FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ultima ora de virginitate
Text postat de Label Black
Constat cu stupoare ca virginitatea unui barbat tinde sa intre in alura inculturalului. Prinderea de mana unei iluzii. Colimatoriul unei absurditati extreme , in care lumea femeilor se revolta si duce pana la haos complexul suveranitatii barbatului. Vaginul sub aspectul unui penis , largindu-se in dimensiuni si nascand spermatozoizi. Constitutia atletica a unui fascicul de testosteron este iritanta. Adica masculinitatea se frange , totodata pierind si barbatii virgini.

Acestia sunt cu mult mai rari decat femeile de acelasi sens. In schimb , avand o asemenea valoare ei nu inteleg scopul ei. Nu inteleg puritatea cu care sunt inzestrati la 20 de ani sau chiar mai mult. Ce poate fi mai pur decat virginitatea unui mascul ? scolile pe care le urmeaza ? stresul ? femeile cu care intra in contact ?

Se creeaza controverse. Si damele in valoare sunt pe cale sa prezica abdicarea , pentru ca ele , prin excelenta , fecioare , au ochiii aprinsi. Insistenta unei priviri sau a unei magii. Sexul neprotejat aducator de minuni. Si coniacul…. Pentru ca o femeie casatorita e mai frumoasa ca oricand.

………………………………………………………………….

Ultima ora din viata mea ca virgin , la 19 ani , am petrecut-o singur. Am stat si am privit stelele , am baut din izvorul de la capatul pamantului , am pescuit crapi si m-am confundat cu pasarile. La momentul respectiv aveam ochii plini de valuri. Valuri de trairi si contradictii. Reviste.

Paseam incet pe campul inmuiat in noroi de parca ingerii pastrasera acel loc pentru construirea unei bisericii. La naiba , erau doar sapte hectare de teren , extravilan , dar la marginea orasului , dobandite de familia mea , drept rasplata pentru munca adusa comunistilor. Prietenii mei facusera in foc de tabara la marginea sortii , pe care am ales-o personal. Stateam in masina tatalui. Un dacie , brec , rosie , si ascultam Metallica – Unforgiven. Vedeam cu rand pe rand se retrag fiecare in diferite masini si stiam ce urmeaza sa se intample. Ciudat era ca ramasesem ultimul virgin din toata gasca mea.

A urcat in masina langa mine. Ea era C. ii placeau inghetatele , pentru ca mereu ma invita in oras cu acest motiv. M-a intrebat ce fac , i-am raspuns politicos ca sunt putin cam oboist si ca ascult muzica. A ramas langa mine sa privim focul imens de tabara si petrecerea la care eram prezenti. Ne-am uitat cum alti isi dadeau limbi pe parbriz, am ras si am vorbit. Despre arta si consecintele sale. Despre spitalul de nebuni unde era internata vecina ei… despre coniac..

In rasetul meu nebun si iluziile unei simtiri cat mai placute am receptionat extrem de incisiv mana ei alunecand spre fermoarul blugilor in care eram imbracat. Am simtit cu ce putere mi-a penetrat boxerii si cum in interiorul lor o mana se zvarcoleste si imi freaca delicios penisul. Nimeni nu mai ajunsese vreodata la el iar C. nu era persoana in stare sa-mi provoace atatea emotii. C. avea vreo 25 de ani , fusese iubita unui var mai indepartat.

Nu am putut sa fac nimic sa ma impotrivesc si mi-am simtit ochii sclipind in acele momente. Am palpat o usoara senzatie de team adar am lasat-o sa continue. Pentru intaia oara cand o femeie mi-o freca si eu ma simteam bestial. Am vazut cum sfarcurile ii iesire afara in maieu si cum sanii ei deveneau tot mai fragili si mai apetisanti. Am atins varful lor cu o oarecare timiditate care mi-a trecut treptat si m-a linistit in mod evident.
In tot acest timp mana ei se oprise si se retrasese inspre pulpe.

Ma intreb daca in acest punct al acelei seri mai eram inca virgin. Simt ca da si cred ca nu. Decizia o iau judecatorii..

C. simtise vulnerabilitatea mea in schimb eu nu mi-o simteam. Eu , pentru ca tot amansem momentul , evitasem astfel de situatii si chiar refuzasem cateva oportunitati. Acum nu am fost in stare de nimic. Am lasat-o sa se urce pe mine. Spatiul stramt dintre volan si scaun a facut doar sa-i simt mai acvatic fesele prin blugii de vara pe care ii purta. Stiam ca stie sa innoate pentru ca ma ondula spre cer. Ma ondula si eu chiar credeam ca atunci in acel loc si timp pot sa ma ridic pana la umerii ei.

Am inghitit cred ca 100 de coniac si mers mai departe. Ea peste mine si eu sub o mantie de carne , versata si matura cu forme in floarea vietii. Minusculitatea unui barbat in stadiu de inca larva , pe cale sa devina fluture. Pentru ce amanseam atat de mult momentul cand nu era decat o pierdere de timp ? si acum in calitate nudului m-am trezit pe bancheta din spate a brecului in timp ce C. desfacea prezervativul. Mi l-a intins. L-am pus cu o usoara dificultate si am facut ce imi era predestinat. Nu stiu de ce unii dintre prietenii mei imi spusesera ca prima data nu ti se scoala sau alte lucruri pentru ca mi s-au parut niste basme de proasta calitate.

C.gemea sub mine iar eu i-o trageam ca un armasar. Invazie de picioare si o masina care era martor la o penibila relatie de sex. Orgasme tarzii si superexcitare. Nu stiu cat de mult a durat pentru ca in clipa in care sperma din penisul meu a tasnit ca un fulger iar eu m-ar ridicat usor spre cer , C. a tipat in gura mare si m-a strans foarte tare cu toate cele patru membre. Amandoi orgasmizand in aceeasi secunda si minut. Deodata. Prezervativul plin si inaintru si in afara.

Apoi cateva momente de liniste , o tigara si eu alaturi de C. , care nu era nici iubita mea , nici prietena mea nici nu avea vreo mare legatura cu mine.

Saptamanile urmatoare m-am tot intalnit cu ea vizitand diferite locatii , hoteluri , ori acasa la mine sau la ea. C. ma fascina atunci ca tinerete si ma fascineaza si acum ca femeie. De cate ori ne intalnim stam la cafea si cateodata , depinde de vreme sau orice altceva impediment ne retragem intr-un cuibusor al nostru. C. are o varsta in jurul lui 30. Mai mult sau mai putin.

Oare cat de adevarata imi este femeia in excesul de minute si vodca , in scrumul de tigara care trebuie scuturat sau in numerele din mobilul meu ? Caprioarele si restul padurii. Eu si zanele. Si ciupercile la gratar….

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE