FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Acolo unde mantia unui barbat nu ajunge
Text postat de Label Black
Niciodata in toata splendoarea vietii mele nu m-am simtit mai penibil , decat atunci
cand , satul de femeile din jurul meu , atat de obisnuite , am sperat la un fotomodel care era , pe cuvant , ceva fenomenal , si pe care o sumedenie de barbati si-ar fi insusit-o , macar o data. Macar in gand.

Nu vreau sa par infantil. Numele ei este Lidia. Lidia este printesa oculta a spanzurarii masculinitatii. Hormonii care nu mai pot fi stapaniti de nici un tratament. Asadar ma simteam atat de nesemnificativ in comparatie cu ea , incat am uitat cat de fragili pot fi oamenii. Cat de fragili si de neiertatori.

Lidia era o fata de bani gata. Una care si-a inceput cariera prin cecul foarte gros al tatei si care de fiecare data cand pleca de la facultate era asteptata la portile acesteia de un Hammer , imens , elastic sau cum altfel o fi fost. Gri. Armat.

Avea niste picioare ca niste brazi , in care ai fi putut sa-ti intinzi camerele una cate una si ti-ar mai fi ramas loc si pentru sufragerie. Coapsele inundate de culori , fara celulita sau machiaje si fundul acela molipsitor si aparent contagios. Ma gandeam ca Lidia , si-ar fi aruncat si un ochi catre mine , mai ales , colegi fiind , ieseam impreuna cateodata la tigara. De unde era sa fi stiut eu , in naivitatea mea , irelevanta , si in spatiul meu oniric , unde femeia era ceva sfant , si obligatoriu aproape de zeitate , ca viata este injust creata pentru diferite feluri de oameni , specii sau rase. Adica nu spun ca Lidia m-ar fi subapreciat la un mod vital dar imi lasa timpul necesar pentru a observa , ca atunci ca dai examenul pentru carnetul de sofer ca semnul intalnit in calea ta , este accesul interzis.

Sunt un barbat tanar , unul care a inceput sa cunoasca tainele sexualitatii si maretia cu care trebuie sedusa o fata in libertate. Manierele pe care trebuie sa le abordezi , stilul intiparit in memorie , si in oase , pentru ca aceste chestiuni le ai din nastere in tine. Se invata de altfel mult prea greu.

Oricare fata cu care am ales sa ma intalnesc a fost aleasa dupa multe saptamani de cercetare amanuntita a formelor capricioase ale pielii , cu minutiozitatea exprimarii in cuvinte , vocea , ochii pali si spiritul feminist. Pentru ca nu as fi suportat gandul de a iesi in bezna si de a nu imi insusi ceva din inspiratia celei cu care stateam de vorba. Imi place sa alerg dupa femei si presupun ca oricarui barbat ii place acest lucru. Imi place si nechibzuinta intalnirilor de la inceput sau despartirea prin adio..

Ei bine , cand eram in preajma Lidiei nu ar mai fi contat nimic din toate astea. M-am tot gandit…. insa nici acum nu stiu cum as fi reactionat daca ea ar fi aratat altfel , daca nu ar mai fi facut aceleasi gesturi , intime ,in vazul tuturor , daca si-ar fi schimbat parfumul ori daca ar fi cochetat pe sub banchete cu altii. Nu stiu. Si nici nu as accepta. Era ea si nu putea fi altfel. Sex-appeal-ul in sange. Dincolo de puterea de concentrare. Dincolo de frontiere sau marcaje longitudinale pe frecvente la nivel encefalic. Imi era dat sa ma indragostesc de ea , chiar daca detestam la culme copii de bani gata si nu-i acceptam nici macar prieteni.

Scriu toate astea in timp ce ascult muzica. Queen - Another One Bites The Dust si am in minte chipul Lidiei. As fi dat pentru ea virginitatea mea de la inceput , momentele prin care mi-au crescut mugurii sau cand am inceput sa devin fertil. Efectiv orice mi-ar fi cerut. Am tinut mereu la comorile cu care ne nastem si pe care fiecare le considera dupa bunul plac mai importante sau mai usuratice. Eu divinizam adancitatea unei relatii , si muream dupa si pentru dragoste indiferent de consecinte. Paralel cu restul societatii.

Saptamani in sir , luni , am alergat dupa Lidia , in speranta macar a unui flirt de moment insa mereu am ramas in umbra asteptand. Chiar si in momentul actual cand sunt mai departe de ea ca oricand. Cand imaginea ei o pot vedea doar in reviste de moda sau pe tabloul universitatii.

Sunt un barbat care face uneori schimb de masele cu fetele pe care le place , schimb de urechi de organe sau de membre. Ca si cand dorintele ar de multe ori reciproce. Ma dezbrac de haine ca de armura in fata stapanei pe care am curtat-o in saptamanile anterioare. Si razboiul care abia incepe. Furtunile ca niste ploi. Melancolii.

Deci intr-un anume sens ceva ma leaga de consecinte ca un paianjen legat de propria-i panza. Crucificat miseleste. De pagani. Iar cand mireasma de crini din pietele unde se vand flori imi invadeaza plamanii sau branhiile de ocazie , nu am cum sa nu uit cat de nesemnificativ sunt in fata implinirii unui orgasm chimic si mult asteptat. Imi astept stapanele ca pe niste atene. Atena si dulcea noaptea. Noaptea in care actantii devin martori si invers. Cu trupul pietrificat asupra cerului inspre patul impanzit de salbaticiune…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  http://ie.youtube.com/watch?v=cxbFLYa0_bw&feature=related

hasdeul meu clujean -

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-12-20 05:43:38
         
 
  textul atrage prin sinceritate - stilul direct si vulnerabil...trairile aduse ca o melodie 'queen' ca o evadare cu sens de vindecare...excelezi La-Black- si-mi place,

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-12-20 00:46:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE