FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Motto: Ne sutor ultra crepidam

Distinse domn,

Repet întrebarea: ce vă legitimează, adică mai simplu ce vă îndreptățește să organizați pe site-ul Europeea un top? Sunteți vreun Umberto Eco autohton și noi n-am aflat-o? Ori vreun pasionat de poezie gen Luminița Cioabă și dispuneți de bani câștigați onest?
Chiar un Mecena dacă ați fi, dacă nu avem referințe despre domnia voastră, nu putem accepta o astfel de ofertă.

Spuneți ”” cu ajutorul …… și al administratorilor unor site-uri de literatur㔔. Ați avut minima decență la care o bună creștere v-ar fi obligat să solicitați acest ajutor? Ori în universul proxim al domniei voastre asemenea uzanțe vă sunt străine? Adică ajutorul acesta ar fi așa un fel de obligație apriorică a administratorilor față de inițiativa dumneavoastră? Ori față de ceea ce domnia voastră numiți concurs-top, top, Top, cuvânt pe care îl utilizați de zece ori în numai 28 de rânduri? Ca să nu mai vorbesc de improprietatea sintagmei ””concurs-top”” ori a expresiei ””se va materializa (concret)””
Ce să mai zic de ”” iar „înmânarea” se va face public㔔 Fie și numai pornind de la aceste carențe lingvistice vă întreb sincer, nu credeți că este excesiv să vă arogați dreptul de a organiza aici un clasament al poeților? Distinse domn aici scriu și oameni inteligenți, aici se comentează sclipitor. Ce aveți dumneavoastră în comun cu aceste valori? Că sunt și texte infantile, că sunt și autori mai puțin talentați este firesc într-un spațiu public în care prevalează libertatea de expresie. Și în care poate fi publicat și un text ca al domniei voastre!!!
Nu realizați că discreditați conceptul de concurs? Conceptul de valoare? Credeți că aici puteți ””lipi”” dumneavoastră pe fruntea autorilor ca pe fruntea unor maneliști ””premiile Ghika”” un fel de ””moned㔔 cu valabilitate îndoielnică? Ia imaginați-vă dumneavoastră că Guță s-ar prezenta la Filarmonica din Viena și ar organiza el, în cadrul acelei instituții, topul compozitorilor de muzică simfonică!!! Mutatis mutandis cam aceasta este poziționarea inițiativei domniei voastre aici.
Îmi displac măsurile de forță și de aceea nu am invalidat textul dumneavoastră indecent comportamental, stilistic și axiologic. V-am sugerat mai mult decât politicos în două rânduri, inadecvarea inițiativei pe care ați avut-o în contextul acestui spațiu.Nu ați înțeles ori v-ați făcut că nu înțelegeți demersul meu. Dumneavoastră continuați și, cu un nedisimulat iezuitism, mă întrebați candid ”” Totuși, de ce acest TOP (vă) stârnește atâta neplăcere?”” Ați înțeles acum? Dacă nu pot să revin. Sper totuși să nu mai fie cazul.

PS.1. Dacă, probabil, deși ar fi de necrezut, veți fi având prin descendență vreo legătură cu nobila familie omonimă,(oricum este neclar Topul Ghika, semnați Ghica) vă sugerez mai mult respect față de aceasta. Pentru că, prin astfel de inițiative și prin astfel de texte îi știrbiți numele. Se vede cu ochiul liber că sunteți excedat de o asemenea inițiativă. Puteați apela și dumneavoastră la ajutorul unui juriu care să poată face o selecție, ori la autoritatea unor personalități în domeniu. Așa? Păcat.

PS2. Noi aici, de mai mult timp analizăm o modalitate de evaluare a creațiilor pentru a decerna premiile ””Europeea”” Avem în studiu premiile membrilor, premiile unui juriu și altele. Am fi putut lua în calcul și premiul Ghica dacă ne-ați fi convins de o posibilă valoare a acestuia.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Trec peste cuvintele jignitoare și peste refulările ușor de anticipat – ale dumneavoastră și ale unor colegi – și (vă) spun ceea ce simt, ceea ce cred, ceea ce pot: ne pierdem timpul, fără motiv aproape. Dumneavoastră știți foarte bine ce aveți de făcut, eu voi continua ce am început, voi prezenta (periodic), chiar dacă va fi cenzurat, „Topul Ghika”, conștient și fără regrete, fără prejudecăți și fără resentimente.

Sper ca într-o bună zi să puteți trece peste inducția dumneavoastră, s-o identificați și s-o recunoașteți, să ne putem așeza la un pahar de Merlot, liniștiți și cu sufletele împăcate.

Să lăsăm aceste (false) dispute interne, inutile și fără rezultate. Să ne concentrăm asupra propriilor creații, pentru cititori și din respect pentru aceștia; restul nu contează și nici nu mă interesează.

Cornel Ștefan Ghica
 
Postat de catre Cornel Stefan Ghica la data de 2008-01-14 17:50:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE