FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ÎNȚELEPCIUNEA ÎNTÎMPLĂRII
Text postat de CUM SE VEDE

Exact cînd domnul Corbu pleca la băi, am postat trei mici intervenții apropo de o anume șubrezenie a softului și concepției manageriale. Regret că ar putea să pară, post factum, un gen de sumbră profeție. Eu foloseam doar o metaforă și nu credeam în puterea ei efectivă.

Poate că cele spuse în grabă de patronul site-ului, deși lacunare, spuneau mai multe:

Corneliu Traian Atanasiu crede că mi-a descoperit călcâiul lui Achile. În absolut are dreptate. Nu am reușit să finalizez proiectul. Am circumstanțe atenuante însă repet NU AM FINALIZAT PROIECTUL ȘI DIN PĂCATE NU AM TIMPUL NECESAR SĂ-L FINALIZEZ NICI PÂNĂ LA SFÂRȘITUL ANULUI. Eu sincer regret. Corneliu exultă și are dreptate. Îmi asum această neîmplinire.

Călcîiul ăsta vulnerabil erau, aparent, doar buclucașele ghilimele. Dar, cel mai adesea, uzura morală se combină cu un ramolisment general și nu mai contează să pui un diagnostic local, punctual. Lucrurile se întîmplă așa cum spuneam atunci:

Într-o povestire de cîteva pagini, Dino Buzzati vorbește de o magaoaie, o clădire imensă aflată în cîmp, numită Baliverna (ați citit bine). Ieșit la aer, personajul din poveste intră dintr-o dată în panică pentru că atingînd ușor clădirea, aceasta se dărîmă spectaculos, ca un castel din cărți de joc.

Dan Carlea a fost doar o variantă a ucenicului vrăjitor. Gîndiți-vă însă că oricare dintre voi putea declanșa extrem de lesne, și mai ales oricînd de-acum încolo, acest dezastru al unui site de mucava.

Domnule Corbu, în relativitatea site-ului, iată, s-a produs inevitabilul absolut. Sigur că nu este decît o întîmplare că tocmai textul arbitraj. miza - curățarea site-ului a invadat site-ul. Eu cred însă în înțelepciunea întîmplărilor – ele pot da de gîndit. Poate acum va fi băgat în seamă. În ceea ce spune. Dacă timpul o mai avea răbdare.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Las' că pe la miezul nopții apare și ecsi și mătură cu noi pe jos...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2007-12-20 23:21:33
         
 
  Ce bine ca din aceeasi intamplare intamplatoare, inlantuire acauzala a evenimentelor, am salvat, cu cateva zile inainte, toate textele semnate ecsintescu virtual!

Stati, deci, linistiti! Nu trebuie sa va agitati inutil... Esentialul are copie de siguranta. :))
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-12-20 23:12:40
         
 
  Eu am scos stelutele! Nu a plans nimeni dupa dl Carlea, d-l CTA si d-soara Loredana Cristea. Dar ei se comporta ca si cum am fi pierdut ceva extraordinar odata cu plecarea lor de pe site. Gresit... Nici macar nu are importanta daca dl Dan Carlea a fost sau nu rau intentionat.
Da! intamplarile dau de gandit. La viitor...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-12-20 16:57:37
         
 
 
inlantuirea acauzala a evenimentelor

Jegul de care vorbește tînărul confrate îndurerat se află pe retina dînsului și se numește - paradoxal - albeață precoce. El este totuna cu spiritul festivist (declarat de patron drept spirit europeea) care folosește orice aluzie la vreo sărbătoare pentru a celebra pupatul bălos-patriotard la berărie. Eventual între victime văduvite de jucăria lor beteagă.

În ciuda faptului că e vorba doar de un deces previzibil, s-a întîmplat totuși o minune: li s-a oferit tuturor celor care n-au crezut dovada - textele lor au fost anulate ca să fie multiplicat textul pe care l-au tot refuzat neputincioși să-l înțeleagă.

Nu e însă sigur că o minune poate răzui albeața de pe ochii tuturor celor fără nicun dumnezeu. Dar Dumnezeu e hîtru și a aruncat în troaca porcilor brațe de mărgăritar.

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2007-12-20 15:56:33
         
 
  Latrat de javre!... Am sa va las sa va desfasurati... Nu aveti nici un Dumnezeu, nici rusine, nimic... E bine: muscatura voastra devine sterila...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-12-20 14:19:00
         
 
  CHIAR ASA ...atenția pe care o acorzi nefericitului eveniment și verva cu care îl comentezi este mult prea stranie pentru orice om normal cu capul.
Dănuț, este adevărat că unui hacker, dacă nu este și cinic, nu-i stă bine. Tot ceea ce susții , afișând un aer inocent-infantil, că este opera hazardului este susținut de prea multe explicații stupide ce n-au nicio legatură între ele decât cinismul.
Dănuț și ... de la cultura de masă, la incultura de salon ...chestia aceea, pe care tu o numești eseu, cu o generozitate demnă de un text mai bun, pare a fi, mai degrabă, o lungă și tristă lamentare a neadaptatului cu vremurile. Acest model de discurs contestatar este perimat și demagogic doar și pentru faptul că nu îți conturează opiniile ci numai nemulțumirile (ce tind spre un patologic vizibil), fără a avea drept scop sintetizarea acestora sau intenția de a propune o soluție, ci doar de a contura propria inadaptare. Textul tău sună a bocet de înmormântare.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-12-20 13:58:32
         
 
  mi mă-ncurc, că se deoache
micul cristi zis și Lache
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-12-20 13:23:04
         
 
  păpușii (Vasilache) cu mintea-ngustă
dați-i mai bine o fustă
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2007-12-20 13:20:37
         
 
  Vasilache, să te-mbun
că te-a bătut moș Crăciun
îți iau o turmă de oi
nu sta cu gura... pe noi
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-12-20 13:18:35
         
 
  Eu am dat cele 3 stele, pentru ca domnul Atanasiu a surprins cea mai subtila fateta a problemei, parte la care eu nu am indraznit sa ma refer, din pricina plasarii mele in centrul problemei si posibilitatii interpretarii ostile a actului de a aduce in discutie sincronicitatea jung-iana
Avem o sansa rarisima de a remarca toti, pe viu, fara dubiu, ce inseamna inlantuirea acauzala a evenimentelor, altfel spus sincronicitatea Jung-iana.
Da, nu este o ''intamplare'' in sensul vulgar - a se citi ''comun'' al termenului, faptul ca tocmai acel text a fost intercalat intr-o eroare de sistem si aruncat in ochii tuturor.
De ieri tot meditez asupra acestei chestiuni si inca nu am ajuns la concluzii.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2007-12-20 13:16:24
         
 
  Loredana Cristea si CTA isi etaleaza pe sait jegul gros de cateva degete din suflet si din minte, pe care nici apropierea Craciunului nu poate sa il spele.

Am fost acum o luna la o inmormantare - o tanara colega de facultate; toata lumea din respect vorbea in soapta; numai un imbecil facea glume porcoase veselindu-se intr-un colt... Iesirile bascalioase ale celor doi mi-au amintit de acest incident...

Profund dezgustat,

Cristi

 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2007-12-20 13:04:01
         
 
  cum Ahile se tot cară
când în țară... când afară
poanta a cam expirat
că-are călcâiul crăpat
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2007-12-20 11:45:37
         
 
  Nici acum nu stăm prea roz
Colo-n stele-un mag citește
Alt atac ne pregătește
Văjitorul cel din OZ
 
Postat de catre moș teaca la data de 2007-12-20 10:54:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE