FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Enache, tot te preocupă comuniștii, naziștii, de ce nu ne muți în Bărăgan? E aer liber, ne putem construi locuințe...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 17:38:22
         
 
  Am blocat posibilitatea de a se face comentarii la acest text aici.

Puteți să faceți comentarii pe FORUM (clik FORUM rândul al treilea de sus, pe această pagină sau direct adresa indicată de enache ionuț laurențiu mai jos.

Pentru cei care nu au cont pe FORUM: este foarte simplu să vă faceți unul!

Pentru o perioadă de, să zicem, o săptămână, pe care să o considerăm de tranziție, rog editorii să "transfere" (utilizând "copy-paste") postările off topic. După această perioadă postările off topic vor fi invalidate.

Dacă apreciați că o săptămână este prea puțin pentru a se obișnui toți cu forumul putem prelungi.


Succes tuturor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-08-22 17:38:08
         
 
  http://www.europeea.ro/forum/viewtopic.php?p=16#16

toate discutiile au fost mutate pe forum
sper din tot sufletul atat corneliu ecsi cat si emanuel sa renunte la aceste texte ce prejudiciaza imaginea site-ului.. multumesc
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 17:19:44
         
 
 
Este foarte simplu să-i faci pe comentatori să fie atenți la ceea ce comit și să devină mai exigenți cu conținutul comentariilor lor. Dacă vrem într-adevăr comentarii consistente și știm că sînt foarte mulți care, din proasta obișnuință, din nesimțire, din inconștiență, din frivolitate, se hazardează să facă orice comentariu îi gîdilă la buricele degetelor, trebuie să limităm numărul de comentarii pe text, fără a primi vreo replică de la autor, la două. Unul – comentariul propriuzis și al doilea – o eventuală erată pentru corectarea typo sau de exprimare.

Aceasta va elimina obișnuința unora ca, sub influența unor stimuli, plictisiți de viață, dornici să-și exprime diverse solidarități și nemulțumiri sau chiar numai să-și povestească accidentele inerente traiului, să se abandoneze-n fața tastelor și la orice nălucire să mai posteze un comentariu sub același text o noapte întreagă. Sau îi va sili să scrie unul singur, concentrîndu-se cu adevărat asupra lui, adunînd cu migală tot ce le-a venit în cap în orele de nesomn și gîndindu-se dacă nu merită să-l posteze, după ce îl mai ajustează, ca text independent.

Toate comentariile în plus să fie redirecționate, avizînd autorul, către un coș de tranzit, de unde le poate recupera și folosi pe forum sau cum gîndește el (poate să le pună și în ramă). Toate altercațiile cu terți vor dispare deci automat din subsolul autorului.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 16:15:36
         
 
 
Ialin, propunerea ta este salutară. Un editor ar putea face acest serviciu. Comentariile, "critici/certuri/ironii", ar trebui invalidate, copiate și trimise undeva pe forum, atenționînd autorii lor printr-un text scurt și clar: comentariul dv. se află în cutare loc. Puteți continua acolo disputa.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 14:15:25
         
 
  Imi cer scuze de interventie, nu vreau sa am nici o legatura cu aceste conflicte, vreau doar sa spun ca ma cam lovesc de aceste critici/certuri/ironii si imi tot repet CARE ESTE UTILITATEA FORUMULUI? Domnule Cristescu, in calitate de redactor sef si proprietar al siteului(cred?) n-ar trebui sa dat un...exemplu si sa impuneti mutarea discutiilor non literare in acea sectiune a siteului?
Cu stima,
Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2006-08-22 13:43:27
         
 
  corneliu, mahalagismele se rezolva cu eleganta,
pe cand tu furnizezi energie pentru ele..
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 12:30:07
         
 
  ups, inca nu dorm, si zau, ma tot uit si nu vad perle...vreau si eu perle, goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 10:17:40
         
 
 
Somn ușor, ai fi putut să te culci la vreme, ne scuteai de multe perle.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 10:09:51
         
 
  CT Atanasiu, nu incerca sa adaptezi o societate la sufrageria personala...si nu, nu voi mai face comm-uri la ale tale texte...asta cert, scrie ceea ce consideri, eu sunt neutra de-acum...(rad!), sorry, nu ma pot abtine...insa nu uita, traieste viata, nu ti-o inchipui, doar asa, ca o macheta de carton...si va rog, acum, pot sa merg la culcare?

merci, goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 10:02:26
         
 
 
Gina, eu îți accept scuzele, dar ar trebui să le ceri și tuturor colegilor care te suportă cu injuriile tale explicite. Tu nu m-ai înjurat numai pe mine, ci și pe cei care cred că se găsesc într-un mediu cultural și nu într-o mahala oarecare (chiar din dublin, orele nopții). Mă bucur și că nu vei mai face comentarii pe textele mele. Și, ca să-ți arăt cîtă încredere am în tine, o să deschid comentariile la ultimul text postat pe care le închisesem ca să mă feresc de sudalme și sictireală din partea ta. Te asigur că e un text scris demult și nu te vizează decît în măsura în care un text poate fi, fără să fi intenționt, profetic.

Mulțumesc și domnului Corbu pentru că vrea să ia măsuri ferme în ce privește vulgaritatea comentariilor și consultă pe cei interesați. Adică pe noi toți. Sper să revin și cu propuneri.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 09:49:59
         
 
  dublin, ora 07.24 a.m

fiind pragmatic pe site, si in conflict cu CT_Atanasiu, ma regasesc printre cei implicati...imi cer scuze, asta am invatat de copil, insa nu o sa iert, ceea ce consider ca nu este de iertat...si nici nu uit...insa nici nu ma razbun,

daca eu sunt implicata, imi cer scuze, insa veci, pururi, nu ma mai aplec peste texte semnate, CTA

gina goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-22 09:29:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE