FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ATENȚIONARE
Text postat de Emanuel Cristescu
Există diverse posibilități de a va face reclamă numelui propriu (am vazut cum texte infantile devin texte valoroase) ori activitatilor de tip comercial, inclusiv revistelor care conțin reclamă și publicitate.

Persoanelor care, mascat sau nu, își vor mai face RECLAMĂ pe acest site li se va reduce nivelul până la a li se interzice dreptul de a posta.

Editorii care vor mai valida astfel de mesaje mă vor obliga să renunț la serviciile lor.

Este incorect ca eu să cheltuiesc bani pentru întreținerea, repararea, reproiectarea, etc acestui site și persoane lipsite de deontologie să vină și să-și facă reclamă comercială gratis pe acest site.

Punct.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cornel Stefan Ghica,

1. Ați făcut reclamă pe acest site inițiativei domniei voastre de acorda premii care să poarte numele Ghica. A fost un act clar de reclamă publicitate. Într-un mesaj anterior v-am arătat limitele care vă invalidează principial pentru acest gest, și vă dezonorează publicând acea reclamă aici. Nu vă acuz de ipocrizie însă după cum utilizați termeni din sfera advertisigului nu păreți inocent.

2. De unde știe domnia voastră că nu cunosc termenii? Nu mai fiți așa imprudent în afirmații. Dacă sunteți eligibil poate vă iau partener într-un proiect de cercetare pe probleme de neuromarketing.

3. Nu doresc să scot profit din atelier,sau nu profit financiar însă este nedontologic să veniți aici și să vă faceți reclamă. Și mai și scrieți! Alegeți distinse domn ori acordați premii ori scrieți. Oricum acordarea premiilor faceți-o în spațiul propriu. Pe alte site-uri discutați întâi cu administratorii. Că așa impune o minimă educație.

4. Eu nu mă plâng. Și nu cenzurez. Îmi exercit doar drepturile elementare asupra unui spațiu pe care îl administrez. Și nu ameninț. Iau doar măsuri în limita regulamentului și a bunului simț.

Oricum aștept scuze din partea domniei voastre. După aceea poate mai discutăm.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-25 20:57:47
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu,

1. ce vreți să demonstrați cu aceast㠄atenționare”? cumva, ne amenințați?

2. Dacă tot afirmați, fără să cunoașteți termenii pe care-i folosiți, c㠄d-l Ghica și-a făcut reclamă aici”, sunt curios să aflu ce înseamnă, în viziunea / opinia dumneavoastră, „a face reclamă”.

Întrebări ajutătoare: ce este reclama? Ce este publicitatea? Reclama și publicitatea se regăsesc doar în advertising & marketing? Ce înseamnă advertising & marketing?

Dacă doriți să scoateți profit din Atelier (nu numai să cheltuiți bani pentru întreținerea, repararea, reproiectarea, etc acestui site), veniți c-o propunere, la vedere, publică. Eventual, tarife și condiții.

3. dacă, cumva, v-ați lămurit cum e cu reclama, ce înseamnă ea, din toate punctele de vedere, vă rog să-mi arătați unde și la ce anume am făcut reclamă (mascată sau nemascată, comercială sau nu) pe acest site?

4. ca să nu vă mai plângeți atât și să nu (ne) mai invocați bunul dumneavoastră simț, bunele dumneavoastră intenții, ș.a.m.d, vă recomand să CENZURAȚI ORICE TEXT care nu se încadrează în setul dumneavoastră de principii și/sau valori. Simplu, fără să ne (mai) trageți de mânecă sau să (ne) adresați acuze nefondate, atenționări sau amenințări.
 
Postat de catre Cornel Stefan Ghica la data de 2008-01-25 13:52:18
         
 
  Pentru baiatul carlea

Baiatul carlea, nu te mai strofoca sa emiti din creta aberatii stilistice intr-o polemica ca intre barbati. Eu tie nu-ti dau replica, oricat de mult te-ar interesa persoana mea, pentru ca nu vreau sa ma admonesteze la cancelarie ca ma bat cu copii din clase mai mici. Nu e corect si, ca atare, nu-ti cer argumente la ce debitezi. E firesc sa te aliezi cu cei pe care ii simti impotriva mea asa ca fa-o cum te pricepi, da-ti frau liber imaginatiei, simte-te bine! Daca poti si jubila cu atat mai bine. Ma bucur sa-ti fiu de folos intr-un fel sau altul si sa te vad, in sfarsit, fericit, bagat in seama, angel radios. Dupa cum vezi, nu-ti reprosez ca umbli cu umbrela deschisa si cand nu e strop de ploaie. E dreptul tau sa te vari pe sub pulpanele tarilor in gura si nu-ti pot reprosa nimic nici daca ai fi un fricos si un las. Unii oameni asa sunt, de felul lor, arunca pietricele in ferestre si se mira si ei de zgomotul pe care il face geamul spart. Nu-i asa ca e dramatic ce se poate intampla?! Parca ar fi sfarsitul lumii... Buuuum! Si cand te gandesti ca tu ai facut asta... Tu, cu manutele tale firave si metaforice. Wow.
Baiatule, tine cu dintii de nea cornelus si cel mai mare poiet caragea. Acum te poti alia si cu Ameliu. Cam astia... In rest, nu mai cloci rahaturi si invata sa scrii catrene, ca faci de ras siteul.

Eu, prietenul tau care are grija de sentimentele tale si de sensibilitatea ta poietica...



&co
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-01-25 11:47:13
         
 
  În plus, domnule Ecsintescu, desenul unui copil, expus într-o sală de clasă e emoționant și valoros. Pus la muzeul de artă lângă Luchian e jalnic. Așa și dumneavoastră: sunteți un pamfletar haios de multe ori, când nu lăsați veninul să intre prea mult în text, dar aveți grijă lângă cine vă așezați. Valoarea și capitalul de imagine nu se transferă automat. Nu ajunge să stai lângă niște gânditori ca să pari și tu un filozof. Ba dimpotrivă, prin comparație poți ieși mai rău decât dacă ai sta în bancuța ta. Astfel, să știti ca lângă domnul Atanasiu, care are substanță de filozof și capacitate de eseist se vede și mai bine că miezul vă este în (de)formare.  
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-01-25 07:36:09
         
 
  Dan Carlea,
tu ai devenit victimă colaterală. Nu te văzusem. Ca să nu mai existe dubii, domnul Marian Rădulescu sub "nobila intenție" de a ajuta chipurile autorii a făcut pentru a doua oară reclamă unei asociații, aici, fără asentimentul meu, fără un posibil barter, și fără să plătească adică, lipsit de eleganță.

De asemenea d-l Ghica și-a făcut reclamă aici.

Și au mai fost și în trecut însă i-am lăsat și rău am făcut.

Semnalările culturale sunt corecte în principiu.

Spui "ceva și nimeni nu poate nega contrariul" cu referire la direcția în care este axată Europeea, în opinia ta. Doar evidenta, aș spune eu. Fa o analiză statistică de tipul nr de semne epigramistice supra nr de semne de altă natură. Că percepția ta este aceasta nu am ce să fac. Însă nu acesta este adevărul.

"murdariciului" neelegant.

Eminescu și Nichita nu trebuie apărați de noi. Cei care îi atacă sunt prea mici în spirit, etică și operă ca să aibă vreo șansă. Însă putem să le demontăm aserțiunile. Și aici putem lua atitudine față de astfel de texte.

Pentru că Eminescu și Nichita și nu numai TREBUIE RESPECTAȚI. În opinia mea cine nu-i respectă se descalifică. Evident poate fi analizată critic orice creație a oricui însă cu argumente și pertinență nu cu invective, injurii și altele. Chiar te-aș ruga să aduci în discuție astfel de texte pentru a le da replici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-25 07:35:27
         
 
  Am scris în timp ce domnul profesor își posta comentariul. Mă bucur că nu am greșit în părerea mea. M-aș fi mirat să fie altfel, domnul Corbu e de departe omul cu cel mai acut simț al libertății din câți am întâlnit. După părerea mea chiar cu prea mult. Dar mai bine prea mult, decât prea puțin, căci excesul de democrație nu a omorât oameni dar dictaturile...  
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-01-25 07:26:48
         
 
  Și eu m-am gândit dacă domnul profesor se referă la mine (deși nu prea cred), căci am postat acum niște zile un anunț cu privire la lansarea unei reviste literare din Basarabia, dar una la mână că la momentul acela nu știam ce are revista exact publicat în ea, știam doar că Ianuș și Crudu au scos revistă (și oricum reclama din ea e la Editura Polirom, nu e la vreun site "concurent" Europeei) și această practică de a anunța evenimentele culturale de genul ăsta este absolut obișnuită și acceptată peste tot. Chiar și în cadrul mass-media, anunțurile ce țin de cultura - apariția de reviste, cărți, nu constituie reclamă, poți spune la o emisiune de orice chestie de genul ăsta.
Iar link-urile pe care le-am mai lăsat duc la un blog gratuit, care nu are nici măcar google ad sense pus, nicidecum alt fel de reclamă.

Ecintescu, nu am spus așa, am spus că Europeea este un site axat pe genul umoristic (catrene, epigrame) și axat înseamnă înfășurat, adica predomină ceva și nimeni nu poate nega contrariul. Chiar îmi pare rău că nu înțelegi ce trebuie din atitudine mea, tot am trecut peste provocări, am păstrat o atitudinea amicală față de tine, dar exagerezi. Te rog să nu te mai comporți vis-a-vis de mine în maniera murdariciului Mihai Zabet de pe agonia, care provoca și scuipa tot, pe Eminescu și Nichita, oameni cu cărți scoase la edituri importante, simpli utilizatori de net dar care de bine, de rău, scriau din capul lor cum puteau, dar el plagia cu nerușinare. Până a fost dovedit. Chiar nu mai e rușine măi oameni buni? Și nici simțul ridicolului? Își ia unul un nick pe net și aruncă rahatul în ventilator la nesfârșit? Ar trebui nici să nu îndrăznești să ridici glasul la un anumit gen de oameni, să zici mersi că nu se iau ei de tine prea tare pentru câtă mizerie faci sub masca străvezie a pamfletului.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-01-25 07:12:42
         
 
  Am invalidat textul postat iar a-l readuce în discuție înseamnă a-i face reclamă.

Editorii sunt suficient de inteligenți ca să deceleze reclama și publicitatea pe care, neelegant, (din delicatețe nu folosesc termenul cuvenit) unii și-au făcut-o și încearcă să și-o mai facă GRATUIT pe acest site.

Deocamdată atât.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-01-25 07:02:18
         
 
  'Și pe urmă ți-e și teamă. Parcă mă văd în postură de mascat făcînd reclamă la te miri ce (?)'

(CTA- foarte galant)

la gogosi don proffesore!...pudrati cu piper...



'- sînt persoane (fără nivel - a se citi și la propriu și la figurat) care cu complicitatea editorilor (care le validează texte și comentarii) își fac publicitate pe acest site'


(CTA - strategic convins!)

da cred si eu... 'complicitatea editorilor' - acestea (imi spun galant) sunt amintiri strategice din vremurile bune cand matale paseai in editura falos...pana in ziua cu pricina...ziua X...



'E o întreagă strategie de advertising. Și se încasează zdravăn din afacere. Iar noi tragem la aghioase.'

noi?...care noi?...matale si papucii de casa teleghidati si cu mouse click 'europeea'?


am ras bine CTA - acum mi-a trecut!

goia




 
Postat de catre nula nada la data de 2008-01-25 00:59:25
         
 
  Mentionez ca nu am pus link. Doar am enumerat niste siteuri care nu imi apartin.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-01-25 00:55:27
         
 
  Nea Cornele,
Da' rau mai iesti de la niste vremuri...
Atentionarea se refera la hackerul Carlea, care dupa ce s-a refulat pe-acilea acum lasa linkuri spre o mizerie de site. In conditiile in care spunea ca Europeea e site de caterinca.
Domnule Corbu,daca enumerarea de site-uri, facuta de mine intr-un comm, o considerati spamare, va rog sa stergeti acel comm. Urasc reclama mascata.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-01-25 00:54:22
         
 
 
Dacă citesc textul în sine, e evident nițel (vreau să fiu galanton) confuz. Printre rînduri deduc:

- sînt persoane (fără nivel - a se citi și la propriu și la figurat) care cu complicitatea editorilor (care le validează texte și comentarii) își fac publicitate pe acest site

- alte persoane, editori sau nu, scot în evidență acele texte, bănuiesc înstelîndu-le ca pe cel de față, ca să atragă vizitatori.

E o întreagă strategie de advertising. Și se încasează zdravăn din afacere. Iar noi tragem la aghioase.

Dar n-ar fi fost mai onest un mic exemplu? Cine, la ce produs cu ce complici? Așa, parcă ar fi un apel bombastic către toate galaxiile.

Și pe urmă ți-e și teamă. Parcă mă văd în postură de mascat făcînd reclamă la te miri ce.

Pe de altă parte, dacă cei ce-și fac reclamă au nivel pentru asta, ce amestec mai au editorii? E mafie mare.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-01-25 00:37:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE