FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  LOREDANO, EU IN LOCUL TAU AS BAGA CAPSORUL ALA MINUSCUL, LIPSIT TOTAL DE GLAGORIE,IN NISIP, CA STRUTZU...SE PARE CA PE SITE-UL ASTA HOTUL E CEL CARE STRIGA:HOTII!SHUT THE F..K UP, B..CH!

RUDY
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-12-28 02:39:31
         
 
  Am vrut sa pun linkulul si continutul mesajului cu textul lui Ecsintescu, mi-a fost invalidat cred ca din cauza cuvintelor obscene ale lui Ecsintescu, oricum domnule Cristescu aveti dovada acolo. Va multumesc.  
Postat de catre retras definitiv la data de 2006-12-27 16:20:26
         
 
  nu am vorbit nicio clipa de cenzura in acel comentariu domnule emanuel va rog sa revedeti ci am dat exemplu ceonceptia lui Babeuf despre libertate, acea libertate de a ne naste egali dar a primi toti acelasi lucru.
despre asta e vorba pe europeea. NU despre vulgaritati.. va jur ca in viata mea 3 texte explicite am scris si unul singur aici.. de unde a si pornit polemica, dar de atunci am inteles perfect si m-am conformat. si nici n`am s`o fac, din bun simt.. dar polemica ramane.
deci va rog sa stergeti numele meu de sus fiindca eu nu am zis nimic de cenzura, si chiar daca as fi zis, propriile cunostinte m-ar fi contrazis.
eu vorbeam despre LITERATURA COLECTIVA, cum erau C.A.P.-urile pe timpul comunismului, nu-i asa domnule Corbu ?
si v-am dat si exemple.. texte care mi-au lezat simtul artistic si n texte fara trimitere literara
doar de dragul grafomaniei zilele acestea am citit texte, pe un site ce se vrea cultural, am citit cel putin 30 de texte cu la multi ani.. nicicum nu vreau sa par gica si contra, dar era suficient un anunt la articol unde ne puteam felicita.. de asemeni textul meu "test", in care nu scriam nimic, a stat 2 zile pe pagina principala... niciun corector si editor, persoane ce au grija de acest site, nu au luat masuri..
literatura colectiva. grafomanie. viermi culturali. abstinenta creatoare.
Sunt persoane valoroase si pe care le respect in ciuda disputelor, printre care dvs. si corneliu, dar care nu inteleg gesturile mele decat manifest contra cenzurii. pe agonia nu sunt cenzurat si totusi niciodata aproape nu am postat explicit.. dece ? fiindca eu nu sunt ceea ce credeti si imi acordati o eticheta falsa.. imi asum riscul.
dar, atata timp cat vorbesc de institutie "Babeufiana" ar trebui mai bine ca mine sa stiti la ce ma refer. Punctul meu de referinta este strict literatura si nu vulgaritatea.
site`ul este imbacsit de incultura, de toleranta amicala si dispute refulate in mod public si in mod grotesc. oare sunt singurul care vede ca din 10 texte 3 sunt cu dispute 4 sunt de neacceptat d.p.d.v stilistic artistic literar ?

corneliu o sa vina sa se lege iar de una din afirmatiile mele cum face de obicei scos din context ca sa isi atinga scopul. moralizatorul site`ului. ok, imi asum ignoranta atunci.

rog a-mi primi aceste randuri, draga comisie, inerente acestui site, de asemeni cu motivatia ca
ecoliteratura este cel mai bun slogan posibil, doar daca exista ca o razie cantitativa.
si nu degeaba am dat la finalul comentariului un citat din einstein, "alege sa fii om de valoare si nu om de succes".. nu degeaba. sunt curios daca ma intelegeti,
pana nu colectivitati site`ul
pana nu dati in mana fiecarui muncitor cheia de la
motorul poeziei. Unii accelereaza in gol si pot arde uzina. Unii o fac deja.
cu parere de rau despre cele neintelese
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-12-27 14:12:37
         
 
 
Uite, acum vă laud. E bine că măcar Orescu (poate dați un link la textul respectiv) v-a convins că vulgaritatea și prostia se suprapun, chiar dacă nu perfect. Ceva miroase urît în preajma lor.

Merită să ne amintim: (*** )

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-12-27 09:03:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE