FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Câteva vorbe
Text postat de Raluca Oprita
Despre dragoste și îngeri


Esențial : - Ce contează pentru tine?
- Dragostea... din ea ne vom hrăni... o veșnicie!

Credință : S-a născut ceva în mine... ce nu mă mai lasă să mă tem de moarte.

Reflex : Deasupra bisericii cerul oglindea aripă de înger.

Lecție : Dumnezeu ne învață în fiecare zi ce este iubirea.

Îngeri : Am văzut chipuri de oameni în care Dumnezeu strălucea.

Certitudine : Doar dragostea ne poate face frumoși... Doamne! mai lasă-ne timp pentru iubire.

Izbândă : Și oamenii sunt îngeri câteodată.



Ca paradox


Nuanță : Pentru unii și miracolul este „un banal” ; pentru alții este valabil reversul.

Valoare: Dacă am realiza cât de minunați suntem, cu siguranță ne-am prețui mai mult.

Percepție : Pentru cei „orbi”, cerul este doar o culoare; pentru ceilalți... devine „ o stare”.

Iertare : Punte de întoarcere peste îndârjitele prăpăstii ale însingurărilor noastre.

Sens : Moartea nu este o pierdere, este doar o trecere ; pierdere este pentru cei care încă nu au înțeles ce este viața.

Adevăr : „ Mintea strâmbă și lucrul drept îl strâmbă.”

În dragoste : Și ura tot dragoste se cheamă... chiar dacă este cea mai de jos treaptă a ei.

Umor : Și batjocura este tot un umor... numai că asunde în el sărăcia sufletului.

Insesizabil : Cel mai mare dușman al nostru de multe ori suntem chiar noi înșine.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Octavian, mulțumesc pentru trecere și semn.

drag
eleos
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2006-09-06 19:48:32
         
 
  minunate scaparile tale filozofice...
cu drag
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-09-05 22:30:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE