FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnule maior
Text postat de Ina Cirlan
Tovarășe maior,


Cocostîrc Jenel, nume de cod Păsăroiul, permiteți să raportez raportul de informare pe săptămâna în curs trecută, de luni până vineri fară sâmbătă și duminică când fiind liber pe caz de îmbolnăvire medicală n-am avut contact vizual cu obectivul fiind de la ochi în jos inflamat cu amigdalită și puroi crezând că mor dar iată totuși ca surpriză am scăpat, noi să fim sănătoși că belele ne îngroapă ceea ce vă doresc și dumneavoastră cu nețărmurit respect.

12.04.1989
Am jucat șah cu obectivul la orele 18,00 a.m. înspre seară, care l-am lăsat să mă bată de trei ori mat și odată marț cum am învățat la instruirea de rețea pe cadre ca obectivele să vadă că suntem chiar mai proști decât ne cred ei.
Și obectivul a zis râzând, deci: „ Băăă, Jenică, băă, da’ tu ești mai prost decât o capră!” și mi-a dat una pe spate de apropiere din depărtare după care l-a chemat peste balcon soția lui pe care nu știu cum s-o tratez ca obectiv colerat la obectiv major , ea neconsumând nici rachiu de prune și nici table.
Cam atât pe 12.

13.04.1989
Fiind vremea ploioasă obectivul a ieșit foarte grabit la plimbare c-o umbrelă și s-a întors foarte încet la braț cu două sifoane. N-a mai părăsit amplasmentul apartamentului cu toate că am fost foarte atent cu filajul la vizorul lui că eu n-am.
Cam atât și pe 13.



14.04
Vremea fiind neschimbătoare și vânt m-am gândit să invit obectivul la o tablă pentru contact în balcon. A fumat 5 Carpați cu muștiuc și patru țuici mici cu picior de prună discuția devenind ușor aburită de la rulmenți care e din ce în ce mai subțiri până la tovarășii idioți, hoți și mincinoși care e din ce în ce mai grași, el vârându-și și scoțându-și repetat de mai multe ori în amândouă problemele la care eu n-am putut decât să-i dau dreptate fiind tulburat și înghesuit în colțul cu murături și alte gogonele. De unde m-a întrebat :” Băăă Jenică, ai tupeu să-mi zici mie că tu ți-ai făcut planu’, mă? Tu, care ai bășici între deș’te de la frecat babaroaze cu Babușcă? Și dacă, tu nu, eu nu, Babușcă nu, de unde ieșirăm cu depășiri de plan și fruntași pe ramură? Ai?„
După care râzând noi așa m-a scos la peisaj în afară exteriorului balconului, să vadă dacă chiar mă susțiu pe ramură care nu era decât patru corzi de Busuioacă care le-a plantat tovarășul Fanache de la doi pe care am coborât foarte repede prin cădere în balconul omului că era uscate și plăpânde și făcea și umbră.
Când m-a băgat tovarășii milițieni în dubă cu furt din avutul obștesc ca să mi-l scoată la spital că era înfipt ca lumea, obectivul era tot la mine pe balcon îl servea nevastă-mea cu vișinată, crezând că eu am plecat să prind rând la butelii fără bască că s-a și mirat de ce.
Și a mai urmat multe pe 14...

16.04.
... dar eu ștergând cu buretele ce s-a întâmplat că s-a făcut deranj când tovarășii milițieni m-a făcut la loc cetățean al epocii multilateral socialiste și dezvoltată comunistă prin atingere cu niște saci micuți de nisip la rinichi , tălpi și ficat și doar nu era să strângă tot ei, a trecut deja noaptea și ziua care a urmat a doua zi.
Când m-am prezentat la domiciliul, nevastă-mea nu mi-a dat drumul la ușă crezând că e altă persoană necunoscută așa umflat de la sprâncene în jos și fără bască sau butelie cum eram.
Și deci, n-am putut să fac altceva decât această amigdalită cu puroi care s-a declanșat de la scara blocului și s-a terminat cu penicilină.
Ajuns la acest final din data de astăzi, îl desconspirez pe obectiv ca element dușmănos al poporului român, cu o gândire din contra, recomandând călduros eliminarea lui din rândurile clasei muncitoare, așa cum și el m-a scos din circuitul cinstit al muncii făcându-mi injecțiile în flegmon care mi-a provocat paralizie meteorică cu invaliditate temporală și deci, domnule maior, Jenică Cocostîrc și-a făcut datoria cu vârf și îndesat, pentru care vă mulțumesc cu respect, stimă și interes la problema care am vorbit și care e în regim de urgență urgentă. Să trăiți!

Predat raportul persoanei de contact, pe bază de semnătură autografă și încredere chiar acum, punct.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Petre,
M-ai pus in dificultate, eram sigura ca numele tau mic e Andrei, cred ca ti-am si spus asa... iertare:)
Iti multumesc, ma bucur sa stiu ca iti plac scrisorile si ca alaturi de stea mi-ai daruit si un zambet generos, nu-i asa?:)
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-07-15 00:25:31
         
 
  Sunt super aceste scrisori, descriu in termeni actuali o realitate dureroasa pentru multi dintre romani.

felicitari pentru nota de umor care atenueaza pe alocuri dramatismul si ajuta textul sa nu alunece in desuet.

mai adaug o stea

felicitari sincere!

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-07-13 22:43:35
         
 
  Anda,
Vrei să spui că am spus vreo prostie iar din nou again, ancora???:)))

Kosta,
Dă-mi adresa textului să pot pune diagnosticul:).
NU e numai atat, asta e de fapt a treisprezecea, și de pe la a treia am tot vrut sa ma opresc, să scriu si eu lucruri serioase dar ti-ai gasit!
Cu mulțumiri!

V-E-R-O-N-I-C-A:)
Tu esti formidabil de tonică!
Mulțumesc!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-07-13 18:52:49
         
 
  F-O-R-M-I-D-A-B-I-L!!!

Vot cu entuziasm!!!

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-07-13 00:09:48
         
 
  Da, textul e bine scris, cu umor si o buna cunoastere a subiectului. Putin sarjat, poate, dar aici e vorba de umor, asa ca se permite. la mai mult, sper ca nu e dumai atat. Si io am incercat stilul. Nu stiu daca mi-a iesit la fel. Cu admiratie, Kosta  
Postat de catre sters sters la data de 2007-07-12 23:09:07
         
 
  ''Andă și Norică'' (Ina Cirlan)


Trandafir de la Moldova
Galben ca și fierea,
Aurită fie-ți slova
Și...asocierea!

:))
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-07-12 17:15:32
         
 
  Andă și Norică,
M-am declarat de prea multe ori invidioasă pe meșteșugul vostru de a face pase maiestrite cu cuvintele (scuzați cucufonia:)). Sper că am reușit să vă conving că sunt galbenă precum un trandafir scăpat în fiere:), nu-i așa?
Uite la ei ce repede au trecut de la Jenel la Stînjenel:)!
Cu același drag cu care voi mă răsfățați, mulțumiri și plecăciuni!

Adriana,
Ai dreptate! Pe vremea noastră, ehei!
Pe vremea lor e de țîșpe ori mai nașpa, însă:))
Încântată de cunoștință, îți mulțumesc și te mai aștept!

Gina,
Sunt convinsă că cele din arhivă sunt cu mult mai faine. Știi tu, viața ne face K.O. mai mereu:)
Dacă ar fi scos pe masă un Scotch Yard :)) mă găseau mai repede, dar ți-ai găsit, numa' gura de ei:)!
Uite și tu, Norică e o comoară umblătoare de poante veritabile, merită scuturat cu grijă:)
Mă bucur să te regăsesc, multumindu-ti cu o imbratisare.

Tea,
Îmi cunosc limitele, știu că elevii de-a unsprezecea sunt mai tari ca mine, încerc și eu pe la colțuri să mențin un ritm de voie:)
Mulțumindu-ți și ție cu mult drag!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2007-07-12 12:01:14
         
 
  Perfect, Ina....parca am citit o teza la romana a unui 'elev' de-a unspea la ff......

Si inca ceva....Dane, in '80 baietii erau deja'culti'!

Humor solid, incarcat de ironie si amar...text satiric de care e nevoie, sa radem dar sa ne si aducem aminte.

Bravo!

Calvar...si un vot
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-07-12 02:00:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  pai daca-i asa Norica de ce nu pui tu de cateva epigrame avand ca -subject- chiar cele spuse??...mai adaugi cativa -biti- ca te stiu maestru si ne mai bucuram si noi in lipsa lui Ina...

si da' am ras ca de aceea am intervenit cu un raport -sucint-...ca sa pastram nivelul academic al -testului- de mai sus mentionat aici mai josu'

pa,

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2007-07-12 00:43:41
         
 
  :)) Gina, râzi tu, râzi, dar prin '80 am fost la o ședință legată de invenții/ inovații unde un tip de la partid confunda informatica cu... turnătoria.
:))

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-12 00:33:28
         
 
  ale -telectualilor- de informatori cu studii-nalteeee...

musai sa intervin sa-l conving pe Norica ca nu! nu e vorba de informatorii...IT...ok?

no'bine, pa

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2007-07-12 00:26:03
         
 
  Ina, ți-am spus acum câțiva ani cât de mult îmi plac scrisorile tale. Ei bine, îmi plac și azi la fel de mult !
:)

Neschimbați suntem la fel,
Facem haz cu toții,
Numai bietul Stânjenel
Și-a schimbat chiloții.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2007-07-12 00:11:23
         
 
  te regasesc Ina- scaietina sustragand din dosarele secrete ale -telectualilor- de informatori cu studii-nalteeee...umor lafait in cuvinte puse cap in cap de destepte ce sunt...mai ca-mi vine sa chiar cred ca in-adevar astfel de hartii de inalt secret de stat -iezista-aprecieri ca si pana acum...cateva luni de cand *astia* te cautau cu Scott & Yardul din 'daratul procuraturii...


ras sanatos,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-07-11 23:59:21
         
 
  excelenta! :)))
pacat ca nu toata lumea va putea sa guste umorul asta amarui...ma referea la tinerii nostri colegi de site, care nu stiu cum era...eheeeii...pe vremea noastraaaa...:)))

felicitari!

Adriana
 
Postat de catre Adriana Lisandru la data de 2007-07-11 23:51:35
         
 
  Mult stimată doamnă Ina
Ce-și mai zice Scaetina!
Subsemnatul Stânjenel,
S-a (beep) de râs, pe el!


:)))

Vot cu stea!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2007-07-11 23:31:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE