FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de dana stanescu
Tu te trezesti devreme sa iti traiesti diminetile. Iti inmoi buzele in aroma amaruie a rasaritului si asculti tacerile. Tacerile din noi. Gandurile-s moi si plutesc incet, ai putea sa le atingi cu un deget si ar cadea la pamant. Ca tot ne e noua dor de ninsori.
-Da, Danuta, tu astepti inserarile, cu fruntea lipita de geamul rece, cu noaptea agatandu-se de un colt de luna nebuna.
-Am vazut o luna galbena uriasa, desuet felinar, ma urmarea de dupa blocuri, sau eu pe ea, nici nu mai stiu.

-Si undeva la mijloc ne intalnim.
-Asa ca niste oameni pe niste scari.

-Stau si ma intreb, ce s-ar intampla daca am renunta cu totii la haine? Ca in visul meu. Am avea oare curajul sa ne aratam goi? Am avea curajul sa ne privim in ochi?
-Oare cui i-ar placea sa fie vulnerabil? Eu cred ca tot am inventa ascunzisuri, am imbraca hainele cuvintelor poate, sau pe cele ale mirarilor…
-Sau am fura hainele imparatului.

-Stai sa imi mai aprind o tigara.

-Si daca totul nu e decat un puzzle? Sa punem bucatica langa bucatica pana capata un sens. Atunci cand gresim, atunci suntem nefericiti.
-Inseamna ca tare multa nevoie de lectii de joaca avem. Si sansa de a o lua de la inceput.

-Intr-o astfel de zi cu ploaie , chipul meu devine altul.
-Hai sa o luam de la capat. Ca in tabloul Fridei, cu inimile la vedere, sa ne luam sufletul de mana si sa pasim inca o data pe acest drum. Unde va duce nici nu vreau sa stiu.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  recitind acum parca l-as renega, prea e 'dulce'. Insa e copilul meu, ce sa ii mai fac acum....  
Postat de catre dana stanescu la data de 2006-03-24 19:35:42
         
 
  Ba, io nu te mai citeasc ca ma-ndragosteasc. No fair. Cum poti sa ai tupeul de a scrie asa? Nimeni n-are dreptul sa fie chiar asa de... motat in ale scrisului.  
Postat de catre Silviu Encica la data de 2005-03-12 19:50:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE