FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de SAVA Andrei
Ce vedem zi de zi? Ceea ce nici macar nu ne-am gandit cu o zi inainte ca am putea vedea! Acesta e motivul pentru care am decis sa scriu de acum inainte, aproape zilnic ceea ce vedem zi de zi. Fiecare experienta ne ajuta sa invatam cate ceva nou, sa realizam ca suntem mai buni decat cu o zi inainte si ca de fapt totul se va sfarsi cand deja s-a sfarsit.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Hmm mersi! te astept cu cea mai mare placere! :) da...pai de URR nu aveai cum sa auzi ca...hih eu cel putin la Iasi is trecut ca membru fondator! :) Intra pe adresa web si o sa afli mai multe despre noi! Sunt sigur ca o sa iti placa ideea! Hmm cel putin Andrei Plesu, Patapievici si Liiceanu ne sustin si chiar au aderat la ideea de URR!  
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-05-24 15:04:27
         
 
  Pfui! Norocul tau ca n-am auzit inca de partidul asta! Tocmai imi ascut gherutele pe un text cu Forta Democrata si Psd-ul, asa ca fii pe faza sa vezi cum ma implic eu in politica!
Bata-te-ar norocul, mai Andrei, esti bun de propagandist! Auzi, "Fiecare conteaza!"! Ma bucur ca esti tanar si optimist. Viitorule sa traiesti si sa reconstruiesti Romania asta, sa ma pensionez si eu...
Vin eu, vin odata la tine pe messenger, ca-s aproape de Iasi!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-05-24 10:49:13
         
 
  hmm ...primul pas care vreau sa il fac in cariera mea politica e sa fac ceva pentru orasul Iasi! :) De aceea imi doresc ca intr-o zi sa candidez la Primarie (mai intai pentru Consiliul Local)! Dupa aia ...daca sunt capabil si o sa am si forta "psihica" si "fizica" necesara poate o sa ma implic si la un nivel mai inalt! Hmm pana una alta mai am de invatat si de terminat o facultate! :)

de adunat ceva experienta...zi dupa zi, dupa zi! :) hih desi uneori recunosc...stau si noptile...dar na' ce sa-i faci! nimic nu se compara cateodata cu o noapte alba si cu o dimineata :) tarzie...
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-05-24 10:25:10
         
 
  hih putin...am imbatranit putin! acuma sunt in anul 2 la Drept! cat despre Guvernare ce pot sa spun :) hmm sunt si eu putin implicat in politica si in campanie!

Insa am ales un partid tanar care ma reprezinta si care cred ca la un moment dat o sa reprezinte interesele fiecaruia dintre noi care inca mai credem in Romania si in oamenii care locuiesc aici!

Se numeste Uniunea Pentru Reconstructia Romaniei! Pentru mai multe informatii poti vizita www.urr.ro ..hmm nu cred ca e bine sa spun mai multe aici pentru ca ...ar insemna sa ..trecem de la poezie la politica si sa facm si putina reclama electorala :) ceea ce nu mi se pare corect...daca doresti mai multe informatii poti vizita site-ul sau poti intra in legatura cu mine pe messenger! eu sunt din Iasi! hm poti afla mai multe despre mine daca vizitezi site-ul si intri la CDL Iasi pe harta Romaniei de acolo!

Fiecare conteaza!
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-05-24 10:17:30
         
 
  Stau cu ochii pe Guvern ca si pe butelia comunista, asa ca nu-s sanse sa te ratez cand vei ajunge acolo!
Mie chiar imi placea ideea de "vazut" in fiecare zi!
Ai imbatranit intre timp?
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-05-24 10:07:47
         
 
  :) ok ...problema e ca textul asta l-am scris...in clasa a 11a si ieri cand faceam curat...am dat peste "jurnalul" meu de atunci...si la un moment dat era scrisa chestia asta...

cu alte cuvinte...hih daca vrei sa vezi ce fac zi de zi :) nu stiu...hih asteapta sa devin prim-ministru si pe guv.ro o sa fie afisat programul meu zilnic, interviuri si etc!.. :P glumesc!

hmm oricum si pentru tine si pentru oricine care e interesat sa vb cu mine....pot fi gasit pe yahoo msn si msn messenger cu id: inzahouz
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-05-24 09:37:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Aici sunt! Astept sa vad ce vei vedea maine!  
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-05-24 09:32:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE