FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Cristi Stanculeasa
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nico,cumpărăturile sunt în toi!
Aștept seara pentru a vedea steluțele de argint!
Dacă mă vor lăsa norii!
...
Mulțumesc pentru cuvintele frumoase și pentru lecturare!
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-14 16:17:30
         
 
  Mai ce de lume pe pagina ta! Si ce de stele! Vin si eu fuguta, la spartul targului!
:))
Atatea comentarii frumoase si cuvintele mele prea sarace..., da tot ma incumet sa-ti spun ca mi-a placut poezia ta si pentru asta las in coltul paginii stelute de argint, pentru serile in care luna va fi acoperita de nori...
:)
Har la scris si inima buna!

Cu drag si pretuire, Nico



 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2007-07-14 14:07:58
         
 
  Cami, mulțam fain de-al tău popas!
Faci progrese remarcabile!
.......
îți mulțumesc de trecere și lectură!
...
Cu mult drag vouă,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-14 02:20:21
         
 
  Tavy, romantic incurabil, cuvintele tale plutesc prin nemărginirea inimii mele!
Ești o prezență necesară!
Îți mulțumesc pentru popas și lectură!
.......
Mirela, agreabilă prezență, nu te dezminți în privința comentariilor!
Cuvintele nasc idei!
Sărutul dezgheață, topește, către inima vâslește!
Este recomandat sărutul mineral pentru unele afecțiuni ale sufletului!
Îți mulțumesc,de trecere și lectură!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-14 02:12:32
         
 
  Mariana, faci lucruri minunate!
O ușoară emoție mi-ai dat!
Mi-a trecut însă!
Nu mă poți supăra defel!
Asta spune inima mea!
Sufletele vor hotărâ!
Admir generozitatea ta!
Într-un fel sau altul
Îndeaproape vor fi și vor scrie...
Îți mulțumesc!
.......
Iulia, mă bucur de prezența ta!
Îți mulțumesc pentru tot!
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-14 01:47:38
         
 
  Tea, intuiția ta este surprinzătoare!
Da, cealaltă jumătate de ochi este zborul!
Mulțumesc de trecere și cuvinte!
Pentru tot!
.......
Rudolph, dacă spui tu, este unul dintre poemele care au trezit ceva în mine!
Mulțumesc, prietene drag!
.......
Cu dragă inimă,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-14 00:50:55
         
 
  Gina, prezență dragă, cuvintele tale zidesc suflete!
Mulțumesc de lectură și popas!
Ai toată admirația mea!
.......
Vero, parcă ne cunoaștem de-o viață!
Deopotrivă în minte și inimă!
O relație a sufletelor!
Mulțumesc pentru tot!
Admirația este reciprocă!
.......
Adriana, poeziile tale vorbesc frumos!
Până la rădăcinile ființei!
Primește, te rog, aprecierile mele!
.......
Vă mulțumesc, încă o dată!
Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2007-07-14 00:44:58
         
 
  Iar ajung la urma si uite, trebuie sa scriu pe intuneric.
Remarc
-crescute din cețuri,diminețile,
frământau amintirile-
-pledoariile pământului le-am ferecat
în esențele lumii.-
Cat imi plac mie diminetile si esentele le caut de cand ma stiu.
Cu drag,
Cami
 
Postat de catre camelia silea la data de 2007-07-13 22:30:48
         
 
  Cristi, vad ca te afli in plina epopee:))
'sarutul tau mineral', hmm, ma simt pur si simplu 'pietrificata';)
Vezi tu, eu am cautat intotdeauna esentele, pana la capatul pamantului..
E greu sa traiesti cu amintiri, e si mai greu sa traiesti fara:))
Refuz sa ma nasc intr-o realitate uzurpatoare;)
Acum, ca gandurile au iesit din mine,
las o stea peregrinului:)
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2007-07-13 20:06:59
         
 
  am ajuns in paradisul oratorului, cu aripi de inger ce toarce cuvinte din silabe de argint frumos ambalate in strofe de aur profund ascutite.
votul meu draga calator prin nemargenirea firii...

cu drag, tavy

 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2007-07-13 15:11:59
         
 
  ...ai atins gandurile pietrificate ale desertului...de aici sarutul tau mineral, totusi ma bucur ca a fost acceptat de toate celulele - vii...! drag, iulia  
Postat de catre iulia ralia la data de 2007-07-13 13:31:18
         
 
  Un singur lucru pot să spun, dar să nu te superi: mi-ar plăcea enorm să-ți scriu sufletul, din când în când, așa cum mi se întâmplă cu Valeriu. Transmiteți prea mult pentru un singur suflet de om. Se simte nevoia unui auxiliar înger!!! Revenind la gândurile tale frumoase, niciunul dintre inventatorii cuvintelor nu se va considera văduvit de sensuri dacă dăruiește cuiva câteva aparte. Într-un fel sau altul, suntem și ne simțim bine în această ipostază de realitate - ne împlinim. Ai scris frumos. Să-mi ierți introducerea. Votez. O zi fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-07-13 05:53:55
         
 
  - te felicit din toată inima!

- cred că-i unul dintre cele mai frumoase, profunde, poeme ale tale

*

- oare ce va urma ?

- cu drag,


r.k.
 
Postat de catre Rudolph Kuttesch la data de 2007-07-13 03:55:42
         
 
  'am sa caut fructele timpului
in jumatatea de ochi a ratiunii.'

cealalta jumatate trebuie sa fie a fanteziei, a zborului: 'cuvintele refuzau sa ma nasca
intr-o realitate uzurpatoare.'

Superba acesta slalom 'printre cuvinte, Cristi!

Aprecieri,

Calvar *
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-07-13 03:51:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  se pare ca toti am simtit nevoia sa scriem...despre cum ne rostim si ne scriem. :)
frumos poem, Cristi!
Frumos!...asa, cu majuscula!

admiratie, stapan al verbelor verticale!

Adriana
 
Postat de catre Adriana Lisandru la data de 2007-07-13 02:55:09
         
 
  Cristi, mi-e greu sa admit ca ALTCINEVA spune ce e in mine. Si totusi evidentza e aici, in poezia ta. Votez si am impresia ca votez propriul meu gand.

O fi poemul tau reflectia mea
intr-o oglinda ce-n versuri mi-o va da?
Si-n loc de unde, alte necuvinte
De care nu pot sa-mi aduc aminte?.....

Admiratie,
Vero

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-07-13 02:20:58
         
 
  niciunul dintre inventatorii literelor
nu va confisca nemărturisirile.

aici si asa imi place scrierea ta...constatare cu baza de piatra care nu creste ci rastigneste cuvantul...umbra omului verticala ca a unui rostuitor...

am atins gândurile pietrificate ale deșertului,
unde verbele erau așezate într-o poziție verticală.

sărutul meu mineral


aprecieri,

goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2007-07-13 02:09:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE