FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Cristi Stanculeasa
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vorba Marianei... au dat în bâlbă calculatoarele!!
Vom vedea...
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-26 23:46:54
         
 
  Printre monștrii cuvintelor...
Întârzierea-i fruct dulce!
Și scuzată!
Noua ta identitate!
E-atât de ocupată?!
Oare câte revolte mintea noastră naște?!
Pe lângă cea a hârtiei?!
Dragostea nu are nevoie de anestezie ci de dorințe!
Cazare-i bună... acolo la lizieră?
...
Mulțumesc pentru trecere și lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-26 23:22:08
         
 
  Printre monștrii cuvintelor...
Întârzierea-i fruct dulce!
Și scuzată!
Noua ta identitate!
E-atât de ocupată?!
Oare câte revolte mintea noastră naște?!
Pe lângă cea a hârtiei?!
Dragostea nu are nevoie de anestezie ci de dorințe!
Cazare-i bună... acolo la lizieră?
...
Mulțumesc pentru trecere și lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-26 23:04:36
         
 
  Imi fac si eu aparitia cu o 'monstruoasa' intarziere:))
Stii, 'mă preocupă, aproape obsesiv,
rețeta unei noi identități':)
D-aia sunt asa de ocupata;)
Eu as spune ca 'dincolo de definiții,
viața ar avea o altă reprezentare':)
Nu prea am eu succes la 'critika', dar cel putin visele mele nu dezerteaza;)
Cat despre 'revolta hartiei', se va produce doar in mintea noastra:)
Sincer, ca sa fiu 'mancata', nu am nevoie de anestezie:))
Ma hranesc cu 'aromele dorintelor'..

Las un 'nod' al luminii,

Eu' - constiinta cazata la liziera;)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-26 19:43:33
         
 
  Andrei, mă bucur că poemul meu te-a impresionat!
Îți mulțumesc pentru popas și lecturare!
Te mai aștept!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-26 01:39:16
         
 
  Interesant textul, desi titlul imi pare putin pretentios. In orice caz, am trecut peste asta cand am citit versurile. Ai aici imagini foarte frumoase, bine construite, care m-au impresionat.

Felicitari!

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-07-26 01:07:59
         
 
  Mulțumesc Nico!
Este lăudabil gestul tău de a-ți recunoaște greșeala, dacă o putem numi așa...
Vero nu a greșit cu nimic, deoarece observația era adresată mie, aceea de a lua măsură(i), atunci când ochiul critic semnalează ceva care trebuie reparat!
Am să iau în seamă rugămintea ta!
Cu dragă inimă,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-26 00:11:33
         
 
  Te cred, prieten drag...
Cunosc suferința...
Aduc alinare!
Sănătate îți doresc!
Mulțumesc Coralia!
Te așteptăm, grabnic să revii printre noi!
Cu dragă prietenie,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-25 23:59:33
         
 
  Draga Cristi, nu trebuie sa cauti textul, greseala e a mea. In ultimul meu text postat pe site am folosit expresia - in plus de asta- in mod repetat.
Am gresit, pe viitor voi fi mai atenta.
Multumesc Veronicai, m-as fi bucurat totusi daca mi-ar fi facut aceasta observatie ea insasi, pe pagina mea.

Pe viitor, te rog, pe langa vot si laude sa-mi atragi atentia atunci cand gresesc.
Multumesc.

Cu drag, Nico
 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2007-07-25 22:49:54
         
 
  din padurea verde, cine nu ma crede...
:)

drag prieten crede-ma!
vot cu drag ...
:)
tavy


consemnat, Coralia!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-07-25 22:49:19
         
 
  Trebuie să recunosc că ai dreptate!
Am amânat de fiecare dată acest lucru!
Și soția mea îmi spune la fel!!
Un început trebuie să existe!!
...
O să caut textul despre care vorbești!!!
De regulă observ greșelile, dar nu ar trebui să le las așa ...
Îți mulțumesc!
Admirație reciprocă!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-25 22:33:49
         
 
  Cristi, am revenit la textul tau, l-am recitit si imi place evolutia ta literara! E foarte interesant cum atunci cand autorul evolueaza, il trage si pe cititor cu el! Sunt impresionata!

Si, daca tot sunt aici, profit sa-ti mai spun ceva. Comentariile tale, in general, sunt pertinente si frumoase, sunt ele insele o explozie de poezie.

Am fost totusi surprinsa ca ai inchis ochii la folosirea repetata a expresiei "in plus de asta" intr-un text pe care l-ai votat de curând. Cred ca, atunci cand un poet talentat si cu o oarecare experientza in ale scrisului ca tine, pe langa vot si laude, ar adauga si o mica observatie referitoare la o expresie folosita gresit, asta i-ar putea ajuta pe cei in cauza sa evolueze.

Cu foarte drag si admiratie,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-07-25 22:11:57
         
 
  Iulia, ești binevenită, în lumea cuvintelor mele!
Mulțumesc de frumoasele gânduri...
Cu drag, te mai aștept,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-25 21:55:34
         
 
  Inceputul filozofico-discursiv trezeste interesul...la tine cuvintele au o viata a lor 'dincolo de definitii' , calatoresc spiritual in concret, ochiul-creuzet le receptioneaza / rasfata / re-creaza dinspre revelatie si traire inspre noi... te mai citesc pana la iesirea din pagina, sa te 'prind' mai bine , :)drag, iulia  
Postat de catre iulia ralia la data de 2007-07-25 15:22:14
         
 
  Tea, mă surprinzi de fiecare dată!
Au ieșit roade bune din semințele intuiției!
O bună latură a ta îmi seamănă!
Mulțumesc pentru interesul acordat!
Pentru cuvinte și lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-25 14:32:08
         
 
  Florine, îmi pari un tip cu umor!
Nu oricine are această calitate!
Cât despre revolta hârtiei... rămâne un mister... deocamdată!!
Îți mulțumesc de popasul tău și de lecturare!
Cu drag,
Cristi
.........
Vero, tehnic ai dreptate, ceea ce eu am dorit să exprim se sub(înțelege) din titlul poemului, care sugestionează conținutul acestuia!
Și anume o succesiune de imagini sau secvențe, unde cuvintele încearcă să se încorporeze și să-și găsească un rol bine definit!
Am dorit, în același timp, o bună poziționare a unor idei și gânduri!!!
Nu am dorit o legătură anume!
Îți mulțumesc de atenția pe care ai acordat-o poemului meu!
Cu același interes te citesc și eu!
Cu admirație,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-25 14:27:13
         
 
  Mariana, extrem de laborioasă viziunea ta!
Ai focalizat cât se poate de obiectiv dorințele mele poetice!
Artistul, dincolo de umbre, aduce înțelegere gândurilor care respiră un univers al emoțiilor!
Îți mulțumesc pentru cuvinte și lecturare!
Popasul tău... o binecuvântare a sufletului!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-25 01:14:09
         
 
  Nico, îți mulțumesc de trecere, daruri și lecturare!
Gina, ca-ntotdeauna cerebrală, ai înțeles destul de bine ceea ce am dorit să exprim... imagini ale cuvintelor, o estetică a formelor, a ideilor, trăirilor...
Am încercat să răspund imaginilor prin cuvinte cât mai bine plasate!
Nu este ușor de realizat!
Îți mulțumesc de popas și lecturare!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-24 22:24:25
         
 
  'vor ramane fara expresivitate
constiintele cazate la liziere'.....

Cand ' intri' in acest 'teritoriu'....... acest travaliu care se cheama creeatie ...oprirea 'in drum' e letala...... exceptionala aceasta 'surprindere' metaforica, Cristi!

Aprecieri, calvar*
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-07-24 22:13:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cristi,
Am citit de multe ori poemul tau. Am impresia ca e o rupere intre partea intaia si a doua, separate de strofa cu nodurile luminii, careia nu i-am intzeles rostul. Ideile sunt exprimate putin sofisticat, dar, in spatele lor, se simte poetul din tine. Personal am preferat partea a doua, cea de dupa strofa cu nodurile, unde imaginile sunt mia simple si sunt superbe.
Vot cu admiratie,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-07-24 21:36:49
         
 
  Domnu' Cristi, aș minți să spun că am înțeles prea multe din estetica asta a ta. Totuși, o nelămurire mai mare decât celelalte îmi dă târcoale și mă îndeamnă să-ți scriu aceste rânduri modeste: cât mai rezistă, domnule, hârtia aia până la revoltă?  
Postat de catre Florin Rotaru la data de 2007-07-24 20:58:26
         
 
  E greu să mă concentrez, după globala lui Sorin Olariu, la estetica probabilă sau durabilă a cuvintelor. Acestea ale tale au un fel de bun-simț de a aștepta pupila să-și hotărască focalizarea. Dincolo de orice definiții sau încercări de a estetiza cuvântul cuiva, e intenția declarată a spiritului acestuia de a transmite ceva, chiar dacă doar puțini sau niciunul dintre privitori nu-i pătrunde esența. Sunt cuvinte simple care transmit un noian de trăire, de trăiri. Sunt cuvinte pretențioase care se situează ca semnificații într-un plan foarte restrâns de transmitere a trăirilor. Toate cuvintele sunt frumoase, dacă exprimă stări de spirit frumoase. Ca și oamenii și toate celelalte reprezentări existențiale, există și în forma mai puțin plăcută, negativă, cu putere de anihilare a celor frumoase. Cum depind de cei care le-au creat și le folosesc, depinde de noi, de fapt, să păstrăm frumosul în exprimarea prin cuvinte. Nodurile luminii nu știu dacă dau bine la critică, poate la criticii existenței materiei și energiilor într-o formă sau alta, într-un câmp general sau altul; nodurile de expresie artistică dau bine la critică - lasă loc de manevră a interpretării. Mă opresc aici. Ai scris bine. Rar și profund. Votez. O seară fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-07-24 20:55:59
         
 
  ...si o revelatie cu ochiul deschis...un fel de auto-flagelare cu sens de reconstituire a trairii...dinspre simplitate inspre partea snsibila a rostirii

mă preocupa, aproape obsesiv,
rețeta unei noi identități.

dincolo de definiții,
viața avea o altă reprezentare.

cuvintele ieftine,
ascunse în dulapurile scunde,
slujeau un poem migrator și sărat.

vor rămâne fără expresivitate

*

visele dezertau, în masă,
în grădinile cu arlechini.

visele asociate cu arlechinii aduc credibilitate...un fel de supra-realism experimentat...poemul se rupe de fizic si se reintoarce trait...

cred subiectiv am trait.../revoltele hârtiei erau amânate/

aprecieri,

goia





 
Postat de catre nula nada la data de 2007-07-24 20:49:51
         
 
  Imi plac gradinile cu arlechini, fructele si dorintele destelenite!

Frumos poem, Cristi!
Nu pot vota dar las un zambet si un brat de stele... Azi noapte iar am fost la cules, cerul a fost darnic si m-a lasat sa iau cate stele am vrut, si mai mari si mai mici, dupa dorinta inimii mele.
:))

Iti doresc o seara minunata!

Cu drag, Nico
 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2007-07-24 20:41:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE