FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Meditație vegetală
Text postat de Luiza Negura
Uneori mă gândesc dacă arborii simt căldura brațelor ce îi îmbrățișează.
Oare nu și-ar dori să aibă și ei mîini în loc de crengi?
Poate să smulgă cu ele haina veștedă a timpului...
„Ba, deloc! Brațele unui om sunt prea neputincioase pentru un stejar așa puternic ca mine!”
„Da, dar sunt calde și îmi pot mângâia frunzele!”, spuse timid un arbore tânăr.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  La multe.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-10-22 00:30:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  d-le, probabil amîndoi am exagerat un pic... de fapt, la ce se gîndește un copac?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-21 22:48:39
         
 
  ,,......răutăcios."  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-21 21:02:29
         
 
  D-le Radu Ștefanescu, vă port un respect deosebit
( fără ipocrizie!), dar cred că acum ați fost un piculeț cam prea răutăcios, Altă dată erați mult mai îngăduitor cu cei care încercau...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-21 17:19:40
         
 
  variante de răspuns:

un lăstar: "uau, mai întrebi"?
un stejar între 2 vîrste: "doamnă, sunteți drăguță, dar aș prefera picioare"
un stejar bătrîn: "doamnă, după cum puteți vedea, brațele mele sînt îndreptate spre cer, a rugăciune. sincer să fiu, nu știu de ce mă rog, fiindcă nu mai vreau nimic, dar așa stau lucrurile. pe vremuri îmi amintesc că mă rugam pentru o umbrelă. apropos, stolul ăsta de guguștiuci e al dvs?"
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-21 15:39:09
         
 
  Nu am considerat comentariul dumneavoastra o rautate. Va apreciez parerea si cred ca e bine sa te traga cineva de maneca din cand in cand. Doar textele trebuie citite si apreciate de altii, nu de autor..  
Postat de catre Luiza Negura la data de 2012-10-21 12:25:44
         
 
  recitind acum comentariul meu anterior, am realizat că am fost răutăcios fără intenție.intenția era să fac o analogie laconică, către o cu totul altă adresă.
probabil de vină a fost ora înaintată, altfel nu-mi explic. fac acum cuvenita rectificare: textul d-vs este unul reușit iar comentariul meu un rebut!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-21 10:18:16
         
 
  Stiu cine a scris poezia la care va referiti.Am folosit-o chiar ca text-suport ptr teza.Si am toata admiratia pentru Ana Blandiana.Cred ca sunt sunt facuti pur si simplu pentru a scrie poezie.  
Postat de catre Luiza Negura la data de 2012-10-21 08:39:34
         
 
  păi, de la un ,,popor vegetal"( A. Blandiana ), nici nu ne putem aștepta decât la ,,meditație vegetală"...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-20 23:09:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE