FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de SAVA Andrei
O poezie vara, o poezie primavara, una dimineata, una spre seara, unele cand plangi, altele dupe ce ai terminat de plans, niciodata cand razi, decat daca o faci cu intentia de a mai plange.

O poezie intotdeauna trebuie sa o iubesti pentru a o intelege si niciodata sa o pui in farfurie alaturi de un covrig.

Intotdeauna trebuie sa stii ca termini, ca sa apuci sfarsitul cartii...caci altfel degeaba ai uitat de unde ai inceput si incotro ai apucat-o!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cateodata e bine ca altii sa rada....atunci cand tii mortis sa planga! inseamna ca tu realizezi mai multe decat realizeaza ei despre propriile lor greseli!

pana la urma poate asta e cel mai important in viata!

sa stii cat de mult realizezi cu adevarat despre ceea ce se intampla in jurul tau si ceea ce ti se intampla!

doar asa poti pastra un echilibru! si cat de cat vei putea sa stii pe ce directie sa te indrepti!
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-05-24 10:10:38
         
 
  :) hmm frumos spus! pari o persoana interesanta! hmm...oricum ideal ar fi sa si fii nu numai sa pari! :)

stii cum e aparentele ne inseala chiar si pe noi! mai ales propriile noastre aparente!

cand razi ca alti isa planga...nu pot citi decat putina rautatate dar si inteligenta! ...de obicei inteligenta nu inseamna neaparat si intelepciune!

poti fi inteligent ...dar intelept mai greu! intelepciune se dobandeste in timp pe cand inteligenta cateodata se transmite genetic!

"haz de necaz" :) dar ce pot sa spun e ca imi plac textele tale....ma duc cu gandul putin La Caragiale...doar putin putin de tot...desi in mare cam de pe acolo isi trag sevele!
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-05-24 10:08:33
         
 
  Da, Andrei, vorbeam serios... Umblu cu urechile ciulite si sincera sa fiu nu gasesc decat motive de ras la tot, la tot pasul! Si rad cu voce tare pentru ecou, sa-i fac si pe altii sa rada atunci cand tin mortis sa planga!
De plans, plang rar si tot in public..pentru spectacol.
In sinea mea sunt nemiscata, acolo nici nu rad nici nu plang, acolo doar... sunt!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-05-24 10:04:42
         
 
  presupun ca vb serios :) ...sper! hmm daca tot timpul razi e un semn bun...inseamna mult optimist...si eu mai tot timpul rad.....in sinea mea...sau nu stiu poate si cu voce tare...important e sa avem tot timpul un motiv intemeiat pentru a rade!

Chiar hmm cand radem? Cand spune cineva o gluma...mai exista la romani si "haz de necaz" ...si atunci cand face cineva o boacana radem in sinea noastra!

:) poate imi mai vine vreo idee intre timp!
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-05-24 09:40:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nu stiu daca glumesti sau vorbesti serios! :) asta e problema mea acuma!

astept un raspuns! :)
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-05-24 09:34:47
         
 
  Hi! Hi! Andrei, tare mi-a placut! Uite asa m-ai ajutat sa inteleg de ce nu pot eu sa citesc oricand poezii! Pentru ca, mai tot timpul rad!
Ai dreptate!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-05-24 09:31:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE