FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La sanul Craciunului
Text postat de Label Black
Ce se intampla cand esti in floarea vietii? Cineva imi spunea ca ti se pietrifica organele iar imunitatea trupului atinge un nivel mult mai mare. Dar acel cineva a pierit din floarea vietii nemaigasindu-se intr-o atmosfera lumeasca.
Sunt absurd. Ma gandesc la multe lucruri oribile si tocmai ce-am vazut o suita de filme de groaza. E 2. Dimineata.Sau noaptea. Chestiune neimportanta.

Camera e plina de scrumiere , fiecare imprastiata prin diferite unghiuri. Poze cu Alexandra… melci de mare si o droaie de carti langa pat. Mi-am petrecut Craciunul citind Nichita. E drept am si fumat. Am fumat caci am simtit nevoia de pace. Pacea unui parc.

Si detest cum privirea mea de la balcon nu vede nici macar un fulg de zapada. O portiune sau un zid , un piedestal care sa-mi intinereasca ranile. Doar caini. Caini .
Altii stau si mananca , se intind in pat…iarasi mananca , isi reguleaza nevestele , se imbata si asculta manele. E si asta un mod de a-ti trai Craciunul. M-am obisnuit. Campul meu literar e ca un hematom acut , direct proportional cu majoritatea. Adica intr-o felie din mine celulele nu mi se mai divid. Se rezeama de ringul compunerii stau pana le anchilozeaza membrele , isi canta si paralizeaza.

Mi-am facut cumparaturile , niste sticle de vodca , tigari si ceva ghirlande pentru brad. Singuratatea asta amara , te indeamna sa faci si astfel de lucruri, amesteci viciile cu nostalgiile si rezolvi labirintul. Incepi sa mori. Am intrat la Dan. Stau la masa si beau. E sarbatoare . se ciocnesc pahare caci Craciunul e al tuturor. Lumea isi spune La multi Ani , se reuneste. Vad si un cuplu necunoscut…. E putin complicat. F. s-a asezat langa mine. F. e o tipa putin nebuna. Adica nu judeca bine , sufera de o forma minuscula de schizofrenie. Ochii i se umplu de intuneric , pielea ii devina excitata si daca nu esti atent , sare pe tine si isi freaca intreg trupul de scula ta. Dar e si frumoasa in felul ei , si cateodata spune cate ceva de ma lasa mut.

Astazi sunt satul. Trebuie sa plec.. F, chiar nu am chef … imi prezint scuzele….
Dar ea imi spune sa raman , ce dracu , mai avem atat de putini porci de taiat si o dam in primire.. si cam asa e. Multumesc. La naiba , ma gandesc la tata , cred ca el mai are vreo 5-6 porci si… iar de la porci mintea mea pulseaza. Pompeaza odata cu inima. Mai am in jur de 5-6 campionate mondiale de fotbal si gata. Deodata devin realist. Dau din cap si ma resemnez. Beau cu F. Nu ma gandesc la consecinte. Imi e mila de mine si de trecerea mea in floarea vietii. Aproape sunt trecut. Hei , Doamne , ma coc. Deci fructul din mine isi atinge apogeul. Extazul lipseste iar agonia a atins stagii inimaginabile.

Sunt acasa. Din nou. Din nou singur. Animalul meu de companie s-a transformat in mine. Acum eu trebuiesc sa fiu plimbat , sa-mi fie facuta cusca si sa mi se cumpere lesa. Ma stabilizez cu o pofta nebuna de sex. Sex salbatic cu una din muzele mele. Ma intreb ce ma impiedica. E Craciunul , candva o sa ajung sa mananc si sa imi regulez nevasta , sa stau la televizor si sa nu mai imi pese. Ii inteleg. E legea firii. Lipsa de alegeri. Fara pasiune.

Imi aprind un Marlboro , ma intind pe covor si citesc. Cateva aluzii cu referire la idealism. Cineva, din opusul raiului imi coordoneaza miscarile. Sunt doar eu si el. Sau e doar el. Simte-te ca acasa. Aici in inima Constantei doi monstrii se ating , se dezbraca si provoaca orgii. Iarta-ne Doamne , nu stim ce facem….

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mi-a placut La-Black...atat/ si un gand bun de 'Nou An!'...

take care,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-12-29 19:45:01
         
 
  e ceva natural, totul se rezuma la dreptate. imi pare rau de cei care nu inteleg. si legatura cu nichita e stearsa la prima vedere , chiar daca in aprofunzime e mai adanca ca oricand. Sa traim!? nu stiu ce as alege.  
Postat de catre Label Black la data de 2007-12-29 13:58:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  m-am regasit in povestea ta, citindu-l pe Nichita, tot de Craciun, singura, in camera mea, dupa ce am trecut prin legea firii, lipsita de alegeri, fara pasiune, in care am petrecut momente traditionale alaturi de familie. spuneam despre rotundul vietii, il regasesc, aici, in povestea ta. sta, cuminte, si asteapta sa-i gustam placerile, dezamagirile, repetabile, stransi, fara scapare, in jocul de-a existenta, devenit plictisitor. sunt unii nebuni, ca mine, de exemplu, care... se revolta si isi spun: decat vai de doi, mai bine vai de mine:) nu accept sa simt trairi mecanice, doar pentru ca asa e natural, firesc, sa fie:) am trait si voi muri iubindu-l pe Nichita. l-am purtat cu mine peste tot. ce greu atârnă cuvintele lui, ma trag in jos, ating lutul, uneori, dar sunt o hrana a sufletului si nu pot renunta la ele. instelez povestioara ta, o fac cu convingere. va veni ziua cand o carte va aduce in lumina trairile tale, nu numai cele din sanul Craciunului:)

......dedicatie - Label Black -

L-am iubit pe Nichita dinainte de a mă naște.
Aveam nevoie de cuvintele lui pe care numai el știa sa le învețe să iubească.
L-am dorit pe Nichita dintotdeauna,
dar niciodată cuvintele lui nu le-am trăit
ca în noaptea tăcerii în care simțurile noastre, abia dezmorțite...
se împleteau intuindu-se tainic.
............

La mulți ani, Black! Sărbători fericite și un sfat: nu te lăsa angrenat în firescul vieții. Traiește așa cum simți tu:) Dumnezeu, dacă există, există în fiecare dintre noi. :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2007-12-29 12:54:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE