FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Atentionare si cateva considerații
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnule Buricea un principiu de drept spune că nimeni nu trebuie să-și facă dreptate singur. Pentru expresia ""bă, măgarule"" primiți această atenționare cu precizarea că la prima abatere de acest fel vi se va reduce nivelul iar textele Dvs. înainte de a fi publicate vor fi citite de către un editor.

Punctul de vedere al doamnei Andries a fost corect, în fond o întrebare, care merita sau un răspuns din partea Dvs. Viitorul site va contoriza de la un IP o singură accesare pe zi. Acum se poate profita însă nu pot acuza pe nimeni. Dar nici nu vă pot scuza pentru expresia pe care, trebuie să recunoaștem, nici în mediul academic de unde vă revendicați, nici aici, nu trebuie să o folosim.

Cât privește posibilul proces poate vă mai gândiți și realizați ridicolul situației. Ar fi ca și cum ai aduce un portavion să tragă cu rachete în pasărea colibri!

Vă rog pe toți aceia care publicați aici ori aiurea să vă asumați și posibilele consecințe care țin de opiniile mai mult sau mai puțin fondate, mai mult sau mai puțin oneste ale oricui. În fond un drept la liberă exprimare care nu poate fi restricționat decât în condițiile legii.

Eu vă respect timpul domniilor voastre. Obligând-mă să iau diverse atitudini unii abuzează de timpul meu.

Vă rog învățați lecția democrației și a bunei conviețuiri.

Succes!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  moș teacă, n-o agit degeaba. Mai alung și eu moliile. Unele (cele mai multe) se sperie și pleacă. Tălică nu...

Și nu e de avocat. E anteriul meu de consilier. Pe ăsta-l am, pe ăsta-l agit. Da' pot să trec pe RAID :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-01-13 14:51:44
         
 
  Care va să zică, așa:

Ecsintescu îl iubește pe Buricea, care o iubește pe Ioana, care nu-l suferă pe Atanasiu, care e în contradicție de păreri cu baci Bordaș, care e aliat cu lelea Gina Bultoc, care e prietenă cu Oti Raț, care a plecat dar de fapt a revenit clonat, care îl urăște pe poetul a.s., care scrie rar dar bine și e devorțat...
Câte slăbiciuni!

Moș Teacă
 
Postat de catre moș teaca la data de 2008-01-13 12:33:17
         
 
  'Domnul Buricea nu prea suportă critica.'

Nici mătale adevărul, fie-ntre noi (nu ne-aude nimeni)! Altfel cum ai agita p'acilea roba de avucat când știi că ești numa' jurist (consult?).
Sau critic, sau...mai bine nu!

Moș Teacă
 
Postat de catre moș teaca la data de 2008-01-13 10:55:37
         
 
  ecsintescu-haiducul. Apărătorul sărmanilor.

Dacă aș fi intrat astăzi pentru prima oară pe Europeea, aș fi tentat să mă alătur ție. Cu sabia în dreapta și crucea în stînga. N-o pot face. Mă împiedică date și fapte din trecutul foarte apropiat.

Hai să-ți dau un exemplu din ceea ce poate oropsitul domn Buricea. Căruia eu, spre deosebire de tine, nu-i apreciez prea mult slova. Am avut chiar îndrăzneala să-i spun ce nu-mi place: sărăcia de mijloace poetice. Repetarea la infinit a unor metafore, a unor rime, a unor idei. A unor greșeli de ortografie chiar.
Răspunsul a fost, într-o primă fază, închiderea comentariilor. Mă rog, dreptul domniei sale. Mai tîrziu, domnul profesor universitar doctor a înțeles să riposteze literar. Iată o mostră (sau monstru?):

Un măgar dintre aceia, ce se cred stăpâni pe limbă
Text postat de Mihail Buricea

marelui Bord-as!

Un măgar dintre aceia
ce se cred stăpâni pe limbă
dă cu tifla-n poezia
celui care nu-l colindă

Și nu e exemplul cel mai elovent. Nici singurul. Domnul Buricea nu prea suportă critica.

L-o fi furat fraza?

Cu mult mai dezamăgit decît tine,

Liviu Bordaș

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-01-13 10:26:06
         
 
  Dom'le, ești genial! În mai puțin de două ore ai strâns 532 de citiri, asta însemnând că fiecare user, activ azi pe site, ți-a citit capodopera, în medie, cam de 60 de ori! Incă n-ai făcut febră musculară la mâna cu care îți accesezi propriul text?

Ți-aș da o stea pentru răbdare...dar, zău, mi-e cam greață!
Postat de catre Anda Andries la data de 2008-01-12 14:51:29

Iata ,,punctul de vedere corect'' domnule Cristescu. O acuzatie plina de nesimtire. Are dovezi d-nsoara ca domnul profesor si-a accesat textul? Ce este corect aici? Ca cineva acuza cu nerusinare un coleg de site? Sau faptul ca ii este greata nu stiu din ce motive fiziologice, a facut-o sa decarteze intr-un comentariu fetid?
,,P.S. Aveți un tupeu fantastic, n-am mai întâlnit așa ceva. Să fii prins cu mâța în sac și să afirmi că ești acuzat pe nedrept!'' continua in acelasi stil grobian marea detectiva. Repet cum a fost prins domnul Buricea si cu ce?
Buricea, taică,


...Eu te știam jentil cu doamnele... sau doar cu cele care te consideră mare poiet? După ce că te-a prins cu un mâțoc cât toate zilele -în sac, mai ai ''bunul simț'' să ripostezi. E de înțeles -doar așa poți muta atenția unui fpat către altul. Însă nu trebuie să fii nesimțit cu Anda, nici măcar u trebuie să te scremi să pari coerent în apărare. Eu te cred. Atâta poți.


A.A.A


pi es: Gheorghiță nu era acasă, de aceea nu a primit răspunsul tău. E la spital că i s-a împuțit buricu'.''
Comentariul lui Agheorghitei vi se pare corect domnule Cristescu. Sa ma scuzati dar magarul este un animal genial.
Domnule Cristescu, va rog respectuos sa priviti obiectiv aceasta problema si sa constatati ca domnul Buricea a fost provocat de afirmatiile infantile ale Andei Andries si acest Agheorghitei. De foarte mult timp nu am mai vazut asemenea tupeu. Sincer, sunt dezamagit de reactia dumneavoastra. ,,Ba magarule" este o replica invers proportionala fata de magariile pe care infantii le-au postat pe site-ul dumneavoastra. In cel mai rau caz atentionati toate partile. Sunt foarte dezamagit.
Notre respect...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-01-13 05:42:59
         
 
  Domnule Cristescu,
Cred cu tarie ca pe domnul profesor Buricea l-a furat fraza. Plus ca a fost incitat. Or asta e o circumstanta atenuanta. Fata de jignirile lui Atanasiu, Traian Corneliu, ,,ba magarule'' e parfum de tei. Mai ales ca magarul este un animal bland, muncitor, cu ochii umezi. (Asta daca nu-i catar). Nu-mi amintesc ca pe Atanasiu, Traian Corneliu sa-l amenintati cu scaderea nivelului.
Va multumesc.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-01-13 04:55:17
         
 
  Aunci, e bine. Pot să dorm liliștită.

Cu prietenie, Maria
 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2008-01-12 23:18:36
         
 
  Maria, cred că ideea contorizării accesării de la un IP e alta: indiferent de cîte ori accesezi un anume text într-o zi, programul va înregistra la acel text o singură citire pe ziua respectivă. În acest fel se elimină posibilitatea de a crește artificial numărul citirilor unui text prin accesarea lui de la același IP de mai multe ori pe zi. Comentariile și accesările vor putea fi făcute, dar ele nu vor fi contorizate ca fiind citiri.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-01-12 23:13:28
         
 
  Viitorul site va contoriza de la un IP o singură accesare pe zi.

Scriu a doua oară comentariul. Primul a fost luat de vânt.

Eu m-am logat azi de două ori: prima dată să postez un text, a doua oară să comentez. Dacă intră în vigoare ceea ce scrie mai sus, ori voi posta un text, ori voi comenta. Dacă vreau să răspund, voi putea să fac acest lucru abia a doua zi?

Nu sunt anunțată de fiecare dată când primesc un comentariu. De aceea, trebuie să citesc sau măcar să intru pe prima pagină și să văd dacă e ceva nou. Și chiar dacă în listă sunt înregistrate două comentarii, eu pot să citesc unul sau niciunul, dacă persoana care a scris are nivelul meu și textele îi sunt aprobate cu întârziere.

Scriam cu câteva minute în urmă că e posibil ca acel comentariu să fie aprobat după 10 ore. A dispărut.

Scriam că, după doi ani, un membru care nu a creat probleme site-ului, poate avea un nivel care să-i permită să posteze texte și comentarii fără alte formalități. Se pare că nici internetul nu acceptă această idee. Fură comentarii sau pur și simplu cade serverul. Mai bine nu scriam direct pe site!

Cu prietenie, Maria

 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2008-01-12 22:59:07
         
 
  Domnule Cristescu, eu sunt prima care se simte vizată de remarca ''Obligând-mă să iau diverse atitudini unii abuzează de timpul meu.'', motiv pentru care vă prezint scuzele mele!
Totodată vă mulțumesc pentru faptul că ați dat curs acelei solicitări!

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2008-01-12 21:43:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE