FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de SAVA Andrei
Poezia nu e despre cat de bune sunt anumite versuri sau cate de proaste au iesit, poezia e pur si simplu ceea ce simti sau incerci sa exprimi. Daca faci asta constient sau nu totul depinde de tine, important e sa reusesti sa iti atingi scopul. Poti sa scrii ore intregi cuvinte insiruite intr-o ordine aleatorie incercand sa gasesti o rima potrivita in ideea de a transforma randuri intr-o poezie. Poezie nu este un exercitiu ci o insomnie. O insomnie a mintii si o odihna a sufletului eliberat, descarcat de sentimente grele, apasatoare care nu fac altceva decat sa iti naruie somnul mult asteptat zi de zi de catre fiecare dintre noi. Ca reusesti sau nu, totul depinde de tine, depinde cat de multi simti ce scrii si reusesti sa transcrii din memoria vizuala a faptelor si a simturilor trezite in interiorul tau.

Da, am zis bine, poezia e o trezire la ireal intr-o realitate confuza! Treaz poti sa fii in timpul zilei si sa dormi mult mai bine cat dupa miezul noptii iar de dormit poti sa dormi tot timpul, depinde doar cat de des reusesti sa te trezesti ca sa poti sa transcrii ceea ce ai visat! Daca orele trec si esti inca treaz , pregatit sa dormi, atunci poate ai inceput deja sa scrii un vers, doua, poate chiar o poezie! Daca orele trec si inca dormi, poate e timpul sa te trezesti si sa o iei de la capat!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE