FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Confesiuni
Text postat de Label Black
Haos-ul democratiei. Ca o picatura de adrenalina , injectata suav pentru a ajunge stundenta. Nimicnicia contributiei la ordonantele frizeritelor , manichiuristelor si restul. Plata ca o moderare a stresului.
Barbatii care raman la masa si poarta discutii despre pasarici , argumentadu-si inflacararea de care dispun. Si neputiinta de a ajunge untr-un bar de noapte , ori la discotecile unde exista animatoare. Nostalgiile masculine de zi cu zi.

Povestirile cu tata imi par amare. Pentru mine a fost un zeu.

Ma regasesc intre acei barbati ,care, iubindu-si pana la cancer femeia , nu poate renunta la ea in vecii vecilor. Niciodata nu as putea sa-mi insel sotia. Nu din pricina remuscarilor ulterioare ci doar ca bratele alteia nu imi pot da atat saturatie. Si nici un orgasm cu atat de mare amploare. Iubita mea stie absolut totul despre mine , modul in care ma imbrac , serile in care petrec si ii recit poezii ( numai ei as putea sa-i fac asta ) , restaurantele in care imi place sa cinez … cele mai adanci secrete ale principiilor cu care sunt insamantat. Pentru ca principialitatea n-are margini. Se roteste ca un juvaier inauntrul meu , creand ameteli. Iubita mea s-a obisnuit sa primeasca flori , pentru ca ori de cate ori m-as duce acasa la ea , spiritul din mine nu lasa acest lucru la intamplare. Nu stiu daca fac asta mai mult pentru ea , sau pentru mama ei.

Imi aprind tigara carierei mele. Gelozia nu este o virtute. In schimb admir pe cei onesti si sinceri. Imi admir fostul coleg de liceu care era combinat cu colega mea de banca. Imi aduc aminte felul in care ii spunea ca o iubeste de fata cu toti , felul in care ii lua apararea , sinceritatea cu care recunostea ca a mintit-o….

Intre micile mele scarbituri pe care le-am prins din zbor , fara ca eu sa realizez au fost preotii. Niciodata nu am suportat preotii. Parohiile stapanite de niste barbari si pofta cu care au supt sange. Preotii sunt cei mai mari lingai de pe fata pamantului. Apocalipsa starnita mai devreme. Si calugarii care s-au transformat in sfinti.
Increderea apusa din pricina arogantei. Facultatea umpluta pana la refuz de teologi care spera in harul lor. De parca Dumnezeu si-ar intoarce fata mai repede spre ei. Si femeile care ii admira , care susura in jurul lor pe coridoare si fac valuri de emotii si precipitatii.
Notiunile de iubire fara esenta. Iubirea care e la moda..

Scurt-metraje de moment. Sunt fascinat de doamnele literaturii…cu pardesiul lor lung , pana la glezne , cu imaginea fetei foarte trista , care se deplaseaza cu mijlocul de transport in comun. Cele care iubesc cu adevarat scriitorii si isi insusesc pasajele renasterii. Toate stilurile literare prinse intr-un pantec. Noptile de amor in vis si perversiunile sacrificiilor. Cateva dintre epocile magnetismului si cruda soarta de a le privi neincetat.

Traiesc cu spinii in palme , imi iau paharul si ma mut la alta masa. De aici se vede mult mai bine. Se vede gardul care trebuie sarit , si cei ce fac cu mana. Nu va grabiti dragii mei.. tot acolo ajungeti !!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Abia acum te-am descoperit.

* de la un prozator

'Se vede gardul care trebuie sarit si cei ce fac cu mana.'

Calvar

ps. o obs. fara importanta exagerata: inaintea lui SI nu pune virgula...a facut-o Eminescu, dar este EL

cu prietenie si admiratie...
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-01-06 17:41:09
         
 
  elena femeile sunt fericite cand se casatoresc. adolescentele provoaca mila..  
Postat de catre Label Black la data de 2008-01-06 17:20:58
         
 
  dacă Terra ar avea un sfert din numărul bărbaților, așa, cum este personajul principal al povestioarei tale, viața ar fi mai frumoasă și femeile fericite:)

o stea, cu prețuire

maimuța de mătase:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-06 11:25:40
         
 
  Multumesc de aprecieri. Tuturor. I. desi duc o lupta continua si nici macar nu imi cunosc inamicul , voi incerc sa aduc la cunostiinta unele chestiuni..mai mult sau mai putin banale. asta cu referire le texte bineinteles.  
Postat de catre Label Black la data de 2008-01-06 09:43:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Niciodata nu as putea sa-mi insel sotia"
"admir pe cei onesti si sinceri"
"ii recit poezii ( numai ei as putea sa-i fac asta )"
"Notiunile de iubire fara esenta"

Mi-au placut multe pasaje din textul tau, dar am scos in evidenta unele propozitii,fraze...
Nu pot sa spun decat atat:esti un barbat care stii ce vrei, care apreciaza femeia de langa el. Felicitari!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-01-06 00:13:58
         
 
  cred ca e momentul sa incepi sa faci comentarii la texte, R. doar esti un profesionist al literelor. va fi benefic pentru ceilalti, iar pentru tine un bun exercitiu. nu am nimic cu veleitarii dar se simte nevoia unui suflu proaspat in europeea.

un an bun

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-01-05 23:56:34
         
 
  adevar amestecat in eprubeta...exercitiu de sinceritate pliat vietii - detalii credibile - omul si ale lui experiente creionate natural pastrand prospetimea rostirii - un alt text pe care l-am citit!!...

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-01-05 21:32:44
         
 
  bine scris, apreciez talentul, stilul captivant si... imi place ca nu iti inseli femeia. stiu, sunt subiectiva aici, dar azi autocenzura functioneaza mai putin ca de obicei.

aprecierile mele.
 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2008-01-05 20:37:40
         
 
  se repara I. chestia cu virgula nu o remarcasem.
restul se rezolva! R.
 
Postat de catre Label Black la data de 2008-01-05 16:12:30
         
 
  portret puzzle credibil, autentic, savuros si cu miez. de aceea, stea.

altfel, rezolva ''sarita din seringile pieptilor'', ''Ma regasesc intre acei barbati ,care, iubindu-si pana la cancer femeia , nu poate renunta'', ''onesti si sinceri''. nu mai lasa spatiu intre virgula si cuvantul dinainte.

final bun.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-01-05 15:16:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE