nimic impotriva colaborarilor, dar e de bun simt sa fie trecute ambele nume.
- dar de ce sa fie trecute ambele nume, cand, separat, un text scris in doi, naste parodie dupa parodie si, vai ce talentati suntem.:)

sa fim seriosi. citeste-ti textele de dinainte de a incepe colaborarea cu maestrii:) si daca ai respect fata de tine, vei recunoaste ca, singura, fara ajutor, esti departe de a atinge stilul flegmatic, (cica umoristic:) al lui radu stefanescu, specializat in fixarea "umorului" cu sarcasmul nativ care-l caracterizeaza:)

nu-mi lua in nume de rau intentia de a intelege, cum reusesti sa scrii cu zambetul sangelui radulian. e ca un cantec interpretat la pian de patru maini:) aceeasi simtire, acelasi ritm, nici siamezi de-ati fi, n-ati reusi:)decat daca textul este construit de doua minti, una indrumand=o pe cealalta:), ca apoi, in prelungire, sa mai scrie, ca o continuare, o parodie replica;)
daca gresesc, imi cer scuze, insa am dreptul de a ma preamira:)

cu simpatie pentru tine, Mirela !

maimuta de matase
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-02-27 12:06:47
         
 
  Scuză-mi typo-urile. Sunt certat cu tastele :)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-02-27 00:01:49
         
 
  ...Am aștepta, sincer, un final mai tare după ce citisem că amu-amu îi spui în 2 cuvinte de ce va rămâne un acrobat banal.

...Primle două catrene mi-au plăcut mult, la fle de since ro spun. Dacă ar fi să taxez ceva ar fi rimele care, pere-mi-se, fuseseră folosite deja, și sensibila aluecare către parodierea autorului și nu a textului. Asta poate fi, bineintele, o imrpesie a mea.

...Hai că ai scris mișto. :


Vot doar... din cauza finalului care mi s-a părut slăbuț. No offence!

A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-02-27 00:00:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE