FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Maria Prochipiuc

acum
în faþa versurilor tale
m-am dezbrãcat de mine
zorile s-au plecat pe tâmple
în cântec

stropii de ploaie
ne învaþã mersul
neprevãzutului

curcubeul
îºi întorcea faþa pe inima orizontului
tãcerile vorbeau enigmatic
pentru
NOI



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Andrei, tu ºtii deja rãspunsul meu... îþi mulþumesc!

Trebuie sa-mi fac timp ºi eu pentru textele tale, am sperat cã ne vom vedea la cenaclu, dar þi-ai trimis doar reprezentanþii?

Te mai aºtept de fiecare data indiferent dacã e criticã sau laudã... te rog , pãrerea ta conteazã foarte mult.



 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-06-21 18:03:02
         
 
 
Ina, ai intuit bine aceea era ordinea.
Tãcerile vorbesc prin noi, dar totuºi tãcerile sunt dureroase!

 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-06-21 18:00:00
         
 
  hmm este o reclama la margarina cu un baiat si o fetitza...si la un moment dat unul dintre ei spune "Hmm, imi place!" ( reclama aia cu "e draguta! daca ma saruta data viitoare? :) )

Cu alte cuvinte :) am gustat si eu din aceasta poezie si mi-a placut foarte mult! Mai ales imaginile care s-au trezit in mine...cu fiecare rand care il parcurgeam! Drumul a fost destul de lung pentru o poezie atat de scurta insa la final am inteles un lucru! Un vis dureaza doar cateva secunde pe cand in el putem trai o eternitate! Asteptarea cateodata "dureaza" o eternitate! Cu toate acestea visul nu este altceva decat o dorinta, un univers care compenseaza idealurile realitatii in care traim!

Sa inteleg ca in realitate asteptarea are loc "cam degeaba" cum se spune! Real egal irealizabil de aceea in vis macar ...in acel univers compensatoriu astepti sa te implinesti!

Hmm am citit undeva ca ...visele nu sunt altceva decat niste "dejectii" ale creierului! nu prea sunt de acord...insa cine poate sa inteleaga visele?
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-05-24 09:58:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Acum... Noi... curcubeul... in cantec
Asta era ordinea?
Ai dreptate! Tacerile vorbesc mai mult pentru noi! O sa tac citindu-te!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-05-24 09:26:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE