FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nirvana sau pactul cu diavolul
Text postat de Label Black
Cat de dificil poate sa fie , sa patrunzi in mintea si pielea unui criminal in serie? Ma gandeam la ironiile societatii. Eu , practic , as putea sa-mi ucid toti vecinii , sa cobor scarile lent , sa-mi aprind o tigara si sa merg mai departe. Ca o fantoma. Ma inspaimanta gandul ca toata tara , tot globul , sta la baza increderii. Increderea este cel mai perfid lucru cu putiinta. Cel mai naiv. Si cel mai apropiat de Dumnezeu. Ca de altfel si onestitatea.

Cand mi-a trantit in fata, Iti dau ce vrei , doar sa fim impreuna mi-am dat seama ca e de-a dreptul disperata. Fireste ca e , doar am fost un piedestal pe umerii caruia si-a deschis afacerea. Imi da ce vreau , dar , la naiba , nu stiu ce vreau. Sunt prins de fereastra de la Snack , cu mainile in gratiile de afara , si ea , intr-un sarafan negru , e lipita de mine. Ma intreb ce se asteapta ea sa vreau.. si ce doreste sa-mi dea. In inocenta mea , consideram ca orice faptura numita femeie , este la fel de colorata precum un paun…

Eu nu vroiam decat sa mancam o prajitura. O negresa. Imi plac negresele. Le ador. Iar ea imi spune sa ma hotorasc. In caz contrar , as deveni cel mai timid baiat pe care il cunoaste. O prind de mana si-i fac semn sa se indeparteze. Carapacea mea viseaza la altceva. O nimfa. Nu-mi plac persoanele pe care le-as putea avea oricand , la orice ora si foarte usor. Ele nu conteaza. Sunt inexistente.

Si am intrat in disgratiile unei familii , numeroase , cu frati musculosi si cu renume in oras , cu tata foarte cunoscut , carora ea , le-a spalat creierul , ducandu-ma in cel mai de jos spatiu al vietii lor. Deodata am devenit tinta. Mereu cu ochii in patru la amenintarile care imi sufla in ceafa. Totul incepuse in aceeasi seara cand fratii ei mi-au strivit coastele si femurul fara sa stea de vorba cu mine.

Contrar rasetelor si a biletelor care imi cereau sa plec cat mai repede din oras , pentru ca se va termina rau , desi motivul nu-l gaseam , am ramas la fel de sumbru , pe loc , ca un suflet pietrificat. Am apelat la politie , dar politia era deja achitata iar acolo nu am gasit decat un miros ingrozitor de urina si niste persoane acre si de prost gust. Ca niste condamnati. Sclavi.

In fata blocului , coborand sa iau o gura de aer pentru ca in captivitate nu ma simteam asa de bine , unul dintre ei , G. ma astepta sa-mi rupa ficatii. Am avut mare noroc ca nu am coborat impreuna cu mama. Iar solutiile alese de ei erau extrem de meschine si dureroase.
Ma gandeam ca e mult mai simplu sa o sun sa o chem la mine si sa se termine totul. As fi stat din nou cu ei la masa. Dar era prea tarziu. Orgoliul meu nu m-ar fi iertat si n-ar fi supravietuit.

Ma deprima instabilitatea in fortele proprii pentru ca aspectul meu este unul destul de firav. Chiar melancolic. Indubitabil , mult mai oniric decat bestiile care imi urinau in creier. Uneori ma simt in stare sa fac lucruri mizerabile. De cele mai multe ori ma abtin.

Incetasem cu desavarsire sa ma mai arat in oras , deja o buna parte dintre apropiatii mei intelegeau situatia dar faceau pe incultii. Ca niste strambi , din moment ce inaintau cu marsallier permanent. Minte de contribuabil. De cand au inceput sa ma vaneze si pana in clipa in care devenisem constient de acest lucru , niciodata nu am simtit sentimentul de frica. Nu-mi era frica de ei , mai degraba simteam un dispret extraordinar la prostia care le zacea in zacaminte. Si spiritul meu a inceput sa caute solutii. In cele mai triste locuri , in cele mai adanci neguri , in cele mai costisitoare carari.

Nu e nici prea usor sa patrunzi in mintea si in pielea unui criminal in serie. Conditia geniului este obligatorie. Ca un ou dogmatic. Extrem de bine conturat. Iar eu am pasit pe scarile justitiei supreme. Complet diferita de cea terestra. Justitia care il are la baza pe Mihail si pumnalul sau. Arta care cere aer. Moartea subita si conditia sacrificiului.

Inspaimantarea lor a fost cea mai usoara cu putiinta. Nu erau decat niste saci de carne , pe care i-am ajutat candva sa se ridice. Fara gandire si pareri proprii. Niste grisine. Aceia de mijloc. Adica cei mai multi. Nici unul dintre ei nu era in stare de maretie si gratitudine. Cateva mesaje pe masini si si-au iesit din pepeni. Zvonurile conform carora cineva de sus este suparat si alte cateva mijloace de inspaimantare spontana i-a cumintit. Dar eu ridicasem miza prea sus. Marea din mine le cerea sufletul. Pactul fusese eronat iar acum suportam fatalitatile. Gresisem. Intrasem undeva de unde intoarcerea era imposibila. Nu aveam mila , zambet sau relaxare. Doar o puternica ura asupra intregului neam.

Criminalii in serie si moartea care le sta la picioare. Suprematia genialitatii. Cerul care impanzeste organele genitale. Si eu la baza lui.

Uite-o. E nimfa mea. Nimfa dreptatii si a vietii. Cineva dinauntrul meu s-a indurat. Prostii de ei. Ar fi fost mai usor sa recunoasca vina. A facut-o Mihail in locul lor , scotandu-le limba , taindu-le degetele si……

Mihail sub forma unui demon. Personal nu ma credeam in stare. Acum era prea tarziu….

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stan Papusa... hmmm ma gandesc!! de unde stiu acest nume. Precis din cartile de literatura ale dumnealui , vandute pana la refuz in toate librariile in competenta! Teoriile dansului sunt obligatorii in gimnazii si licee iar de facultati nu mai vorbim. Hai domne fii serios. Stan Papusa e un terchea berchea pentru mine. Onorat.  
Postat de catre Label Black la data de 2007-12-31 15:53:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  posibil. dar e un chin!  
Postat de catre Label Black la data de 2007-12-31 13:50:47
         
 
  nu știu cum pătrunzi în mintea unui criminal în serie, dar știu că uneori, când văd anumite texte tâmpite mă gândesc ce mișto ar fi să pot să folosesc creierul autorului drept prezervativ!
Să intru încet între emisferele lui, să îl mișc puțin încolo și încoace, până se lubrifiază, chiar să termin acolo, apoi să îl scutur nervos, spre toți pereții. Cu siguranță ar ieși cel mai bun grafiti, iubiții s-ar săruta la umbra lui colorată.


vedeți domne că POATE și alții? Păi...

 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2007-12-31 12:08:27
         
 
  Eu , practic , as putea sa-mi ucid toti vecinii...
(Label Black)

eu nu vad de fel pricina
ca tu sa-ti ruinezi destinul
cand poti folosi vecina
fara sa stie vecinul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2007-12-31 11:34:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE