FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  1. Cei care organizează pot să și participe.
2. Cred că Jup este excelent pentru epigramă.
3. Carmen ar putea modera parodiile.

Dacă sunt de acord pot să înceapă când doresc.
Formula, juriile, regulamentele, etc la libera lor alegere.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-11-25 05:27:31
         
 
  Hmm!

Jupp nu își va da concursul,
N-are timp de provocări!
(Fi’n’că el iar plimbă ursul
În concurs…de-mprejurări:

Are, în definitiv…
Un bacil gram-pozitiv!)
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-11-24 21:11:19
         
 
  Jupp, nu încape supărare!
Dar, chiar și așa nesupărat fiind, parcă-parcă m-aș simți mai în largul meu știindu-te pe tușă! :)

Epigramist e cam mult spus. Catrenist, da. E o caracterizare pe care mi-o însușesc.
Apropo, tu, cînd vorbești de gramele ălea în plus, nu ai spaime pentru ceea ce ar putea să urmeze? :) Eu aș ține-o tot într-o anxietate!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-24 20:30:33
         
 
  Ba io zic asa: la fiecare din concursurile propuse (epigrama, parodie) sa modereze cate o persoana neutra: nici baza, nici acid. Astfel ca ne vom masura toti fortele si cel mai bun va castiga.
Jupp, lasa supararea, te rog, si vino in arena. Oricum, as avea incredere in moderarea ta, si a multor altor colegi, dar, asa cum am zis, as prefera ca si tu, si ceilalti, sa concurati.

Calimero,
gata de lupta, indiferent pentru ce si impotriva cui
 
Postat de catre xxxx xxxxx la data de 2006-11-24 19:20:28
         
 
  No, acum am uitat să pun și semnele de ":)" și o să mă luați în serios. Liviu, te consider unul dintre cei mai buni epigramiști de pe acest site, nu am vrut să fiu lipsit de respect în mesajele mele anterioare.

Dacă chiar intenționați să lansați concursuri și trebuie să se sacrifice cineva, pot să o fac pe moderatorul pentru că, oricum, nu intenționez să mai concurez (acuzele de după concursul de versificare mi-au ajuns pentru următorii cinci ani). Totul e să fie organizate în perioade în care să fiu disponibil.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2006-11-24 17:24:48
         
 
  Păi de ce nu ziseși așa, Liviule?
În cazul ăsta, să îi cooptăm ca moderatori simultani și pe Calimero, Dan, Rudy, Genu și măcar două-trei fete ca să echiulibrăm grupul.
Așa rămîi singur să jumulești penele corbului (și îți promit că te ajut și eu: pe șest, o să măsluiesc voturile).

 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2006-11-24 17:17:21
         
 
  Prietenii banuiesc (daca nu chiar stiu) ca, odata cooptati ca moderatori cei mai buni dintre cei buni, mai avem si noi astialalti o sansa, moderatorii neconcurind.
Ori umorul meu e prea ardelenesc...

Liviu S. Bordas
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-24 17:06:21
         
 
  Liviu Sbordas,

Propunerea ta este ne-bună pentru că:
- la secțiunea parodii, MMI Rudy ar umple pagina cu toate combinațiile parodice posibile chiar înainte de a afișa tema, astfel ar fi nevoit să concureze singur și să iasă de fiecare dată pe locul doi, locul unu fiind hărăzit șefului, după ce acesta i-a redat nivelul.
- la secțiunea epigrame, perechea propusă nu ar face față pentru că eu am mult prea puțin din EPI iar Carmen are mult prea multe GRAME.
N-am înțeles ce bănuiesc prietenii, poate ne explici.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2006-11-24 16:48:45
         
 
  Propun să se ofere următorii:
- pentru secțiunea parodii, MMI Rudy.
- pentru secțiunea epigrame, Carmen Anghelina și Jupp Bitter. Nu neapărat în această ordine, dar neapărat amîndoi!
Prietenii bănuiesc de ce! :)

La modul serios: cred că pentru moderarea unui concurs e nevoie de persoane care au experiență în organizare și moderare. Nu spun aici o noutate, ideea a mai fost expusă cu ocazia concursului de versificare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-11-24 13:08:04
         
 
  Eu vă rog, stimați fârtați,
Pe mine să nu contați!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-11-24 09:12:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE