FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
Ai plecat.Ai incheiat o poveste pe care cuvantul tau nu s-a sfiit s-o incresteze pe inima mea,nu s-a gandit ca Nimeni si Nimic nu va putea s-o stearga.
Vorbesc intruna,ascult mereu fara sa aud,numar secunde,minute,ore,zile si nopti,simt ca timpul nu mai trece pentru mine.Ma pierd prin amintiri,alunec usor printre ganduri mucegaite si nu pot sa deosebesc momentul viu de cel care a incetat sa ma existe.Ametesc de atata ceata in jur,incerc sa ma agat dar cum si de ce cand cine stie de cand pasesc pe nori si urc fara teama pe raze de lumina... sau intuneric?
Ma prabusesc si cad.Erai visul meu real.Plutirea aceea sublima,credeam ca va fi un zbor nesfarsit spre clipe si locuri ce sunt deschise privirii doar o data in viata.
A fost ... CEVA care s-a terminat in pragul de unde abia trebuia sa inceapa.Se naste o intrebare: sa raman in fata ruinelor si sa retraiesc totul de una singura,sau...sa plec DIN NOU spre ceva mai "bun"?

Omul e un vesnic pasager

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  'Omul e un vesnic pasager' - iata singurul element de rezistenta al randurilor de mai sus.
Prescurtarile precum 'cd' sau 'pt' nu au ce sa caute intr-un text care pretinde a fi literar. La fel, accentuarea anumitor termeni este inutila.
Se mai poate lucra.

peta.
 
Postat de catre l;'l da la data de 2005-03-13 15:03:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE