FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Ne-au murit lăudătorii

„Îți spun doar ție (că ți-s drag):
N-a fost nicicînd spinarea-mi prag!
Și poți s-afirmi, fără-a da greș,
Că niciodat' nu va fi preș!...”
Liviu Bordas

Cu nasu-atît de sus, la prag,
Mie nu mi-ești așa de drag,
Tu de la cine iei peșcheșul
De vrei să ne tot duci cu preșul?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-05 13:14:11
         
 
 
După scuze și iertare: fii sigur.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-04 18:54:48
         
 
 
Luchi, scuze că te-am ignorat, fi sigur, nu din dispreț

“Din ce e scris mai sus, în dedicație,
S-ar crede c-alcoolul îl iubesc!
V-a dat Lory, mai jos, o explicație:
Eu îl ignor, dar nu-l... disprețuiesc!”
Luchi Tenenhaus

La finețuri și nuanțe,
strîmbă nasul a dispreț.
Trecînd iute la uzanțe,
îl bea. (Dacă intră-n... preț?!)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-04 18:53:51
         
 
 
"Care este diferența între a fi catalogat ca viagral de către unul și bețiv de către celălalt?"

Liviule, doar aceea dintre o presupunere voit injurioasă (și greu de verificat) și o certitudine: realitate mărturisită de chiar cel în cauză prin propriile texte, comentarii și comportamente.

Evident, după tine ar fi doar un fleac. E greu însă să și acreditezi această părere. La urma urmei, n-am auzit pe nimeni să sancționeze consumul de viagra (decît în glumele răsuflate), dar iată bețivăneala produce chiar acea inflație de comentarii ("auiritoare" zici tu) pe care, se pare, o sancționează o anume instanță chiar pe acest site. E o chestie de dioptrii. Cu care lucrurile pot fi totuși diferențiate. Mă convingi tot mai mult că agreezi o anume confuzie. Mărturisită chiar în faptul că mai crezi că exintescu ar avea și un alt vocabular măcar normal în afara celui scîrnav. Te hazardezi doar în presupuneri.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-04 17:05:21
         
 
  deja e penibil ce faceti.
lupta voastra de orgolii chiar nu are ce cauta aici,
parca sunteti doi copchii si va scuipati dupa gard.
wtf get a life.
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-04 12:41:10
         
 
  Lui Alex.

Îți spun doar ție (că ți-s drag):
N-a fost nicicînd spinarea-mi prag!
Și poți s-afirmi, fără-a da greș,
Că niciodat' nu va fi preș!...


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-08-04 12:12:27
         
 
 
Lui Liviu Bordaș pentru:

"Care este diferența între a fi catalogat ca viagral de către unul și bețiv de către celălalt?"


Imparțial


Când scrie-n rime solomoni-ce
Pe Liviu dragul de la Cluj
Putem să-l criticăm noi de orice
Însă nu și c-ar face …sluj.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2006-08-04 11:52:33
         
 
  E un com steril, banal,
Da-i corect gramatical...

Corneliu, cred că știu unde bate ecs, dar nu vreau să pun paie pe foc.
Nu sunt de acord nici cu tine, nici cu el, în multe luări de poziție pe site.
După cum nu sunt de acord nici cu alte comentarii apărute recent, în privința cărora nu am văzut nicio luare de poziție. Dacă avem pretenția măsurii, atunci să operăm cu aceeași unitate de măsură peste tot.

Comentariul lui ecs nu este cu nimic mai prejos decît comentariul apărut la fragmentul de roman postat de el în altă pagină. Comentariu spumos de altfel, dar departe de standardele pe care Corneliu le propovăduiește. Nu am văzut nicio replică din partea ta, Corneliu, la acel comentariu. Atunci de ce îmi ceri mie să spun ceva referitor la numărătoarea de viagre de mai jos?
Cîteodată (și nu rareori) vă suspectez pe amîndoi de infantilism. Ceva de genul "el, nenea, nu eu..."
Tot ce pot să fac este ceea ce am mai făcut: să vă propun să încercați să vă ocoliți reciproc. Să vă ignorați.
Încă ceva. De la tine, ecs, mă așteptam la mai mult decît cele treizeci de comentarii aiuritoare. Dacă sunt texte slabe pe site (și sunt), ai suficient talent și un bagaj lexical pe măsură pentru a le desființa în fraze inteligibile.

PS
Care este diferența între a fi catalogat ca viagral de către unul și bețiv de către celălalt?

A scrie mai mult mi se pare echivalent cu a bate apa în piuă.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-08-04 11:21:27
         
 
 
Încerc să înțeleg pe editorul care a aprobat "comentariul" lui ex: îl înțelege, are vreo valoare (vorba lui) "literară", măcar semantică? Nu mă pronunț din punct de vedere medical, dar chiar și la nivelul observației nespecializate pare doar o dorință (reiterată la infinit și în aceeași manieră) de a insulta și amenința pueril și, cum știe toată lumea, trivial. Liviule drag, zi și tu ceva dacă n-ai amuțit. La 40 de grade, te înțeleg totuși. Dulce doamnă a catrenelor, ce părere aveți, pruncul a-nvățat să numere, face balonașe, spume distincte, bine înșirate!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-04 10:02:28
         
 
 
" o viagra....doua viagre....trei viagre... patru viagre.... ups hi hi hi hi hi hi hi hi hi ps. Aveti putintica rabdare....."
catre ecsintescu virtual

Atîtea grade sînt de unde
într-un trăscău anost de dude?
Mahmur total, prins de torpoare,
stăpînul și-a uitat creieru-n… soare.

(am modificat doar ultimul vers conform ultimei informații de la sursă)


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-04 09:51:46
         
 
 
Mea culpa

“Milă mi-e de cazna
Ǎstui camarad,
C-a luat-o razna
În ultimul grad…”
Carmen Anghelina

Speranța și bastonul
Mareșalul mi le-a luat.
Umilit și degradat,
Deșcă bătrînă, joc șotronul.

(onoare epigramei și sus-ținătorilor ei!)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-04 09:46:24
         
 
  o viagra....doua viagre....trei viagre...
patru viagre.... ups
hi hi hi hi hi hi hi hi hi



ps. Aveti putintica rabdare.....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-04 09:20:40
         
 
 
alambicate-s căile epigramei la 40 de grade

"Tot din faza de borhot!"
:)Liviu Bordas

Cunoscător și priceput,
Liviu-mi dă din nou speranță:
chiar fără a avea prestanță
e-nfierbîntarea-un început.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-04 09:13:04
         
 
 
Gina dragă, știu prea bine că Lory are accese joase, dar cel puțin în legătură cu mine asta a durat numai o zi, are destul bun simț (posterior) să se potolească. Știu deasemenea că și ție ți s-a întîmplat să-ți ieși din... (nu știu cum să zic) normalitatea tonului decent și că ți-ai revenit ulterior (avînd acces la arhivă, vei găsi lesne momentul). Și iată sîntem în relații decente.

Eu văd ură și texte spumegînde (deloc spumoase) la cel care nu scrie nici un text fără să mă pomenească. Iată: singurele 2 de pe prima pagină mă au în vedere. La mine, dacă vei număra, e numai unul referitor la el și doar tangent, dovadă că s-a cam burzuluit și Gelu. Pe de altă parte, încerc să "urăsc" (dacă spui tu) mai elegant, fac cîte un catren bont pentru care risc să fiu admonestat de doamna incontestabilă a eprigramei. Dar dînsa, cum și spune, e miloasă și, într-un final, mă va lăsa să conduc parada.

Nu sînt realmente un ranchiunos, dar într-o atmosferă prea permisivă încerc să-mi apăr nevoile și neamul (pe cei cîțiva care, decenți fiind, sînt atacați de hiene).

Într-o comunitate decentă, indivizii indezirabili se elimină pînă la urmă singuri. Dovada s-a făcut.
Ei pot avea în continuare relații afine cu cei care gustă maniera lor pe alte căi: prin mail, pe mess, în forum etc. Chiar dacă pentru unii sînt într-o mare eroare, eu știu că mi-am făcut datoria (aia murdară de a mătura gunoiul de sub covor).

Și, dacă referirile la persoana mea vor dispărea din textele și comentariile colegului, nici că va mai exista pentru mine. Cu Lory și Ionuț (de la vechi incidente) nu am nici un fel de altă comunicare, dar, ciudat și salutar, iată, putem fi solidari într-o acțiune de salubrizare.

(erata: roscopască - (ha ha) cred rostopască!!)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-04 08:56:27
         
 
  Tot despre grade și finețea licorii.

"S-a vrut o epigrama?! Nu e decat un catren slab"
Carmen Anghelina

Te prefaci a nu pricepe...
Textul nu-i pierdut de tot:
Și lichiorul fin începe
Tot din faza de borhot!
:)
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-08-04 08:41:45
         
 
  Grade si iar grade...

Milă mi-e de cazna
Ǎstui camarad,
C-a luat-o razna
În ultimul grad…

S-a vrut o epigrama?! Nu e decat un catren slab, la fel ca majoritatea care au impanzit siteul...
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-08-04 07:48:31
         
 
  Eu și alcoolul

Din ce e scris mai sus, în dedicație,
S-ar crede c-alcoolul îl iubesc!
V-a dat Lory, mai jos, o explicație:
Eu îl ignor, dar nu-l... disprețuiesc!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-08-04 05:18:17
         
 
  erata: atmosefa- (ha ha) atmosfera!!  
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-04 00:59:47
         
 
  Corneliu T A...cred, ( ignorand malefica atomosefa)...ar fi cazul sa incetezi aceste texte cu miros de ura...si mai mult de atat, cred, dintr-un considerent de semen, sa incepi sa scrii ale tale texte...este inacceptabil sa comiti aceste scrieri...intr-un scenariu de "procesul"...scris de Kafka...si ma mir cum Lory, care intr-un comm, iti cerea "sa nu-ti mai tarsesti paslarii" prin pagina ei", a facut pact cu dvs....si mai mult de atat sugera " sa va fierbe-ti ceaiul de roscopasca"...este hilar, comic, cu gust amar...oare de chiar roscopasca...nu stiu...zau, goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-04 00:57:20
         
 
  Jur, să mă mânce păduchii!
De-i place să bea lui Luchi,
Nu-i bețiv, nici cartofor
Poate doar... consumator.
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-08-03 22:52:29
         
 
 
dedicat dedicației lui Liviu

Ai să zici că e un moft,
însă eu beau numai... soft.
La Constanța-s paparude
care beau țuică de dude.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-03 21:05:34
         
 
  desigur ca e in eroare, gelule

din eroare
a uitat sticluta-n soare

loooooooooooooooooooooollllllllllllllllllll!!!!!
 
Postat de catre iordache marcel la data de 2006-08-03 21:04:08
         
 
  Acum pricep, însă vă asigur că sunteți în eroare. Cu respect. Gelu.  
Postat de catre Gelu Diaconu la data de 2006-08-03 21:00:42
         
 
  stăpînul l-a uitat în… soare.
Dedicat catrenului lui Corneliu

La poale de Feleac, într-un pridvor,
Mă socoteam: ce adevăr grăiești!
Cînd crainica spunea-n televizor
Că-s patruzeci de grade-n București...


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-08-03 20:59:34
         
 
  adica vreti sa spuneti ca are loc o cumulare a gradelor de temperatura si a celor alcoholice. ma gandesc cu groaza ce s-ar fi intamplat daca persoana in cauza era un gradat (unu care lucreaza in armata sau m.i.)

ca sa nu mai vorbim de pompieri!!! (ispeisali "pompierul atomic")

iesea genocid curat.
 
Postat de catre iordache marcel la data de 2006-08-03 20:56:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE