FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
 
Autor: Ionel Bostan
Descriere: Biografie Ionel Bostan


Ionel Bostan, membru al Uniunii Scriitorilor
Născut la 21 februarie 1962, Giurgești – Iași. A absolvit Facultatea de Economie a Universității ”Al.I.Cuza” din Iași, după care, timp de trei ani, este contabil și economist la Regionala CFR Iași; urmează, apoi, Facultatea de Drept, un masterat în Management și Facultatea de Filozofie- Jurnalism. Din 1991 îndeplinește unele funcții de inspecție financiară (comisar la Garda Financiară și inspector în cadrul Curții de Conturi).
După susținerea tezei de doctorat în domeniul științelor economice (1999), devine doctor în economie și obține gradul didactic de profesor universitar; este autor și coautor a 20 de cărți și a peste 500 de articole economice; este conducător de doctorat (Management și marketing agrar). Are si al doilea doctorat (Științe juridice – Dreptul comerțului internațional).
A publicat eseu și proză scurtă în unele cotidiane din Iași și București, precum și mai multe cicluri de poeme (în Suplimentul literar-artistic Symposion, editat de Trustul de Presă 24:Ore din Iași, Monitorul-Mozaic, Revista 13-Plus din Bacău, Ziarul de Iași - Cultură/Arte, Ziua - Cultural, Flacăra - Mozaic etc.). În 2002, îi apare la Editura Corona, din Iași, cartea intitulată Din lumea lui Jupuitu` (foiletoane).
În 2004, scoate la Editura Sedcom Libris, din Iași, volumul de proză scurtă Ieromonahul Visarion, ca în 2005 să îi apară, în cadrul aceluiași gen literar, cărțile Parohi de țară (Ed. Dram-Art) și Idilă rurală (Ed. Panfilius).
Motto: "Mi se parea ca nu am avut alt folos, încercând sa ma instruiesc, decât acela de a fi descoperit din ce în ce mai mult ignoranta mea" (R.Descartes)
   
Nivel Acces: 10
Pseudonim: Giurgesteanu
       
Lista Texte
Nr. Titlu text Categoria Nr. Comentarii Postat la  
1 . arbitraj. mi... schita 1 2007-01-14  
2 . arbitraj. mi... schita 0 2007-01-14  
       
Lista Comentarii
Nr. Comentariu la textul Postat la  
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE