FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Ecsintescu, sigur s-a degenerat. Eu îmi cer scuze tuturor colegilor. Bărbătește: chiar și acum, cînd pui punct și virgulă, scrii "neliteral", îți trebuie un pic de autocenzură (te preocupă prea mult "literatura" și nu scrisul). Sînt de acord cu ceea ce ai propus: nu intrăm nici unul pe pagina celuilalt. Și nici nu vorbim pe alte pagini unul de altul.

Dacă nu (și asta trebuie să confirmi), nu pot spune nimic pentru că te știu imprevizibil.

Și eu îți cer scuze ție personal. Dar te și rog: nu recidiva. Menajează-ți colegii, mulți îți pot fi superiori, chiar dacă nu-ți convine.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-18 08:40:06
         
 
  Domnule Atanasiu,
Probabil ca am exagerat amandoi. Poate doar eu.
Cert este ca s-a alunecat aiurea in altceva complet lugubru si neliteral
Imi cer scuze. Barbateste.

D-soara Ela, scuzati-ma si dumneavoastra.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-18 02:01:23
         
 
  Întotdeauna mă vor seca aceste întâmplări. Întotdeauna. Și ca simplu cititor. Și ca simplu om. Întotdeauna.
Eu vin, citesc pe fiecare pagină, de un an și opt luni de când sunt în virtual. Și am obosit cât nu am obosit în toată viața reală. Poate e limita mea.
Semn că și aici se declanșează ceva ce nu ține de literatură. Și nu știu dacă ține de viață.
Uneori aș vrea să adun oamenii pe care îi cunosc din virtual și să îi scutur de toate iluziile. Literare sau nu. Dar nu pot face asta. Fiindcă sunt, ca și mulți alții, marcată de neputință, nu de omnipotență.
Noapte bună, Corneliu, noapte bună, Ecsi. Eu plec iar încruntată și azi.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-18 01:42:22
         
 
  Bravos maestre,
Iar ai cedat....Viagral....Hi Hi...
Ce se intampla la Haifa este tragic nu lacrimogen...credeti-ma
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-18 01:41:23
         
 
 
Toată scălîmbăiala asta este de mult expirată, sărăcăcioasă, fumată. Ai făcut-o și refăcut-o de nenumărate ori. De fiecare dată ști să dai în patetisme lacrimogne care implică alte persoane "dragi" pe care le chemasei pe post de mardeiaș (comentariul cu pricina e lesne de găsit, dar vei spune că te jucai, că tu asta faci aici pe site, te joci însă foarte urît).

Nu ți-am răspuns niciodată la chestia, la fel de răsuflată, pe care o repeți de fiecare dată, cu viagra. Apropoul ăsta bont cu privire la vîrstă îți poate fi întors foarte lejer și mult mai articulat (și cu deosebită aplicație la limbajul ginecologic care te obsedează): prin tuleiele nu de mult răsărite ți se ițește, mustind de zeamă menstruală, cașul de la gură. Scuze editorilor, dar e bine să afle cine este. Sau care e impresia pe care reușește să o facă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-18 01:37:35
         
 
  Sînt însă și comentatori la care mațul gros lucrează abundent și spîrcîit, cu sunete de trompetă ce lansează atacuri furibunde. Ei lasă în urmă ceva zemos care se întinde dizgrațios și mirosind amenințător de la mare distanță: „Ah, sa bezi la ce burlan te ia King Kong miine :-) Iti face King Kong reclama la operele tale ne mirositoare. :-)” Asemenea comentarii se lăbărțează și-și pierd urma doar în solul primitor pe care-l infestează.
.....
Maestre,
Joe King este o persoana extraordinara. Are o inteligenta apoteotica si un simt al umorului fantastic. L-am cunoscut aici in virtual pe Europeea. Mi-a placut. Cumva ne-am imprietenit citindu-ne textele. Joe King este realmente genial. Intamplarea face ca din pacate orasul sau Haifa este supus unor atacuri nedrepte. Poate ca acum nu poate sa va replice. Nu o fac nici eu pentru ca ar fi o blasfemie crasa sa ma erijez in aparatorul unui polemist de marca. Dar si va spun milostiv. Din punctul meu de vedere maestre sunteti simpatic. Foarte simpatic. Neputincios ca un sevraj viagral. Atat.
Notre respect.
p.s
Joe King iti tin pumnii si celor dragi tie prinsi aiurea intr-un razboi absurd. Astept cu nerabdare sa ne citim pe forumul si chiar aici....
Doamne ajuta
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-18 01:17:47
         
 
  maestre, constat cu surprindere ca o fixatie prozelita de tip ebola va intinde tentaculul flasc si neproductiv asupra umilelor mele comentarii.
Iata si un alt gen de comentariu inca ne siluit in semidoctica dvs proverbiala. Comentariul milos
milostiv si sictiros.
pa.
SARACU, AI DREPTATE MAESTRE ZAU....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-18 00:47:54
         
 
  ,,Este nevoei uneori de o detaliere a non-artei comentariului, acea polară ce ne amintește să ne fim nouă înșine fideli și celorlalți atunci când ne luăm în serios plăcerea de a lăsa impresii pe un text. O critică bitter a comentariilor non-grata. Mi-a plăcut. Și rămân o cititoare fid-elă, am eu locul meu, bine ales și bine potrivit pentru comentarii aici. La bună scriere mai departe, voi trece ca de obicei cu o curiozitate vie-vie.
(E drept că uneori poate voi gafa prin inter-pretări, dar voi găsi o cale de dialog și reconstrucție a lui pe marginea textelor.) "

Multumesc enorm de mult Daniela Luca ....
Enorm....
la buna vedere si citire....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-18 00:35:57
         
 
 
Ela, fidelitatea ta mă bucură cu atît mai mult cu cît depășeșete un moment delicat de care m-am făcut vinovat. M-aș bucura și mai mult dacă am putea coopera să creem o părere comună care să apere decența comentariilor împotriva celor ce invocă degetul subțire al "literaturii" ca să-și ascundă pueril după el obrazul gros al nesimțirii. Mai jos, cineva vorbea, la fel, cu majuscule, de om, care om întreb? Cel care profită de dreptul la comentarii pentru a-și manifesta doar lipsa de caracter?

"Impresii pe text" spui. Impresii despre text, despre trăirile pe care ți le produce, nu resentimente de persoană dezaxată care se manifestă invariabil orice ar citi.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-18 00:11:26
         
 
  Este nevoei uneori de o detaliere a non-artei comentariului, acea polară ce ne amintește să ne fim nouă înșine fideli și celorlalți atunci când ne luăm în serios plăcerea de a lăsa impresii pe un text. O critică bitter a comentariilor non-grata. Mi-a plăcut. Și rămân o cititoare fid-elă, am eu locul meu, bine ales și bine potrivit pentru comentarii aici. La bună scriere mai departe, voi trece ca de obicei cu o curiozitate vie-vie.
(E drept că uneori poate voi gafa prin inter-pretări, dar voi găsi o cale de dialog și reconstrucție a lui pe marginea textelor.)
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-17 22:58:13
         
 
 
Gina, nu-mi pot permite să spun că scrii "idioțenii", aș fi nu-i așa, un epigon. De ce nu scrii tu despre "comentariul cameleonic"? Nimeni nu-ți interzice. Cît privește insistența, cred că e suficient să știi să numeri, statistica bate opiniile. Vezi cîte comentarii am făcut eu pe vreun text al literatului. Aici sîntem o comunitate și dacă unul nu face decît să-și bată joc de alții trebuie remarcat. Și, înainte de orice, eu îmi asum acest lucru pentru că pe textele mele țin să se remarce: citatele arată exact asta. Nimic mai mult.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-17 21:09:25
         
 
  Eu sunt nouă pe acest site și citind acest text mă trec fiorii. Nu mă pierd iute cu firea că aș lua-o la fugă! Sper doar că este: sau doar o glumă sau că lucrurile nu stau în totalitate așa. Eu cel puțin dacă nu am talent prea mare în poezie, (și nu am dar îmi exersez condeiul în speranța că...) în comentarii sunt sinceră. M-aș bucura nespus ca spaima să fie degeaba. Dacă textul de mai sus reflectă realitatea găsesc că e foarte grav. Aștept să mă lămuresc în timp. Maria  
Postat de catre Maria Grosu la data de 2006-07-17 21:05:48
         
 
  in acest text de o subiectivitate si o impertinenta bine condeiata, constat ca s-a omis orice detaliu referitor la "comentariul cameleonic"...raman socata la compozitia textului, si mai cu seama, la ultimul paragraf...insistenta textelor comise de CTA, cu referire la una si aceeasi persoana, texte acide si defaimatoarea, acestea probabil ar trebui ignorate...exista o diferenta intre CTA si EV...anume ca primul este un pedagog iar celalalt este un scriitor...lumea are nevoie de amandoi...insa in spatele fiecaruia se afla OMUL...in acest text, remarc da! "libertatea de expresie a caselor de sanantate"...poate ca si altii...ipotetic (ma) intreb: care este motivatia si discernamantul unui autor cand isi alege subiectul scrierii...si de acolo, consider se vede omul...un comm "socio-literar", comis dintr-o consideratie fata de semen....  
Postat de catre nula nada la data de 2006-07-17 20:45:23
         
 
  Văd că-ți plac rimele (accentul pe "ri").

Te bați, Cornel, cu morile de vânt
În loc să te distrezi, blajin, pe taste,
Comentatorii pot să mai adaste,
Nu-i necesar să-ți iei așa avânt!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-07-17 20:20:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE