FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
Cand lumina lunii se taraste pe strada pustie sorbind aerul cald si vremea isi opreste ceasul cazand intr-un vis adanc, suntem doar noi printre cearceafuri mirosind a primavara.
Pielea ta capata usor aroma dulce a iubirii, a mea e imbibata in parfumul tau.Nu inchid ochii de frica sa nu dispari cand ii voi deschide, te privesc doar te privesc si corpurile noastre incep sa pluteasca .Nu sunt cuvinte, e doar adevarul nostru, nu este sunet e doar respiratia ta, nu e materie este doar corpul tau:dar e TOTUL.
Vreau sa gust fiecare picatura din iubirea ce ne invaluie si sa privesc cum razele timide ale diminetii se joaca pe trupurile noastre dezvelite.Buzele mele cersesc un sarut iar ale tale arzand de dorinta ma imbraca in mii de sarutari.
Si daca timpul nu s-ar mai trezi niciodata ......
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ai o sensibilitate aparte. Poate ti-ar prinde bine lectura romanului "Femfi" de alex porc. E un roman (epistolar) de dragoste. Te-ai regasi cu siguranta in atmosfera de acolo! Si, ce sa zic:succes!  
Postat de catre otilia-vanda pop la data de 2005-05-07 15:42:34
         
 
  Profira Sadoveanu (parca)i-a aratat lui Eliade (parca) o scrisoare si maestrul a decis ca aceasta are talent si-a incurajat-o sa scrie. Pot spune ca sensibilitatea si exprimarea iti sunt suficiente pentru a arata in scris ceea ce ai de spus, asa cum doresti (am citit autobiografia). Ceea ce faci tu, aceste comunicari cu iubitul, prin care incerci sa gasesti cuvinte frumoase pentru a va defini, este un inceput, dar nu trec de faza exercitiilor care sunt bune numai pentru a vedea ce a fost, de unde s-a pornit, si asta doar pe foaia proprie de observatii unde se deseneaza scara evolutiei creative.
Cine scrie bine? ai putea intreba. Eu ma indoiesc de "talentul " meu fiindca pe foaia mea de observatie am o linie in zig-zag, cu rare urcari, dar cu ingrijoratoare coborari.
Cum ar trebui sau ce ar trebui scris? ai putea, iar, intreba. Proba de foc ar fi sa-ncerci o lucrare altfel decat de dragoste. Priveste ce scrie Liviu Nanu, iata, despre Papa. Prin moartea lui a deslusit o trasatura a omenirii pe care nici nu o banuiam. Acum face un joc de cuvinte, deci este profund cerebral, a capatat distanta de celebrele doua cuvinte ale iubirii.
Mai vorbim, nu fi trista.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2005-04-21 23:11:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE